1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    @xwon die zit niet meer in g unit .. en is naar mijn mening wel een getalenteerde rapper :)

    @venom

    beetje een reactie van een 8 jarig mannetje die van zen papa en mama geen xbox 360 mag kopen
     
  2. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ...en iemand die geen geweldadige games mag spelen van zn pappa en mamma.
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah, okay, weer wat geleerd;)
    Ach, talent zit meer in Dr. Dre is mijn mening (ik vind die Game maar een rare maar goed)
    Mijn opmerking was eigenlijk meer bedoelt om die opmerking van venom terug te kaatsen ten kosten van een getalenteerde rapper ;)
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk naar zun pic hij heeft kennelijk al een 360 maar zoon opmerking maakte hij ook bij king kong, de game is te kort.. tja dat krijg je met 8 jarige
     
  5. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    @xwon
    luister eens naar Dreams, like father like son en The Documentary van Game :)



    lees venom zen sig zegt genoeg over wat voor persoon het is! :)

    maarre waar blijven die reviews ...ik ben zo benieuwd joh;)
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik las net dat PDZ ook in productie is gegaan en dat de reviews dus ook ieder moment kunnnen komen op het forum van teamxbox.com

    Ben trouwens net aan het bijkomen van de concerten van Opgezwolle (in mijn ogen echt talent) en Public Enemy (mijn hip hop roots in volle glorie_O_ )
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Spel ligt over enkele dagen, mogelijk al morgen, in de winkels in de VS. 700,000 exemplaren (één voor elke 360) in Noord Amerika.

    Review exemplaren zijn de laatste paar dagen binnen gekomen bij sites als het goed is, dus misschien dat we dit weekend de eerste reviews kunnen verwachten.
     
  8. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    staat er op het xbw-kantoor eigenlijk al een xbox360 en zijn er al wat review exemplaren van spellen binnen?
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Mirik krijgt zijn 360 pas op de dag dat die uitkomt dus dat duurt nog wel even.
    Heb trouwens erg veel zin in dit spel, kijk nu geen filmpjes meer zodat het nog als een verrasing komt.
    En beter zijn de reviews ook positief, maarja boeiend heb hem toch al besteld want aan Rare zal het zeker niet liggen.
     
  10. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Ow sorry dat ik iets slecht zeg over dit spel!
    Maar oke hier komen mijn argumenten;
    -Ik heb gespeeld in het Power unlimited testhok Way before jullie, dit was niet op een mooie HD-TV maar op een hele mooie sony breedbeeld. Het misleidende bij de pods is, is dat de motionblur die in het spel zit je gezichtveld belemmerd. Dit zorgt dus voor irritatie. De ghrapics zien er echt een stuk slechter uit op een normale tv.
    - De grahics, tsja iedreen is er zo over te spreken. Maar is dit nou NEXT-GEN? Ik bedoel de recente PC games zien er vele malen beter uit!En kom nu niet met dit is geen pc, want ze hebben zelf lopen hypen dat de 360 zo super mooi zou zijn.
    -Ik heb er geen 2 min meegespeeld maar pak en beet 4 uur, ik moet erbij zeggen dat het er Beta was maar toch. het spel is oorspronkelijk gemaakt voor cube toen xbox en nu de 360. De voice-acting valt mij zeer tegen, en de framedrop was ook niet te houden.

    Positief!!
    - Kijk de gameplay was nog het minst slecht! Ik vond deze op gameplay een stuk beter, maar vernieuwend? Nou nee niet echt.

    Zo ik hoop dat ik nu genoeg argumenten heb opgenoemd.

    Ps: King kong is te kort, hoe moet ik dat beargumenteren knuppel? De levels waren niet zo groot, de filmpjes te kort? Wat wil je?

    PSS: PGR 3 was wel heeeeeeel cool. En nee dat ga ik niet beargumenteren!:p
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gelukkig heb je een beta gespeeld en alles is dus verbeterd....
     
  12. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee dat is niet waar, ik heb op gameplay ook gespeeld. Maar ik vind dit spel gewoon heel erg tegenvallen!Is dat verboden?
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat is verboden. Gameplay is het zelfde als de N64 versie voor zover ik gespeeld heb dus niks mis mee. Het is geen Halo nee....
     
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Juist, gewoon verboden. Fuck de vrijheid van meningsuiting. Dat doe je maar met je hippie vrienden.


    :+
     
  15. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoef ook geen halo versie...maar ik vond het gewoon erg tegenvallen, helaas:p
    Maar ik zeg toch niet dat jullie heb kut moeten vinden, toch? Als jullie dit een game vinden waarvoor je een xbox 360 voor aanschaft zeg ik ga je gang!
     
  16. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat wel verboden is om iets op het forum te gooien zonder het verder te beargumenteren. Daar heeft niemand wat aan. Daarnaast vind ik dat de minpunten die jij noemt echt punten die waarschijnlijk in de uiteinderlijke build verbeterd zijn. Denk aan framedrops enz enz.
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Je kan wel heel onschuldig gaan zitten doen, maar wat jij deed heeft minder met een mening geven te maken en meer met boze reacties uitlokken.

    Maar goed..
     
  18. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Godver, wat een gezeik hier. Kunnen we nou echt niet een beetje on-topic blijven ofzo:D Ik lees nu al 2 pagina's over een gekke malloot die dit maar een KUT spel vind. Sorry hoor... beetje nutteloos.

    Zelf vind ik dat wat Unhooked al zegt, alles vast al een stuk verbeterd zal zijn. Die DEMO's die je speelt zijn ook niet voor niks PRE-released DEMO's. Alles kan dus beter worden... Dat is ook vaak de reden dat een game uitgestelt word enzo, dat het spel dus nog niet af is.
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    tja.. boeiend ik vond het een tof spel dusss... ik denk ook dat het erreg aan smaak ligt
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb je de N64 versie wel gespeeld vroeger?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina