1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jammer dat die demo alleen op een pod te spelen is, maar gelukkig heb ik de SP en MP al kunnen spelen.
     
  2. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Same here alleen gespeeld op de PU gameplay
     
  3. Big Papa

    Big Papa Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoe kun je naar 1 dag al een review geven/schrijven? Best knap, lijkt me niet dat je binnen 1 dag alle aspecten etc kan checken, de game uit kan spelen, ruim om live kunt spelen etc.
     
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    als ze hem 1 dag hebben betekend dat dan dat je het spel binnen een dag kan uitspelen?
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op "easy" zal dat wel mogelijk zijn. Dat is dan alleen de SP. De challenges zal moeilijker worden in een dag. Daar komt dan nog bij dat je ook nog een mulitplayer hebt...
     
  7. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me sterk, dan hebben ze zeker niet goed on-line gekeken (al zal er toch niemand on-line zijn geweest gok ik zo...)
    ik wacht met pre-ordenen ff op meer revieuws

    edit: nu net ook de previeuw gelezen lijkt me toch erg leuk spel, alleen jammer dat er maar 6 multiplayer maps zijn, is wel erg weinig... hoop dat er download content komt
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2005
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik ben niet onder de indruk van deze screens...integendeel....ben redelijk teleurgesteld van wat ik hier heb gezien.

    in dit geval heb ik eigenlijk maar een antwoord.
    ga vanaf as vrijdag naar utrecht waar de hcc dagen plaatsvinden en tevens de game expo 2005 zich zal voltrekken.

    ik ben er vrijdag om zelf eens rustig een oordeel te vellen over deze game en alles wat daar speelbaar is.

    ben benieuwd :)
     
  9. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    die screens vallen weer hard tegen
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niets gelezen over de challenges..zowel bij singleplayer als multiplayer. Link?
    En hoe hoger de moeilijkheidsgraad, hoe meer missies je krijgt (lees: andere, moeilijkere objectives). Die gast van 1UP heeft in 15 uren de singleplayer uitgespeeld in 'Normal' en zal binnen het uur nog een review posten met multiplayer impressions.

    Net de review gelezen op gamersreports.com en die gast zegt dat sommige omgevingen ongelooflijk gedetailleerd zijn en andere dan weer veel minder gedetailleerd zijn. Wellicht komen deze gebieden rechtstreeks uit de xbox versie en hebben ze een mooie high-res texture toegevoegd.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2005
  11. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie het de hele tijd maar zo: Een grotere teleurstelling als Halo 2 kan het niet zijn. Ik heb namelijk altijd het idee gehad dat die game, als alle journalisten terug op hun review zouden komen, veel lager zou scoren dan alle dikke 9ens die Halo 2 destijds kreeg. Zoveel heeft de game achteraf niet te bieden.

    Als ik de mensen nu over PD0 hoor is het spel niet legendarisch maar ben je iig VEEl langer zoet met de SP en MP dan de meest FPSen.
     
  12. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    die review van gamersreport is echt crap.
    het ding is te kort voor alle aspecten van de game, ze zeiken over het feit dat er maar 6 MP maps zijn terwijl elk van deze maps gigantisch kunnen worden.
    er wordt te weinig meningen onderbouwt.
    sorry maar hier doe ik het niet mee.
     
  13. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ach het is zeker wel mooi dat je on-line (en off-line) bots kan inschakelen, altijd handig als je server maar niet vol komt te zitten _O_

    Maar weet nog niet zeker of ik deze ga halen...
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kdenk dat veel van die reviews niet goed zijn omdat het spel enorm snel wordt gespeeld om dan maar zo snel mogelijk als 1 van de eerste een review te hebben.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Stond zelf in de link die jij gaf: http://www.totalpdz.net/information_multi.htm. Alleen staat het nu doorgestreept....
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
  17. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    das een mooie score.
    de X360 heeft tot nu toe veel goede cijfers gehaald voor ze games. allemaal
    8en en een paar 9ens.
    dat zal sony denk ik niet halen,
     
  18. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    die bots vind ik echt chill altijd! kan je als je geen online hebt toch multiplayer spelen. en als je wel online hebt kun je met je clan oefenen. denk ook dat als die bots echt zo goed zijn dat er dan veel strijd komt tussen bot teams en humain teams.
     

  19. Dat klopt volgens mij ook Pimmy. Ze proberen i.d.d. een review op het net te hebben, de dag nadat ze het spel binnen hebben gekregen.
    Alleen omdat ze de naam willen krijgen dat ze als eerste de review's hebben8)


    Verder zijn die bots wel kicke, alleen zoek ik wel een paar gasten die 'bot' voor me willen spelen op Xboxlive}:]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2005
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Valt wel mee. Of de bots zijn te slecht of ze zijn te ziek voor woorden en daar bedeol ik dan mee dat perfect sims skills hebben die een mens niet kan hebben. Zoals een reactievermogen van 0,01 sec, maps achterste voren kunnen lopen en zefl als je zonder rader speelt weten ze waar je zit ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina