1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Pfff..had wel ff moeite met het lezen van je stuk text.. maar wat ik er van begrijp is dat vijanden naar hun wonden grijpen op hogere moeilijkheids niveaus en niet op de lagere niveaus.. dit lijkt me volkomen onzinning..
    Ook heeft het feit dat vijanden naar hun ballen grijpen als je ze daar schiet weinig te maken met AI..
    De AI zit hem er juist in dat vijanden schuilen als ze beschoten worden, herladen of simpelweg bang zijn.. Of dat ze samen met andere jou flanken..

    Heb zelf nog steeds gemengde gevoelen over deze game.. Denk dat ik eerst wat demo's download via live en dan besluit welke game ik koop...
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    gister deze game op de pu gameplay gespeeld, echt de meest memorabele game daar! die graphics, soooo slick! en dan de multiplayer die was ook heerlijk!
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Leg uit.
    Heb gewoon nog een beetje twijfels bij de AI.
    Duiken ze nu echt weg, en proberen ze te vechten voor hun leven?'

    Aangezien ze in die filmpjes er soms wat dom bij staan. Ik hoop dat hij toen nog niet volledig af was.

    Ach jah, we horen het straks vanzelf wel als meerdere mensen hem hebben gespeeld.
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    http://files.filefront.com/4345217/1

    Heb hier al eerder naar gelinkt. Het zijn twee gasten die in Canada meer dan 3 uren singleplayer PDZ mogen spelen hebben. (er was niet veel volk komen opdagen).
    Lekker lang filmpje, zeker downloaden. Jammer van die wachttijden op filefront, maarja, dat boeit niet.
    De difficulty stond niet hoog en toch hadden ze al aardig wat moeite.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Hier is iemand die het al heel goed heeft kunnen testen en hij is er heel positief over.hier is een stukje wat hij schreef over de vijanden:

    Speaking of enemies, the AI of Perfect Dark Zero is leaps and bounds ahead of what has been showcased of the title so far. Opponents in PDZ take cover, rush, fall back, and snipe at you according to what the situation necessitates. If you run into a room without thinking ahead you will be killed and earn yourself a quick trip back to the last checkpoint, your teammate’s revive kit, or the restart menu.

    heel het verhaal staat hier: http://www.gamespot.com/xbox360/action/perfectdarkzero/show_msgs.php?topic_id=24536473&pid=516508
    (echt een aanrader)

    door dat stuk weet ik nu zeker dat ik hem ga kopen.alles lijkt echt dik OK.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Download nu het filmpjes dat Chil poste.
    Duurt idd wel een tijdje voordat dat gebeurt.

    @ Voodoo300
    Ga het zo lezen, maar wat ik al uit je reactie op maak, is dat de AI toch wel lekker in mekaar zit? :)
    Want ik weet eigenlijk wel zeker dat ik deze titel ga halen, alleen als de AI zo bagger is als wat schiet het natuurlijk niet op.

    Maar het klinkt allemaal positief!

    Edit:/
    Net artikel gelezen op Gamespot van Voodoo.
    En klinkt zwaar gaaf :D!
    De omgeving, vijand, en de wapens zijn allemaal relaxt. Ook het feit dat je zelf een wapen arsenaal moet opbouwen is erg gaaf.
    Zodat je niet al meteen met top wapens begint.

    En ook hier wordt nu gezegt dat de AI van de tegenstander erg hoog en gaaf is.
    Oftwel, ik ben wel overtuigd.

    Ondertussen, nu even het filmpje van Chil downen.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  7. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben wel blij dat ze toch maar voor de realistische graphics hebben gekozen i.p.v de cartoon graphics zoals ze eerst van plan waren. Teven speelt dit lekkerder (vindt ik), het trekt je namelijk meer in het spel maar ook geeft het het spel wat emer volwassenheid. Bij XIII had ik nooit echt een sterk aantrekkingsgevoel of het gevoel dat ik ook daadwerkelijk in het spel zat. Dat kwam mede door het geluid (dat was ronduit bagger in het spel) maar voornamelijk door het grafische uiterlijk.
    Nu maar hopen dat alle bugs uit Perfect Dark Zero worden gehaald zodat het een super spel wordt en de naam nog groter maakt dan het na het eerste deel al was.
     
  8. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 13 nov 2005
  9. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Yeah! PDZ gaat rocken! :D
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb gister even moegen spelen. Mijn eerste indruk was dat de gameplay het niet haalt bij PD op de N64, maar ik heb dan ook alleen 1 map gedaan op Agent.

    Kan iemand mij zeggen of de challenges die er in de N64 versie zaten ook weer hier van de partij zijn? Dus niet de zelfde, maar gewoon de game mode challenges.
     
  11. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem gister ook gespeeld. Ik vind dat pistooltje er echt lomp uitzien. Maar het spelen ermee viel uiteindelijk erg mee. Het loopt allemaal wel lekker en het ziet er ook mooi uit. Ik ga hem wel halen denk.
     
  12. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wordt een beetje doodmoe van "Hij haalt het niet bij orgineel" Ik lees dat wel vaker en het is net alsof sommige gewoon verblind zijn de de orginele PD waardoor ze het PDZ (of een andere game ) het niet gunnen om beter te zijn. Na wat ik gezien (niet gespeelt) heb lijkt PDZ me juist de eerste Beater van PD. Het lijkt gewoon op een HELE mooie PD met een pyhisics engine, betere AI en een nog betere multiplayer. Wat wil je nog meer?!
     
  13. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    hem nu spelen:D
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Naar mijn mening was de gameplay slechter als die van PD. En ik heb PD het meeste van alle games die ik ooit gespeeld heb gespeeld. Ik zeg dus ook niet dat het spel slechter is alleen en mening over de eerste indruk die ik kreeg.

    Iemand info over de challenges?
     
  15. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em net gespeeld en man wat is ie vet.
    integenstelling tot veel andere mensen op de gameplay speelde ik em wel op hard, en ik moet zeggen dat de AI toch wel goed is. k heb em ook ff op normal gespeeld en wat is dat toch een verschrikkelijke stap achteruit.
    bij normal nemen ze amper cover en rennen soms recht op je af.
    maar ze werken wel samen om je uit te schakelen, en van wat ik bij anderen zag doen ze dit niet op easy.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Easy / Normal / Hard bestaat niet bij PD en ik moest helaas op Agent spelen aangezien nog niemend de maps ervoor al op Agent gehaald had.
     
  17. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat klopt maar ik denk dat het voor mensen die nog nooit PD gespeelt hebben het duidelijker is met Easy / Normal / Hard dan Agent / Secret Agent / Dark Agent.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kan iemand me nog vertellen of de challenges er nog in zitten?
     
  19. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    Ik had hem vandaag gezien op de gameplay awards en ik moet zeggen dat het grafisch er goed uit zag, had het niet verwacht na de gegeven screens van de e3
     
  20. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook gezien op Gameplay...helaas niet gespeeld...sommige ASO's staan gewoon een halfuur achter zo'n demopod:mad:

    Maar goed...ik was zwaar onder de indruk van de textures....Hell...Ik wil gewoon naar een baksteen staren....NU!8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina