1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Rollen vind ik een aangename toevoeging, die Cover mode hadden ze er van mij echt uit mogen laten!

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    OXM UK heeft hem ge-reviewed.

http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=438343

Kan natuurlijk altijd iemand zijn die op aandacht uit is, maar het klinkt betrouwbaar.

3. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt goed.
    maar toch lees ik liever de reviews van IGN en Gamespot.com.
    die sites vetrouw ik toch meer.
    IGN heeft trouwens al heel wat xbox 360 games gereviewd.
    k vraag me af wanneer er dan een review is van PDZ

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb ik zag hem staan op xboxyde .. is best wel cool .. maar nog een oude build

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mooie review!

De pluspunten die zijn gegeven zijn heel erg belangrijk voor mij:

-Superb Replay Value
    -Colossally addictive on Xbox Live
    -More weapons than Charlton Heston
    -Better-than-high-end PC visuals

Kan nu echt niet meer wachten op het spel! Ik hoop dat IGN en GameSpot vandaag ook met een review komen, ben benieuwd wat hun als plus en min punten aangeven.
    Wel jammer dat ze niks over de gameplay zeggen, maar gezien de review zal ook deze wel in orde zijn.
    Toch maar effe wachten op IGN en GameSpot voor meer info.

Laatst bewerkt: 18 nov 2005
  7. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Het grappige vind ik nog wel dat ALS je dan kritiek op de orginele PD moest hebben dan was het wel de slechte VoiceActing, en dat is PD0 weer het geval :p Verder kan ik niet meer w8ten!!

8. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dat kan nog wel even duren.

IGN is in elk geval van plan een uitgebreide preview te doen dit weekend, omdat ze hem nu nog steeds niet binnen hebben en niet in zo'n korte tijd een goede review kunnen doen. Ik geloof dat ze hem vandaag gewoon gaan kopen in de winkel.

Trouwens, ik geloof ook dat 1up hun review copy al wel binnen had (en OXM UK dus ook) dus het is niet een geval dat MS het reviewen probeert tegen te werken of iets dergelijks. Zoals door sommigen wordt gespeculeerd.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ok, thanks voor de info!
    Nog even geduld hebben dan. :)

10. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okeej dankje voor de info.Het kan heel vies tegenvallen of een hele goede game zijn.Ik hoop op het laatste

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Hmm, dacht toch echt dat het 90 was, zo niet my mistake. Vond dat wel het vetste wapen, samen met de Laptopgun. :)

12. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game spreekt me op het eerste ogenblik niet echt aan. Als dat zo doorgaat met goede resultaten van reviews moet ik er eens over denken.

De replaywaarde van de single player is goed en dan is hij ook nog eens enorm verslavend op XBL als ik OXM UK mag geloven. Dat zijn voor mij wel belangrijke punten want een game waar je lang plezier van hebt vind ik wel belangrijk.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    RCP90 is van GoldenEye. De RCP120 kan cloaken. Double Mauler was mijn favoriet in PD. Lijkt een beetje op de combo uit Halo.

14. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Hij valt niet tegen hoor. Tenminste als ik namens mezelf spreek. Ik hoop wel op een comeback van elvis :9

Laatst bewerkt: 18 nov 2005
  15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Elvis. :cool:

@Gforce, speelde ze allebei, even door elkaar gehaald. ^^

16. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Dubbele mag sec was me favoriete wapen, schiet super, niet erg effectief, maja who cares:cool: Stond ooit ergens dat je ook je wapen kon kantelen met de mag sec, maar is me nog nooit gelukt, misschien fabeltje.

Ben wel benieuwd of de Mag Sec weer terug is.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sowieso een pistol met scope, maar wat bedoel je precies met kantelen. Ik heb trouwens wel het geluid van de MagSec4 gehoord in PDZ alleen weet ik niet meer waar, maar dat geluid vergeet je nooit meer :)

18. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    de Magsec is zeker terug, heb met em geschoten op de gameplay. man wat klinkt die gun vet.
    ook die secondary fire is wel vet, waarbij je om een hoek kan schieten door je kogels te laten kaatsen op de muur.
    ik kan helaas niet vergelijken met het origineel, want ik heb nooit PD gespeeld.
    ik weet het ik schaam me ook diep dat ik zo een hoogte punt van de gamegeschiedenis heb gemist.

19. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe kan Elvis nou een COMEBACK maken als ie z'n entrede deed in Perfect Dark die zich VOOR Perfect Dark Zero afspeelt?

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    2nd fire in PD was niet zo geweldig. Was gewoon een 3 round burst meer niet. In PD was het eigenlijk een waardeloos wapen. Ik hoop wel dat de snipers wat zijn want in Goldeneye en PD had je er echt geen reet aan (in de MP dan).

Hehe niet iedereen kent het verhaal

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina