1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    @ gforce OF COURSE!
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat vond je dan van de N64 versie?
     
  3. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    ERg goed, maar dat was toen! En de gameplay vind ik dus wel erg verschillend! Maar PD64 + goldeneye=Beste console shooters imao!
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben ik met je eens en ook dat PD beter is als PDZ, maar zo heel verschillende zijn de games niet en PDZ kun je nu online spelen waaronder online co-op missies en challenges en dat verhoogt de gameplay toch alleen maar?
     
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Die N64 versie had ik eens van een vriend geleend, samen met ze N64. Vond het toen echt zuigen. Maarja, was zo'n beginnende gamer toen. Had toen net me PSONE met barbapappa denk ik:D

    Maar was die N64 versie nou echt zo goed, of viel dat wel mee. Want ik heb zo vaak gehoord dat het een enorm coole game was...
     
  6. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    JA ok, maar ik vind de game tot nu toe slechter dan verwacht. Ik hoop echt dat ie een stuk beter uitpakt. Met name de "snelle" realease nu..Ik heb wel een beta gespeeld ja, maar dat was maar 2 weekjes terug! Ik bedoel over 2 a 3 weken ligt die game al in de winkels! Eigenlijk nu al maar dat terzijde..
     
  7. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    En die Beta kan ook nooit eerder zijn gemaakt? :{

    Ik vind trouwens dat de vergelijking PC <> Xbox nogal scheef is. Als ik op een console speel, beleef ik een game heel anders dan op PC. Klinkt misschien filosofisch, maar tis gewoon zo bij mij. Er zijn veel mensen die trouwens erkennen dat de graphics goed zijn en games mooier zijn op de 360 dan op PC. Zijn gamejournalisten en die staat iets hoger in mijn lijstje dan jij, eerlijk gezegd. [met alle respect voor jou]. Dus dat argument dat je in het begin noemde gaat niet zo op.

    In je laatste post waren het "maar" een paar weekjes...wat klopt hier niet?

    Ik denk dat het spel ook nogal van scratch opnieuw is gemaakt voor de 360. Ik kan me de screens nog wel herinneren voor de Xbox. Heel de stijl is vanaf toen helemaal aangepast, de graphics ook. Gameplay vast ook aangezien de controller anders is etc. Framedrop heb ik nog niks van gemerkt bij Kameo en CoD2 [voor zover ik het heb kunnen spelen]. Maar dat ligt ook aan veel factoren.

    Gameplay hangt ook veel af van smaak. Chil had een paar dagen terug bijvoorbeeld commentaar op het arcade gehalte van Halo. Het is ook zo dat je heel je gun iedere keer leeg aan het sprayen bent. Jij houd volgens mij wel weer hard van de gameplay van Halo.

    Kom je weer bij het dingetje dat XiroKe zei:
    Je kan wel heel onschuldig gaan zitten doen, maar wat jij deed heeft minder met een mening geven te maken en meer met boze reacties uitlokken.

    Je, Venom nog steeds, houdt geen rekening dat andere een andere smaak hebben. Het komt zo over alsof het feiten zijn terwijl het meer een halve mening is die je nog niet écht goed hebt kunnen vormen. Je mag kritiek hebben, heel veel zelfs, maar je brengt het wat gaar.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Beste shooter die ik ooit gespeeld heb (dus ook PC en andere consoles) en misschien wel beste game die ik ooit gespeeld heb.
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Pfeuw, dat is heel netjes gezegt! :) ( Tekst van Wooffa dus)
    Hoeft iemand anders niet heel die lap tekst te gaan melden.

    Maar het zeggen dat de Graphics niet mooi zijn vind ik vreemd, aangezien van de filmpjes die ik heb gesien, ik echt verbaasd zat te kijken.
    Als ik naar de deuren keek of naar de straat stenen.... Super mooi vind ik.

    Mjah, we sien het vanzelf wel op 2 December, of we horen vanzelf gauw genoeg de Meningen uit de VS.
     
  10. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Jonge trek'm dur met je motionblur.... je kan ook ff aanstellen :{
    En voor de zoveelste keer, op een normale tv is het alleen wat onscherper in vergelijking met een hdtv. Graphics zijn gewoon super op een 'normale' tv.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Perfect Dark was op de N64 echt meesterlijk. De balans in het spel was gewoon zo goed. De multiplayer was echt heel erg gaaf. Vooral de laptopgun en de Farsight waren hele gave wapens. De laptopgun zit gelukkig ook weer in PDZ.
     
  12. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kon je toch aan de muur plakken en wachtten tot dat er iemand in de buurt kwam en rakkatakkatouw!!8)
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd ja!
    Je kan hem overal neerplanten, en als er dan iemand kwam, hehe, bye bye. _0/
    *Denkt terug aan de vele kills die hij met de laptopgun heeft gemaakt.:cool:
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hopen dan dat de K7 Avenger er ook weer zit. Double Mauler was mijn favoriet :)
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    RCP 90 ftw! :cool:
     
  16. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het knap dat je pc spellen kent die er vele malen beter uit zien. Ik ken die namelijk niet zelfs niet hl2 lost coast wat het hoogste grafische hoogstandje is @pc, zal denk ik ook wel komen omdat de grafische kaart met unified shaders nog niet bestaat op de pc... En triple core processors ook niet. Dus als jij 1 spel kan laten zien dat er mooier uit ziet, veel sterkte. Ik heb het spel ook 2 uur gedaan en ik vind het maar vreemd dat je er deze mening op na houdt...
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je bedoelt 120 waarschijnlijk/ Laptop gun was wel goed maar wel no-skill. Nu je om de hoeken kunt kijken zal hij een stuk minder sterk zijn en de bots in PD liepen keer op keer in je sentry gun terwijl dit online anders zal zijn.
     
  18. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is en blijft gewoon een top spel en vergelijken valt het niet echt met HALO. Laten we dat los laten de 360 geeft al een hele nieuwe dimensie aan het console gamen dan we tot nu toe kennen. Daar bovenop komen nog de spellen die gewoon makkelijk mee kunnen met de games die je op een monster PC dient te spelen. Als het je echt om het gamen gaat kan je beter 500 euo besteden aan een hele console en geld voor een game dan een PC en dan nog eens een grafische kaart van 500 euro.

    Smaken verschillen maar ik heb liever een goede game qua orginaliteit zoals PDZ, dan HALO 3 op dit moment. HALO 3 mag wat mij betreft ng even op zich laten wachten zodat ie nog beter wordtdan HALO 1 en 2.

    PDZ geeft gewoon dat lekkere gevoel van een frisse game op een nieuwe console en niet van ooh weer en vervvolg van iets dat we al kennen. Ik vind PDZ tot nu voor mij de meest aansprekende titelsdie vor de 360 uitkomt. Zo ook KAmeo en KING KONG de laatste 2 zal ik niet direct kopen omdat het genre niet echt mijn stijl is de overige releases zijn al eerder op de oudere consoles uitgebracht.

    LAten we ons echt verrassen en niet teveel op de details letten want de perfecte game zal nooit uit komen omdat smaken eenmaal verschillen en er aan de andere kant mensen zijn die gewoon zeiken om niets. Die mensen moeten maar lekker hun eigen games bouwen en console zodat het voor hun perfect is. Voor mij is perfect op de 360 nu Perfect DArk Zero en daarna zie ik het wel. _0/
     
  19. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Rare heeft wel eens duidelijk proberen te maken dat je de Beta niet moet vergissen met "The Finished product" dus wie weet zit het grafisch ook nog wel goed...

    Sommige Journalisten hebben al een wat recentere build mogen spelen en die schrijven dat de game grafisch er ongelovelijk op vooruit is gegaan en er GEEN sprake is van Frame-drops. Ik denk dat ze je met een hele oude build hebben laten spelen.

    -Een Multiplayer BETA film.

    QuickTime 7 NODIG!!
    Rechter muisknop, Doel opslaan als
    http://homepage.mac.com/sascha7rd/.Movies/...s/PDZ_multi.mov
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2005
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Toch is dat rollen en cover een beetje jammer en ik hoop ook dat ze die radar in online games eruit halen, want deze is nog erger als die bij Halo...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina