1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nja nu weet ik het wel zeker, PDZ en PGR 3 worden mijn launch games. Kan niet wachten :D

2. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik betwijfel et, zou teveel ruimte op de disc kosten.
    maar als ze zoiets zouden doen zie ik liever de originele perfect dark als unlockable.
    en dat ze het erin verwerken zoals er werd gedaan met ninja gaiden en de arcade versies die je kon unlocken.

ik weet ook helemaal zeker dat ik deze game moet hebben voor de 360. nou nog maar hopen dat er genoeg xbox 360s zijn.
    ik moet er denk ik maar 1 reserveren voor de 2e levering. kost het eigenlijk geld om een console te reserveren bij winkels?

3. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    teveel ruimte op de disc? die n64 spellen zijn een paar mb groot :)

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Goldeneye zou haast helemaal geen ruimte innemen, die cartridges van de N64 kon dacht ik maximaal 50-250 mb op ofzo, of minder, dus zoveel zou het niet innemen.

Niet dat ze die game erbij gaan doen ofzo, maar toch, het zou bijna niks innemen op een dvd.

5. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Waar blijven de reviews :'-(

6. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja inderdaad n64 spellen zijn tussen de 4 en 32 mb als ik em niet vergis afhankelijk van het aantal megs per cartridge. Met een emulator hadden ze die er best bij kunnen doen, zou wel leuk zijn vind ik.

7. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    ik wist niet dat die games zo klein waren.
    maarja ik heb me daar ook nooit in verdiept of in geinteresseerd.
    maar dan nog zouden ze die ruimte wel beter kunnen gebruiken voor het spel zelf.
    maar hoe dan ook zou ik wel graag het origineel willen spelen.
    misschien een idee voor Rare, een remake maken van Perfect Dark.
    met opties van PDZ enzo, en het ongeveer doen zoals ze deden bij conker live and reloaded

8. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja inderdaad gewoon een remake van originele perfect dark zou vet zijn:)
    zelfde missies alleen grootte van de levels veranderen en aanpassen aan next gen enzo en de graphics heel erg oppoetsen:)

9. Big Papa

Big Papa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Review van OXM :) .

10. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Niet echt positief te noemen,

Marc Nix, editor, IGN:

PDZ is not going to be the killer app that Microsoft needed and wanted it to be. The level of quality just hasn't seemed balanced enough to be that.
    Control is wonky sometimes, and not every button becomes second nature like some console FPSes

It's a shame that this game is getting pushed out at launch when it clearly could have used more time polishing and tuning. Then again, Rare's had years to make this game, and I'm not sure extra time wouldn't have just dragged out the inevitable. It's not a must-buy yet from what I've seen (and true enough, we've had a lot of laugh at spots that weren't supposed to be funny.

11. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Beste revieuw is als je dat spel zelf speelt ik koop hem, het wordt een toppertje.

12. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik geloof best dat het spel niet onaardig is, maar een toppertje wil ik het nog niet noemen. Maar we gaan het meemaken, 02/12 begint in de buurt te komen, wie weet ben ik na het spelen van een demo overtuigd.
    Voor alsnog bestel ik dit spel niet...

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ze zeggen alleen dat het spel niet legendarisch is, waar ik mee kan leven. Zo'n opmerking betekent toch niet gelijk dat je hem niet meer haalt? Lijkt me sterk...

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    De demo pods krijgen binnekort Perfect Dark erop dus dan kan je 'm ff proberen.

15. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het eens met infernius.
    dat een spel niet legendarisch is betekent nog niet dat je er dagen lol mee kan hebben.
    halo 2 is ook niet legendarisch maar ik speel soms nog de SP en over xbox live.
    en volgens het OXM is het spel wel heel vet dus smaken verschillen.
    ik ga ook meer af op verschillende reviews en niet van maar 1 site of magazine.

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
  17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zeiden ze dat ook niet destijds bij PD en GoldenEye die later bij de beste spellen ooit hoorden?

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    ....from what I've seen....?!

Het lijkt erop alsof hij nog niet veel gezien heeft. In ieder geval niet genoeg om een échte mening te vormen, lijkt me. Dus de waarde van dit stukje is volgens mij ook vrij weinig. :{

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    En mooi dat ze zijn....8)

Maar ik was niet echt onder de indruk van die screens. Veel heel veel glans op de omgeving en figuren. Maargoed zo ie zo niet mijn spel...

20. xalvo

xalvo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    flkkr op met je spam net ook al in een ander topic.

maar die foto's stellen me wel te teleur. k wil eerst de demo spelen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina