1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  2. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    beetje knippen en plakken aan de hobby tafel heb je zo een mooi doosje geknutseld tog Gforce? :cool:
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee. Vind het uiteraard allebei belangrijke aspecten. Mijn punt met die opmerking was dat als de sfeer me niet bevalt ga ik de game niet halen.

    Voorbeeldje: Een game als Super Mario kan een fantastische gameplay hebben, maar ik kan dat suffe loodgietertje niet meer uitstaan en vind die sfeer helemaal niks. No buy dus. :cool:

    Ik kies voor een geheel, niet 1 aspect. \o/
     
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik begrijp precies wat je bedoelt. Persoonlijk sprak de stijl van het spel me totaal niet aan, daarnaast hangt er een beetje een goedkoop James Bond sfeertje en om het af te maken doen je tegenstanders om de zoveel tijd een cheesy one-liner. Maar ik heb me toch over die grens weten te zetten na alle positieve dingen die ik heb gehoord over het spel en begin de stijl van het spel ook steeds meer te waarderen. :)

    Misschien interessant om te vertellen hoe je er aan bent gekomen zo vroeg? :)
     
  5. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoop dat er een echt perfect dark gevoel in het spel zit!
    dat level overdag op die daken uit de filmpjes heeft dat duidelijk niet..
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ XiroKe; Dat komt inderdaad aardig overeen met hoe ik er tegenaan kijk.. Als jij dan even zo vriendelijk wilt zijn om je ervaringen met de game hier neer te zetten als je er wat uurtjes op hebt zitten, dan beslis ik daarna wel of ik em haal :+

    Of misschien doe ik het toch wel gewoon. De X-bazar is immers ook een prima uitvinding :cool:
     
  7. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen zul je hem daar denk ik de eerste weken niet tegen komen.:D
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, ik bedoel dat ik PDZ er zelf ook altijd nog op kan gooien als ik em toch koop ;)


    *stageloopt weer verder* 8)
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zoals ik al zei is het alleen het doosje. Deze heb ik gekregen toen ik het spel gepre-ordered had.
     
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb hem zelf nog niet gespeelt. Ik baseer mijn mening puur op wat ik hoor van anderen. Ik zal hem waarschijnlijk zelf pas spelen op de Gamexpo. :)

    Ik koop hem trouwens voornamelijk voor de multiplayer en ik neem aan dat in de multiplayer maps dat cheesy sfeertje een stuk minder waarneembaar zal zijn. Co-op is (bijna) altijd wel leuk en lijkt beter uitgewerkt te zijn dan elke andere game tot nu toe. Niet dat de singleplayer opzich er niet aantrekkelijk uit ziet hoor..
     
  11. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ben benieuwd wat die special edition van PD gaat worden. Hoop ook op een PD faceplate:cool:
     
  12. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3

    En hoeveel die dan gaat kosten de gewone kost al 65 euro.
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dacht 5-10 euro meer. Maar ik wacht zowieso paar maand voordat ik m'n 360 haal. Ik koop de games zowieso niet voor 65 euro, importeer ze wel bij play of een andere zaak die goedkoper is.
     
  14. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wissel waarschijnlijk wat games (PS 2) in bij de free record, omdat ik ze te koop heb gezet maar niemand reageert.
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben eigenlijk net zo nuchter als Goiz. Ook al kan ik de sfeer en stijl van PDZ wél waarderen, ben ik weer niet zeker van de gameplay. Vinden jullie dan niet dat het ietwat lineair oogt? Ik heb het zelf niet gespeeld. Maar door de video's komt het over alsof je steeds hetzelfde lijntje volgt met wat scripted events ertussen. Ik heb geen kwaad woord over de co-op, want die samenwerking maakt mij super enthousiast. Ik hou mijn verwachtingen voor de singleplayer niet te hoog gespannen, dan valt het ook niet tegen. Maar stiekem heb ik toch wel vertrouwen in Rare.
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Echt, ik word er gek van. Ik vind het de hoogste tijd om de koelkast op m'n werk eens even goed vol te stampen met biertjes. \o/ :cool:

    Btw, in jouw post kan ik me ook wel vinden, m.b.t. de co-op dan. Ben benieuwd. Maar dat ben ik al lang, ik wil die zooi nu wel eens gaan checken! ;)

    //edit; *Taab punt heeft.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    De singleplayer kan me gestolen worden, die doe ik toch nooit. Ik ga meteen online los met dat spel, en als het ruk is verkoop ik het weer. Niks aan de hand. No harm done. Ik vind dat overgeanalyseer van al die shit maar vermoeiend. Het ziet er geinig uit, het klinkt geinig, kopen die zooi en spelen. Blijkt het kut te zijn dan verkoop of ruil je hem weer. Ja toch? :cool:
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond PD op de N64 vooral geweldig door de challenges. Dat waren aan het einde super moeilijke opdrachten die je dan met 4 man kon doen. Het was dan wel een MP met bots maar steeds andere objectives enzo.
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ondertussen zijn er vandaag weer nieuwe screens vrij gegeven.
    http://www.insidegamer.nl/screenshots.php?id=1399

    Nog even over het gesprek hier.
    Het moet ook wel je Genre zijn idd. Zoals GOIZ al aangaf.
    Als je heel de sfeer al niets vind, houdt het vaak al op. Hoe goed de game ook is.
    Zie spellen als Splinter Cell.

    Ben ook wel benieuwd naar die Limited Edition Doos.
    Of deze ook echt meerwaarde gaat bieden, als het alleen extra filmpjes ofzo zijn, dat laat ik de LE gewoon liggen en haal de normale versie, van rond de 65 euries.
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die Limited Edition al zien liggen bij mijn lokale gamesboer....en ik moet zeggen alleen al voor het doosje ga ik voor die versie :)
    Extra inhoud is ook mooi meegenomen :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina