1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat mij opvalt is dat niet alleen de A.I. zuigt (maargoed, zover ik weet is alle footage op het "agent" (easy) niveau gespeelt) Maar ook de mensen die de game spelen kunnen er geen reet van en dat zorgt ook voor een slechte indruk. Ik heb nog steeds 100% vertrouwen in Perfect Dark Zero en hij wordt qua GamePlay toch wel beter als Halo2, want zulke fuck-ups als bij Bungie heb je niet bij Rare...;)
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 nov 2005
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    goed verhaal van hun,is pd had je ook heel veel verschillende wapens maar het was toch goed gebalanceerd en ik denk dat dat nu weer zo is.kan iemand wat vertellen over die "role" move? ik lees er dingen over maar wat houd het precies in?
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je drukt op 1 van de backbuttons en je rolt de kant uit waar je heen mikt. Zoals die gasten vertellen kun je gewoon 3 meter ver rollen en zo achter iemand komen en hem in zijn rug schieten. Terwijl je de roll doet kun je reloaden met je bent wel kwetsbaar.
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Velvet_Dark

    Dit dacht ik eerst ook over de AI.
    Maar na het lezen van wat Previews en het zien van wat meer filmpjes ben ik toch wel overtuigd dat het met die AI wel goed komt.
    Vandaar dat ik nu dus ook zeker ben dat ik dit spel ga halen :)!

    Artikel dat CHIL poste is ook wel tof om te lezen.
     
  6. darkflame

    darkflame dodge this

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    owkay deze game koop ik zeker bij de launch, nadat oblivion is uitgesteld blijft voor mij alleen deze over
    de AI komt dik in orde, van de multiplayer ben ik wel benieuwd of dat die gebalanceerd zal zijn of niet, maar daar zullen ze wel voor zorgen
    ik maak me niet zoveel zorgen, deze game gaat gewoon pownen :D

    wat die mensen betreft die pdz spelen in de fimpjes, ze zuigen idd wel,
    ze doen er bv erg lang over om met een sniper te richten en schieten :D
    moest ik die vijand zijn, ik zou het al lang gezien hebben, weggerold zijn en met een rocketlauncher zen kop deraf geblazen hebben :) :D
     
  7. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Als het goed is speel ik het morgen op de PU dag dus dan kan ik wel aangeven hoe het zit met de A.I. hoop ik.


    _O_
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik kijk erg uit naar deze game, en ook naar PGR 3, maar toch weet ik niet of ik de 360 meteen bij de release zal kopen. Ik hoopte nog flink wat te verdienen aan mn xbox met games, maar dat valt ook vies tegen. Niet dat ik echt dat geld nodig heb, maar ik weet wel dat ik hoogstwaarschijnlijk maar heel weinig nog op mn xbox zal spelen waneer ik de 360 heb.
     
  9. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @mouse
    deze game is niet speelbaar volgens de PU line-up. Ze laten alleen een trailer zien
     
  10. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    Volgens mij is ie playable dacht ik hoor. Ik dacht dat daarmee juist de show gestolen zou worden.
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Lijkt me ook meer dan logisch dat hij wel speelbaar zal zijn, maar ook erg druk bij de desbetreffende pods.

    Aardige actie trouwens van je Mouse, dat je zo'n kaartje gratis geeft. Het is dat ik niet zo into dat soort dingen ben, anders had ik misschien wel interresse gehad. Kwijt raken zul je hem toch wel ;)
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Bron: PU 11
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Mooi, Mooi....

    Dus Mouse, ga vooral op de vijand letten :).
    Hoe reageren ze, en doen ze ook echt vechten voor hun leven?

    Aangezien ze hem nu weer verder ontwikkelt hebben, zullen ze stukken beter reageren dan in die X05 Filmpjes.
    Althans, dat staat in het artikel paginatje terug.
    Ben benieuwd, en we horen het wel :)!
     
  14. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat de single player speelbaar is.
    ik denk dat het een lan wordt met de multiplayer. maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
     
  15. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je daar dan iets op tegen???
    ga zelf altijd voor de multiplayer onderdelen van een spel, dus zou dit een mooie mogelijkheid zijn om een voorproefje te nemen...

    Maar ja kon ik er maar heen...
     
  16. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij stond de speelmode op easy, zag tijdens de PU Gameplay allemaal blauwe pijlen als ik langs de stand liep. Dus dan is de A.I. ook niet al te denderend. Maar misschien kan je hem daar op een moeilijker niveau zetten. Ik heb alleen ff gekeken, maar heb niet gespeeld. Vond de rijen een beetje te lang
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren in belgie op een beurs kunnen testen.
    en ij belooft goed te zijn.

    sp is de ai veel verbeterd kheb hem eerst eens op easy kunnen spelen en zeg is dit next gen... maar dan eens op hard amai hoe de ai daar reageert briljant gewoon ik schiet in iemand zijn ballen en grijpt er naar en wat ij allemaal begint te vloeken machtig gewoon.
    dan schoot ik in iemand zijn achtertse en die greep naar zijn achterste en begint te springen.
    hoe de ai samenwerkt is ook prachtig het is zoals halo altijd anders maar je mag dan wel niet op easy spelen.

    dan hebben we ook mp kunnen testen machtig ik denk dat er nog weinig halo2 zullen aanraken geen lag die wapen de maps 32 man. de samengang met je medespelers nog meer en nog beter dan halo2.


    ik ben onder de indruk ik zeg gewoon kopen die handel
     
  18. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Al gedaan 8)
    Man wa heb ik zin hierin!!!!
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Is het niet wat overdreven dat ze grijpen naar de Wonden die ze oplopen wanneer je ze kapot schiet ? :p

    Dus serieus, dat de vijand echt naar schot wonden grijpt?
    Want de AI viel mij gewoon tegen in die filmpjes.
    Klinkt gunstig dus. Ook in dat artikel hier ergens laatst gepost werdt POSITIEF gereageerd op dit spel :).

    Dus voor mij is het ook een MUST-HAVE.
    Zolang de Reviews vanuit Amerika ook positief zijn.
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de rechtertrigger voor het schieten zo gevoelig als bij Rainbow Six 3/BA of moet je hem half indrukken zoals in Lockdown. De manier van Lockdown was erg slecht namelijk. Bij Halo en Halo 2 was het puur sprayen, bij Rainbow Six moet je singleshotten. Denk je dat dit het geval zal zijn bij Perfect Dark online? (vraag voor degenen die hem gespeeld hebben)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina