1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon erachter uit trekken. Heb ik ook gedaan. 1 map spelen is voldoende. Zelfde geld voor andere games. Maar je hebt idd gelijk dat er van die gasten waren die gewoon een half uur aan het spelen waren.

    Kan iemand mij vertellen of de challenges er nog steeds in zitten?
     
  2. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem wel gespeeld en werd na 5 minuten al erachter vandan getrokken door een paar jongens................echt de game die ik ga halen.
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Klinkt allemaal wel positief :)!!
    Op zich dus wel gunstig. Voor mij nu ook een titel die ik ga aanschaffen.

    Ben ook benieuwd wat de reviews gaan melden vanuit Amerika.
    Als deze kl*te zijn, wordt het toch nog even na denken of ik deze ga halen :p.
     
  4. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Je vroeg een revieuw komt ie dan een kleintje:

    "Perfect Dark Zero ziet eruit als een Dame maar speelt als een Heer. De graphics zijn heel goed en ook het spel speelt lekker weg nu heb ik het in coop-mode gedaan (dus elkaar helpen in de level) maar ik heb ook solo missies gezien en ik moet zeggen het geeft dat heerlijke gevoel toen je bij Halo op de planeet neerstorte. De game heeft in coop niet echt een verhaal maar heeft wel doordenkertjes zodat je elkaar moet helpen wil je verder komen. En je moet zorgen dat je je mission objective haalt, op een gegeven moment veranderde wij in een bal en na wat gangen kwamen we niet eruit. Ook het hacken is apart maar dat moet je zelf ervaren (haha ga je niet spoilen), zo ook het plaatsen van bommen.

    In solo kon ik het verhaal niet echt volgen omdat dit een demo betrof en de intro's etc dat hoor je niet (geluid kon ik niet horen op de demo pods), maar wat ik heb gezien stemde mij zeer goed. Het is een game waarbij je moet nadenken voor je een aanval plaatst. War je bij Halo soms met een kick en rush er nog wel kan komen is dit hier niet het geval, je zal wel degelijk moeten plannen ontwijken en dan toeslaan eventueel je positie in nemen en zodoende de bad guys om zeep helpen. Ook het eerste stuk waarin je......hmm vertel ik niet...........wat ik kan zeggen is hou je van een shooter met body dan is dit je spel.......geen donkere gangen en zombies.........het geeft het gevoel van vrijheid als in Halo...............wat ik wel jammer vond (maar dat kan aan de instellingen liggen) is dat als je de draad kwijt bent je oplichtende streepjes krijgt waar je naar toe moet). De controls zijn herkenbaar wisselen van wapen naar wapen reloaden van wapen verloopt vlot.........het aimen met een wapen verschilt ook een shotgun heeft een hogere terugslag dus een sterkere afwijking op afstand terwijl een geweer of pistool dat minder heeft. Ook viel mij op dat waar Master Chief in Halo 1 hand gebruikte, zij er meteen 2 gebruikt (rara waarvoor.....neen dat niet....haha).

    De wapens zijn normaal niet extreem, er is veel aan het realisme overgelaten. Soms moet je wel effe nadenken hoe de lasers etc te passeren maar het komt met oefenen denk ik wel goed.

    Van alle games die ik voor de XBOX 360 heb gespeeld krijgt deze van mij zeker een 9,8 (PU - Stijl 98).

    Ik zou zeggen twijfel je (nu) nog speel de demo die waarschijnlijk wordt geleverd met de Premium edition van de xbox 360 (op de HDD) of die je moet downloaden, kan je niet downloaden, als je in zaandam woont wil ik je wel een aansluiting lenen op mijn router. Het is zeker de moeite waard om dit spel te hebben, waar PGR 3 het slechts moet doen met betere graphics, geeft PDZ je het gevoel van een compleet nieuwe game met herkenbare besturing en toch net iets anders....raar hé..........Suc6......zo en nu een Bavaria.....burp.
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Bavaria?
    Sloot water joh ;) !!

    Vetjes die Preview.
    Klinkt gewoon GOED, en ik ben NU echt overtuigd dat ik deze game met de Launch in mijn Monstertje stop.

    Als het idd zo goed zit met de Vijand, dan vind ik het allang best.
    De rest is dan gewoon Extra.
    De game ziet er gewoon TOP uit qua Graphics, en ook de Guns zien er zwaar gaaf uit.

    Het enige waarmee ik twijfelde was de AI, maar dat zit nu wel goed na wat ik van allerlei personen heb gelezen.
    :)

    Zo, en nu een Hertog Jan:cool: *Burp
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik vond deze game ook top, graphisch één van de mooiste launchgames ook in mijn ogen:). En wat je zegt van die AI,dat je daar een beetje aan twijfeld, dat heb ik ook, ik zag veel dat sommige mannetjes precies niet wisten wat te doen, best wel vaag,maar het was een betaversie, als de revieuws positief zijn over deze game, dan koop ik hem zeker!:)
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\

    Grafisch is het zeker een genot jah!
    Met die AI zal het wel goed komen, ik heb er in elk geval wel vetrouwen in.

    Dus BOSS, dat wordt straks Co-op'en en MP spelen op Live.
    Beetje op elkaar inspelen, zodat we straks iedereen met Ghost Recon: AW iedereen dollen :cool:.
     
  8. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Met de AI zit het wel goed het is niet zo dat die mannetjes maar blijven staan je moet berekenen in PDZ sluip jij net als met Splinter Cell alleen zij kunne je ook vanaf een afstand in de gaten houden, de levels die in de demo voorkomen zijn allemaal begin levels om het spel te leren kennen, ik denk dat gaande weg het pittiger wordt (zal worden). Ik zag bijvoorbeeld een stukje coop en 2 jongens die verscholen zich, maar dat was achter een paar vaten benzine........wat deed de vijand......je raad het al........en daar lig je dan al half dood dus XBOX 360 kan wel nadenken. Denk dat het met de AI wel goed zit.........en anders zou ik zeggen test hem goed (geld voor alle games) met de komst van de 360 kan je meer testen dan met de gewone xbox demo's zijn zo voor handen..........gebruik het voor je die euro's eruit haalt en dan erachter komt van hé dit is toch niet zo leuk.

    Kijk Kameo is erg leuk op zich en grafisch ook erg goed, maar die game doet me niet echt iets ik heb het geduld niet in zo een game....dus goed dat ik de demo gespeeld heb om mij te overtuigen. Zo en nu een........Amstel....burp
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\

    Om maar meteen even weer te reageren :).

    Je sluipt dus net zo als bij Splinter Cell met PDZ?
    In elk geval, als je dit wilt, heb je daar de kans voor?
    Klinkt zwaar gaaf, aangezien SC, mijn Favo game is.

    Ook zo iets is erg gaaf, dat dit gebeurt. De AI is dus wel zo ver, om op die tonnen te schieten.
    Zo blijkt maar weer, dat Computers soms toch slimmer dan mensen kunnen zijn :cool:, want zeg nu zelf?
    Wie verstopt zich dan ook achter een Olie vat?

    Ik wacht wel op Reviews vanuit de VS. Want als die Positief zijn, weet ik toch al dat ik hem zeker ga halen.
    Ben nu al 97 % overtuigd dat ik hem haal.
    En ik ga echt geen Demo spelen op 2 December, wil hem meteen Volledig door kunnen rossen :D.

    Zo, voor mij dan nu maar, een Palm...
    Prettige Nachtrust :)
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    :D hehe,ja zeker, jou zet ik onmiddelijk in mijn friendslist;)(of jij mij he,maakt niet uit natuurlijk:)), er komen nog fijn tijden online!
     
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Die kan je geheel uitzetten in het menu en hoe hoger de moeilijkheid hoe minder snel ze tevoorschijn komen. :)
     
  12. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb met een vriend alvast afgesproken dat we van A tot Z met z'n 2je via Live de game Co-Op uit gaan spelen :D
     
  13. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Reken maar dat het helemaal leuk wordt het heet niet voor niets Perfect Dark (Zero).........zo en tot slot een Grolsh...burp
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die map die ik buiten gespeeld had was echt vet. Dat was die map waar die jumpjets komen. De graphix zagen er echt subliem uit terwijl het nog niet eens op een HDTV was.
     
  15. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Een game wordt niet ineens een stuk mooier op een hdtv alleen een stuk scherper wat inderdaad wel de beeldkwaliteit ten goede komt :)
    maar t is niet dat texturen ineens mooier worden of special effects of reflecties op t water ineens een stuk mooier worden. Gewoon scherper .
     
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Nou, het is nu gewoon een kwestie van dagen aftellen :).

    Heb erug veel zin om deze GAME te gaan spelen!
    Ga er nu ook voor, en heb er alle vertrouwen in dat deze Game en Topper wordt.

    Dat zet ik wel onmiddelijk af!
    En ben blij dat dat ook kan. Want het idee, dat mij de weg wordt verteld in een GAME vind ik niet gaaf.
    Ben dan ook blij dat dit gewoon UIT kan.

    @ Boss
    'k PM je nog!
     
  17. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon schandalig hoe mooi dit spel is... en dan ook nog eens een gameplay om je vingers bij af te likken, supergame!
     
  18. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    En iedereen in het begin maar zeiken hoe lelijk het wel niet was toen de eerste screens verschenen :). Je ziet hoe de media je kan beinvloeden, in positieve zin om negatieve zin. Daarom probeer ik altijd zo min mogelijk met een hype mee te gaan, ook al is het moeilijk :D. Dit is de enige game die ik bij launch koop tot nu toe.
     
  19. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je moet eerlijk toegeven, hij is erg gevorderd sinds het begin.
    Wordt ook duidelijk hier mijn eerste game (met waarschijnlijk Kameo erbij).
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Laatst bewerkt: 14 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina