Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk PDZ.
    Quake is heeft in reviews heel vaak het "been there, done that gevoel" als commentaar erop.
    dat betekent niet dat ie slecht is, maar ik denk dat PDZ gewoon specialer wordt.

    @voodoo300
    het lijkt me alleen maar logisch dat die alien wapens dr niet inzitten omdat die rassen nog niet zijn ontdekt, dus logischerwijs heb je ook niet hun wapens.
    dr is trouwens wel een sniper die alles in een x-ray achtig beeld weergeeft en die door muren heen kan schieten(waar je dus doorheen kan kijken door de x-ray)

    MP lijkt me ook vet vooral door waarop de maps zich aanpassen aan het aantal spelers. en ook dat wanneer je met bots speelt er gewoon mensen kunnen joinen ookal heb je het maximaal aantal bots. dan neemt gewoon iemand de plaats in van een bot.
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt zo'n noob game online, net als Halo 2. Check die wapens dan, in Halo 2 waren ze al overpowered, nu zijn ze gewoon belachelijk..Lets all camp in the spawn, snipe people through walls with x-ray...
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  3. *Boo*

    *Boo* Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    op zich heb je gelijk. Maar laten we het maar afwachten. Boeie ( Maar wat kan er nou slechter zijn dan halo 2 hahaha)
     
  4. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het leuk vinden of niet, maar Halo 2 online biedt wel kwaliteit. Je bent echt niet goed wijs als je zegt dat Halo 2 een noob game is online. En van Perfect Dark Zero kan je dat al helemaal niet zeggen, omdat het spel nog niet eens uit is. Wacht nu maar gewoon rustig af voordat je het af gaat zitten zeiken
     
  5. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    rare zal heus de balans dr in houden hoor.
    je kan dan wel een super sterk wapen hebben maar et zal altijd wel een nadeel hebben.
    wacht nou maar lekker af
     
  6. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens verschillende bronnen is Perfect Dark Zero GEEN Arcade shooter zoals Halo 2...
     
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    maar het is ook zeker niet realistisch zoals ghost recon en rainbow six
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    als er iets goed was in pd dan was het wel dat de wapens in balans waren.als je door de muren aan het snipen bent ben je traag en kan je makkelijk van achter geschoten worden.

    ik begrijp ook wel dat sommige wapens er niet meer inzitten maar toch jammer.Wel leuk dat ze de leukste alien wapens in andere wapens hebben ingebouwd.
     
  9. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik ook een leuke manier van balans vinden is dat de wapens slots innemen. en dat de zwaardere wapens meer slots in gebruik nemen dan de lichte. en ik dacht dat je dan 4 slots in totaal hebt.
    dan zou die x-ray sniper dus misschien drie slots innemen en dat ie dan alleen een nep pistooltje bij zich heeft.
    het systeem klinkt in elk geval geslaagd.
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat maakt het uit of je "skills" nodig zijn of niet. Het gaat om de lol. Als dat niet zo zou zijn, zouden er geen arcade games bestaan. Ik ben het trouwens niet helemaal met je eens. Ook bij wat meer arcade gerichte games als Halo 2 heb je iets meer nodig dan alleen rond kunnen kijken, en schieten. Of het een "noob game" is online of niet, ligt ook wel aan je tegenstander af. Bij een game waar het alleen maar wat schieten is, zou iedereen zo'n beetje gelijk staan op een scoreboard en er niemand bovenuit steken.
     
  11. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @chill
    misschien is het ook handig om eerst te wachten voordat een game uitkomt in plaats als een dolle dwaas negatief lopen te mekkeren
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Maarja, als de game erg skillvol is, des te plezanter de matches en des te meer drama. Je kunt je tenminste afscheiden van de noobs zoals op RS3 en BA. Op Halo2 echter, kan de slechtste gamer een 5 kill spree halen...

    @Ryuchunk: De game speelt nu eenmaal als halo2 volgens sommigen. De roll move is al de eerste domme zet. Als je op iemand knalt, gaat hij gelijk in het rond rollen. Yay

    Als je het nog niet door had, de vergelijking met multiplayer Halo 2 is onvermijdelijk. De ongebalanceerde wapens uit Halo2 ziet ik nu ook opduiken in PDZ. Rocket Launchers hier, x-ray snipers daar, wapens met 3 vuurmodes...allemaal erg "cool", maar als je eenmaal het spel in clanverband speelt, gaat dat irriteren, net als de Rocket Launcher en Sniper op Halo de boel verneukt.

    Ik heb zeker het recht om kritiek te geven op een game. Ik ben geen fanboy 'meer' die 3-4 games in 1 keer koopt.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  13. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    :)
    bent r mee eens Wooffa:)
     
  14. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je voor Halo wel skills moet hebben om veel kills te maken. Een spree van 5 lukt me echt zelden. Speel het dan ook niet vaak online hoor, maar tis zeker niet zo dat ik de boel own als ik een keer online kom. Je moet hele magazijnen op een poppetje leeg schieten wil die een keer dood gaan. Maar ja, ik ben het dus niet met je eens, maar laten we niet teveel over Halo ouwehoeren. Ik denk niet echt dat je PDZ kan vergelijken straks met halo 2. Ik denk dat het anders gaat spelen dan Halo 2. Als ik de beelden zie, heb ik meer het gevoel dat de online mode meer lijkt op TimeSplitters 3: Future Perfect dan op Halo 2. We zien het wel
     
  15. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Edit: Ik zie het al, je had het niet tegen mij. Sorry O-)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2005
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Als het op TS 3 lijkt, maar dan wel soepel verloopt en er een stuk beter uitziet, dan ben ik al fan.
     
  17. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of je het weet maar als je gaat rollen ben je welliswaar minder makkelijk te raken maar je bent ook dubbel zo kwetsbaar. elk schot raak doet dan twee keer zo veel damage.

    volgens mij wordt alles perfect in balans gebracht door rare dus maak je geen zorgen om overpowered wapens. lees maar mijn vorige post waar k et heb over dat hele wapen systeem. en dit kan je ook op tig community sites vinden.
     
  18. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Echt, iedereen maar zeuren over dat rollen. Ik ben fps-games juist zat geworden door dat gespring. Daarom vond ik Goldeneye toen ook zo vet.
    Het is echt zo fake dat gespring. Maar ja, weet nog steeds niet of ik PDZ ga halen. Zoals ik al zei, ben fps-games zat geworden...
     
  19. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond het er allemaal zo vet uit zien... Hopelijk niet te veel kleine gangetjes, niet zo veel gesnipe, wel toffe multiplayer en goeie gameplay :)
    Dus ik heb 'm net besteld bij gcshop *)
     
  20. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat ik toch voor Quake 4 ga ik vindt zelf PDZ er wat houterig uitzien het verhaal is mij niet echt duidelijk; misschien dat ieman een site heeft waar het 1 en ander goed wordt verwoord want de beelden tot nu toe zijn niet echt mijn smaak
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina