1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar in PDZ zitten niet alle wapens uit Perfect Dark...
     
  2. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zeggen dat er in PDZ minder high tech wapens zitten dan in de eerste PD.
    en is die link van valley man niet naar een site die alleen voor de wapens van perfect dark en niet voor PDZ?
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, alleen de originele PD, maar dat was ook zijn bedoeling aangezien het ook even over de oude wapens ging.

    Er wordt trouwens best wel wat aandacht besteed aan PDZ in het nieuwe up close and personel filmpje.
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd zoveel bullshitting in die G4TV filmpjes, ipv die nutteloze interviews zouden ze beter wat gameplay videos tonen.
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Allereerst bedankt voor je antwoord!!:)

    Klinkt allemaal zeer goed, ga hem denk ik toch maar halen dan!!
     
  6. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb trouwes een site gevonden waar alle wapens van PDZ in staan en niet die van PD.
    klik

    wisten jullie dat er ook een zwaard achtig iets in het spel zat?
    de beschrijving is wel leuk op die site. dr staat dat ie kogels kan afweren, als dat niet handig is dan weet ik het ook niet meer
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  7. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit :D

    dat zwaard lijkt me ook wel strak om te gebruiken :D
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Bedankt voor de link....denk dat je met het zwaard wel heel snel moet zijn. Zit er een soort van bullettime in het spel??

    Heb het al gelzen. Je kunt er een soort van schild mee creeren, waar kogels op afketsen terug naar de schieter.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Door de secondary function is het nog wel te doen denk ik. Er zitten heel wat coole secondary functions tussen. Hologrammen lijken me ook best grappig bij de mp. :cool:
     
  10. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    en in het stukje over de mp staat ook hoe de maps werken kwa spelers.
    zoals ik dus al eerder in deze thread heb gepost werkt het zo:

    er zijn maar een paar maps.
    maar elke map is gigantisch en is opgedeeld in sectoren.
    in het begin is er alleen de basis sector, sector a
    naarmate er meer spelers komen openen er meer sectoren, zeg maar b c d e etc.
    voorbeeld:
    er zijn 8 spelers en spelen in sector a. komt 1 bij dus totaal 9 en sector b opent.
    er komen meer mensen tot er 13 zijn en dan opent sector c. en ga zo maar door tot er ongeveer 32 mensen zijn.
    en wanneer er mensen weg gaan dan wordt er een sector afgesloten.

    er staan trouwens ook nog wat leuke filmpjes op die site. k weet niet of jullie die al hebben gezien.

    dit is dus een hele mooie oplossing om de levels leuk te houden bij veel en weinig mensen.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat wist ik nog niet, ondanks dat je het al een keer gepost had. Wel een goed idee!! Ben benieuwd hoe de sectoren dan worden afgesloten. Niet dat je in één keer geteleport wordt en recht voor een tegenstander terecht komt. Zullen ze ongetwijfeld wel rekening mee houden.
     
  12. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gok op een countdown en dan moet je snel uit die sector anders ga je dood ofso.
    maar rare zal vast wel iet creatiefs bedenken
     
  13. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het in dit topic al gepost is maar is het al bekend welke gametypes er komen, slayer, CTF enz.... ?
     
  14. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Beetje zoals Farcry dus...:)
     
  15. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Plasma Rifle

    “Fires explosive bolts of super-heated plasma. Secondary function diverts energy to cloak the firer. A self-recharging power core provides limitless ammunition but the charge is quickly exhausted, especially by cloaking (moving while cloak drains power faster still).”

    Jammer is dat. In PD had je de RCP120, die kon ook cloaken en dat was nou net wat het wapen zo verneukte want het was eigenlijk ookwel de coolste. In PDZ hebben ze de Plasma (hij lijkt veel op de Fa-Mas) ook deze functie gegeven :mad: Waarom, Rare?! Waarom??!!
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Dat is kut dan?
    PDZ op de N64 nooit gespeeld dus ik weet het niet.

    Twijfel nog altijd erug of ik deze game met de Launch ga halen. Hij lijkt mij erg tof, maar aan de ene kant ook tegenvallen.
    Call Of Duty 2 trekt mij ook erg aan, dus het wordt waarschijnlijk een van die twee.

    Ik wacht wel de Reviews vanuit de VS af, en dan beslis ik nog wel met de launch.
    En natuurlijk hier het topic in de gaten houden voor nieuws.
     
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    wel vet dat je nu met de rocket launcher fly-by-wire kan doen(de raket besturen).dat was in pd de slayer. trouwens ligt het aan mij of zit er geen sniper meer in deze game?wel heel jammer dat al die alien wapens er nu niet zijn zoals de far-sight, poenix en reaper.

    edit: ik zie al dat er wel een sniper is...weet trouwens of je ofline ook tegen de computer kan spelen? dat was altijd lache in pd dat je ook multiplayer kan spelen zonder dat er iemand bij je hoeft te zijn(ik heb wel live maar alsnog.)
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Owja wel, er zit een sniper in.
    Gezien in de filmpjes :).
     
  19. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Bots kunnen online zowel als offline gebruikt worden. weet niet meer waar ik het vandaan heb. zal ff zoeken

    Edit: In de nieuwe aflevering van GameTV's Xbox 360 afleveringen.

    Hier de .MOV
    Hier de .WMV
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  20. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Effe een vraag hoe vet wordt deze game en hoe vet wordt quake 4 welke wordt vetter?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina