1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Is het dan idd de moeite waard?
    Hoezo is het doosje anders?
    Een verschil tussen doosjes noem ik dus, Halo2 en Halo2 Limited.

    Ik zie het denk ik wel in de winkel zelf, de LE moet er natuurlijk nog liggen, en het moet de moeite waard zijn.
    Ook scheelt het natuurlijk hoeveel extra dat gaat kosten.

    Zie het dan wel :)!
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Pics?:)
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen pics, maar ik zal mijn fotografische geheugen eens raadplegen :9

    Het is een metalen doosje met de bekende cover van Perfect Dark Zero (Joanna Dark + gun dus) op de voorkant, waarbij de gun zegmaar iets meer naar voren steekt dan de rest. Op de achterkant staat een plaatje van een stad, geheel in futuristische stijl. Het doosje is ook gegraveerd met een soort van groene lijnen zegmaar :) Ik zou zeggen oordeel straks zelf op 2 december of je um de moeite waard vind ;)

    Wat er precies allemaal in gaat zitten weet ik niet want het doosje was nog leeg (showmodel), maar ik vond het er in elk geval heel strak uitzien :D
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Vond dit plaatje op Inet, is het zoiets?

    [​IMG]of [​IMG]

    Zwart metal doosje met afbeelding?
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Zo als Z3R0-P4R4DOX beschrijft, en ik hier dus de achterkant van het doosje zie, lijkt hij mij wel HEEL geschikt :p!

    Het is in elk geval ECHT een ander doosje. Anders vond ik het niet de moeite waard.
    Nu heb je teminste IETS in je handen, en voelt het echt als een Limited Edition.
    Ach, zie het in de winkel wel.
    Hij zal anders, vast wel gauw uitverkocht zijn.
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Bingo mensen, dat issie ;)

    Nu begin ik alleen te twijfelen over die gegraveerde lijnen, volgens mij zaten ze er wel in alleen weet het nu niet meer zeker O-)

    Ach ja, het zwart metalen doosje doet het um voor mij al, hebbuh hebbuh ! _O_
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb op de vorige pagina mijn doosje al gepost!
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Gezien jah.

    En ik denk dat die gegraveerde lijnen er straks NIET op zitten, maar gewoon door de FOTO ofzo komen.
    In elk geval, zal Joanna, straks gewoon SMOOTH op de voorkant schitteren lijtk mij :).

    Welke het wordt, de gewone of LE, zien we dan wel weer.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    GeForce, welke winkel heb je hem vandaan?

    @Z3R0-P4R4DOX, bij welke winkel heb jij hem zien liggen en wat was de prijs ervan (van de LE)?

    :)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  10. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    wat info over de LE:

    Perfect Dark Zero™ Limited Collector's Edition for Xbox 360™ brings the feverishly anticipated next-generation first-person shooter onto a two-disc set. In addition to two discs full of content, the sleek, embossed, high-quality black metal game case contains Hong Kong Sunrise, a special-edition comic booklet set in the PDZ universe which sets up the game's story, and one of nine mysterious "Holographic Glyph Card" collectibles.


    Disc One: Perfect Dark Zero, The Game

    Espionage conspiracy: Explore a supercharged world brought to life in stunning HDTV and Dolby Digital 5.1 Surround Sound.

    Spy gadgets: Equip Joanna with the ultimate futuristic weapons and vehicles, including jetpacks, a hovercraft, and more.

    Gripping story: Get swept into an engrossing action adventure story of high-tech corporate espionage and global conspiracy in the single-player campaign.

    Multiplayer arenas: Take the fight online with numerous Xbox Live® gameplay options, including Death Match, Dark-ops and Scalable Maps.

    Disc Two: Special Bonus Content

    Behind the scenes: Unlock the secrets of Rare's creative process with the in-depth "The Art of Perfect Dark Zero" video feature.

    Soundtrack selection: Groove to the exclusive track "Limelight" from San Francisco's DJ Kepi & Kat pulled right from the game.

    Gamer card: Uniquely identify yourself in your gamer card on Xbox Live with exciting Perfect Dark Zero gamer pictures.

    Custom theme: Tailor your Xbox 360 experience with a Custom Perfect Dark Zero Theme for the Xbox 360 Guide.

    Beyond the game: Dive deeper into the Perfect Dark universe with the first chapter of Perfect Dark: Initial Vector, Greg Rucka's amazing new novel set six months after the game.

    Bron: Xbox.com
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Video bevat spoilers!

    Download hem hier. Het is het volledige eerste level op hoge resolutie, 20 minuten lang.

    Ziet er echt enorm goed uit. :)
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    doet het niet:mad: . maar op welke moeilijkheids graad spelen ze hem daar?(in verband met AI) die wil ik een keer goed zien.

    edit: hij doet het,ff downloaden
     
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat kan je niet zien, maar hij staat niet hoog. Health gaat er nauwelijks vanaf en je hebt constant de pijltjes op de vloer. Maar ik moet wel zeggen dat de AI ondanks dat ze weinig schade doen wel een stuk actiever zijn dan in andere video's. Ze staan in elk geval echt niet stil, te wachten om een headshot toegedient te krijgen ofzo.

    Echt een super video. Zonde dat hij het niet doet, ik zal een mirror posten als ik er een tegenkom. Mijn upload is helaas niet snel genoeg om dit een beetje rap op internet te zetten.
     
  14. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    het moet wel op easy zijn omdat bij hogere moeilijkheids graden heb je geen pijltjes meer die je de weg wijzen.
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hij doet het weer. Gaat echt heeeeeel erg langzaam though.

    Ik laat em voorlopig wel ff aanstaan nog. Ben benieuwd..
     
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Jawel, alleen ze komen dan pas na een langere tijd te voorschijn als je geen vooruitgang maakt. Je kan gelukkig de pijltjes in het menu helemaal uitzetten.
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb em voor de helft gekeken, en ben nog niet echt onder de indruk. Maar het zag er wel mooi uit uit moet ik zeggen. Morgen andere helft want de download is brak en ik ook, dus tijd om het bedje in te rollen.
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Replay Videogames Den Bosch staat de halve zaak vol met die showdoosjes :) Volgens mij gaat ie 70 euro kosten, een prima prijs als je het mij vraagt.
     
  19. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen wonder dat die film 20 minuten duurt. Die gast is echt niet snugger. Met dat slot man ,..tenenkrommend gewoon. Maar het spel ziet er wel erg tof uit. Must Have.:D
     
  20. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ben niet echt onder de indruk van de graphs! zal wel weer van de gameplay moeten komen! :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina