Ow sorry dat ik iets slecht zeg over dit spel!
Maar oke hier komen mijn argumenten;
-Ik heb gespeeld in het Power unlimited testhok Way before jullie, dit was niet op een mooie HD-TV maar op een hele mooie sony breedbeeld. Het misleidende bij de pods is, is dat de motionblur die in het spel zit je gezichtveld belemmerd. Dit zorgt dus voor irritatie. De ghrapics zien er echt een stuk slechter uit op een normale tv.
- De grahics, tsja iedreen is er zo over te spreken. Maar is dit nou NEXT-GEN? Ik bedoel de recente PC games zien er vele malen beter uit!En kom nu niet met dit is geen pc, want ze hebben zelf lopen hypen dat de 360 zo super mooi zou zijn.
-Ik heb er geen 2 min meegespeeld maar pak en beet 4 uur, ik moet erbij zeggen dat het er Beta was maar toch. het spel is oorspronkelijk gemaakt voor cube toen xbox en nu de 360. De voice-acting valt mij zeer tegen, en de framedrop was ook niet te houden.
Positief!!
- Kijk de gameplay was nog het minst slecht! Ik vond deze op gameplay een stuk beter, maar vernieuwend? Nou nee niet echt.
Zo ik hoop dat ik nu genoeg argumenten heb opgenoemd.
Ps: King kong is te kort, hoe moet ik dat beargumenteren knuppel? De levels waren niet zo groot, de filmpjes te kort? Wat wil je?
PSS: PGR 3 was wel heeeeeeel cool. En nee dat ga ik niet beargumenteren!
Laatst bewerkt: 17 nov 2005