1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. <Gp>

    <Gp> Gp

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    het verhaal is behoorlijk simpel.
    Joana gaat vraak nemen op de gasten die haar vader vermoord hebben.(grote right lijn)
    als je op gt.tv kijkt moet je maar wat fimpies bekijken zie je van zelf een beetje het verhaal.
    Maar het is zeker weten wel een toffe game ik vind die coop idee verschrikkelijk cool.
    mooi met iemand anders online een lvl'tje uit spelen sammen gassie vermorden.
    Dit en Kemeo worden de titles die ik ga kopen.
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik denk dat er wel meer achter het verhaal zit want in pd was het verhaal ook heel sterk.
     
  3. <Gp>

    <Gp> Gp

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zal gerust meer in zitten soms een missie ect.
    Maar in Grote Richt lijnen gaat het warschijnlijk (hou me er niet aan) om de moord op haar papa.
     
  4. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het zelf weten, maar ik zou wachten tot de reviews binnen zijn. Quake 4 staat voor de PC rond de 83 op gamerankings, wat natuurlijk heel aardig is, maar ik heb echt een "been there, done that" gevoel bij dat spel. Over het verhaal zou ik me bij PDZ geen zorgen maken, want die was ook goed in PD op de N64 zoals Voodoo zegt. Ik vraag me meer af of Quake 4 wel een beetje goed verhaal heeft:)
     
  5. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Nice, Nice, ga hem nu meteen lezen.
    Vooral DE INTELLIGENTIE van de tegenstanders wil ik wel even weten. Vond het in de filmpjes nog wel mee vallen, aangezien ik het gevoel had dat ze wel soms een beetje stom stonden.

    Ben benieuwd wat er in dit artikel staat, ga het nu lezen.

    Edit:/
    Wauw, gaaf geschreven!
    Tjah, en wat mij dan meteen opvalt in ZEER positieve zin is natuurlijk dit stukje tekst.

    Ik denk dat ze er een nieuwe koper bij hebben. Dit spel trekt mij gewoon veel meer dan Call Of Duty 2.
    Vooral nu er ook nog eens wordt beschreven, dat de AI van de Enemies wel moeilijk is, en dat ze dus niet meer zo dom blijven staan als je aan komt hobbelen :).

    Oftewel, dit wordt ook mijn Game.


    Meaby dat het mij NU al over haalt, om hem zeker met de launch te halen ;)!
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  7. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Call of Duty 2 heb ik reeds op de PC. Voor de 360 haal ik denk ik alleen maar games die op de console komen. De PCvraagt soms hele hoge eisen kijk maar naar quake 4 moet je een kaart hebeen die duurder is dan de xbox 360.
     
  8. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik ook wel leuk vond is dat het nu duidelijk staat beschreven hoe dat wapensysteem precies werkt.
    de echt zware wapens als snipers en rocket launchers nemen dus drie van de vier slots in beslag.
    een rocket kan je dan van een mooie afstand afknallen met een rifle en een sniper van dicht bij, omdat zij dan toch alleen maar een pistool kunnen dragen.
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\

    Jups, zkers gave toevoeging.
    Zo wordt het lekker gebalanceerd denk ik :). Althans, dat hoop ik.
    In elk geval hoop ik, dat er niet van die Über wapen Combinaties gaan ontstaan.
    Maar dat lijkt mij dus nu niet te gebeuren.
     
  10. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk wel dat je doormiddel van bepaalde combinaties een zwak punt van een wapen kan oplossen door een wapen te nemen die dit zwakke punt weer vereffend.
    neem bijvoorbeeld een shotgun voor close combat en een DW-P5 (soort van krieg 552, automatische rifle met kleine scope) voor de langere afstanden.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Tsja, zitten er eigenlijk voertuigen in het spel? Want dan ben je met die combi van wapens weer het spreekwoordelijke lulletje. Overigens stond er op die site over die wapens dacht ik dat een rocketlauncher 2 slots inneemt, dat betekend dus ook dat je 2 krachtigere wapens kunt nemen, maar ook dat heeft dan weer voor en nadelen. Ach, ik denk wel dat ze het goed uitbalanceren. overigens is het ook zo, dat waneer je de kogel van de rocketlauncher zelf bestuurd, je ook even geen controle hebt over je character, en dus een easy target bent. Ook daar moet je rekening mee houden. Ik heb wel vertrouwen in Rare dat ze dit allemaal goed doen :)
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2005
  12. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, ze hebben net een filmpje op de site van www.totalpdz.net waarin er 2 duitsers PDZ spelen en op een gegeven moment ook hun inventorie veranderen. hier zie je dat zware wapens als snipers en dergelijke (dus ook rocket launchers) 3 slots in nemen.
    kijken jullie maar op de homepage naar de update over dat filmpje. hij duurt wel 20 minuten
     
  13. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    helaas is fimpje van baggerkwaliteit! :'-( heel wazig!
     
  14. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    Zeker is er niet iemand die wat heldere films van de spellen al heeft gedownload en op een schijf gezet heeft. Das makkelijker Jammer dat er geen demo dvd met previeuws in de winkel is.
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Komt straks vanzelf wel.
    Vanuit Amerika zal er straks ook wel allerlei nieuws komen :D.
    Zoals Ingame Beelden en Reviews.

    Even over iets anders.
    Een vriend van mij en ik hadden een kleine discussie omtrent deze game.
    Zijn grootste argument was, gwoon, dat heel de Game op de N64 precies hetzelfde is maar alleen de Graphics veel beter zijn op de Xbox 360.

    Ik heb PDZ nooit gespeeld op de N64, maar het lijkt mij sterk dat ze dezelfde verhaal lijn toepassen.

    Het ging ook over de verhaallijn van PDZ op de N64, iemand die dat kort kan samenvatten?
     
  16. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    perfect dark zero is toch wel ff wat anders dan perfect dark.
    PDZ is dus de prequel en kan niet dezelfde verhaallijn hebben.
    ook wapens zijn anders en je hebt contextsensetive actions.
    het verhaal van PD weet ik niet wan die heb ik nooit gespeeld, wel MP met een vriend en dat was echt vet.
    maar hoe dat zal zijn in PDZ zie ik zondag wel op de gameplay. kan niet wachten.
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze game heb ik vandaag gezien in game experience in gent, ik wilde hem spelen,maar dan moest ik te lang aanschuiven. In ieder geval, ik heb wel een 3 kwartier staan kijken naar het scherm terwijl iemand anders speelde. Graphisch vond ik deze game één van de uitblinkers, de muren, de lichten, de schaduwen, alles is zooo verschrikkelijk mooi. Ook de animatie, schiet je met een shotgun vanonder in iemand zijn buik, die vliegt gewoon onderuit(en terwijl een paar meter verder). De wapens zijn enorm mooi in beeld gebracht, vooral de uzi vond ik enorm mooi. Dan komt daar nog eens verschrikkelijk realistisch geluid bij te pas, echt te mooi voor woorden. Alleen vond ik dat,dat in deze demo alles veel te makkelijk ging, die kerel die aan het spelen was, speelde niet zo goed,maar ging toch nooit dood, en het leek ook gewoon dat hij overal doorheen ging alsof het niets was. Maar het was maar een demo he. In het verloop van het spel zal het wel moeilijker worden(hoop ik). Maar ik hoop dat in het uiteindelijke spel, de actie echt heeeel intens is, zoals bijvoorbeeld in call of duty 2,daar had je pas stress gevoel soms:D
     
  18. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens Rare zit er in Perfect Dark Zero naast Dar Agent een "Dark" modus in het SP gedeelte dat bij TE moeilijk voor woorden is.

    Waar ik zelf bang voor ben is dat de Multiplayer van Perfect Dark Zero net zo onstabiel uit gaat pakken als Halo 2. Er zit bijvoorbeeld een wapen in dat je tijdelijk onzichtbaar maakt. Aan de andere kant staat Rare met GoldenEye en Perfect Dark bekend om de ongelovelijke aantal mogelijkheden en aanpassingen die je in de Multiplayer kunt verrichten dus misschien is er niks aan de hand...
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wel jammer dat het filmpje low res is. Echt balen. Ik zag in het filmpje namelijk toch stukken die ik nog niet gezien had. Vooral het eerste level wat ze lieten zien. Maar toch wel een cool filmpje, spel ziet er echt goed uit.

    Trouwens, ook jammer van dat Duitse commentaar. :+
     
  20. Urtica

    Urtica Levensgenieter

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm steeds als ik filmpjes zie krijg ik niet echt het gevoel dat dit nou een geweldige game wordt ofzo, weet niet precies wat het is. Ben in ieder geval benieuwd wanneer de eerste reviews komen.

    Dat liedje wat je steeds weer terughoort begin ik trouwens ook al genoeg van te krijgen haha, maar zou wel komen omdat ik het al honderden keren bij die coca cola quest heb gehoord:9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina