1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik echt helemaal met je eens,de videoreviews van Gamespot en IGN vind ik ook een beetje tegenvallen terwijl je member lid bent.Ik ben blij dat Kameo goed door de test heen is gekomen bij Gamespot.com omdat zei toch vrij streng zijn met het beoordelen kijk maar naar Project Gotham 2 die kreegde toen ook geen 9.;)
     
  2. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zul je dit niet zien op gamespot.com.
    die gasten waren al vrij laat met veel reviews.
    IGN had bijvoorbeeld al 5 dagen een review van PGR3 toen gamespot ermee kwam aanzetten.
    ik heb er dus alle vertrouwen in dat gamespot een goed oordeel zal fellen over PDZ.
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mooie review van TalkXbox!
    Ze zijn in ieder geval niet zuinig geweest met het geven van cijfers.

    Een mooie quote:
    ''You will be playing this game for years and years to come''.

    _O_
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeggen ze bij vele spellen..zoals Halo 2.
     
  5. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar vaak is het ook waar.
    zoals met halo (2)
    oke SP van halo 2 misschien niet maar verder is het nog altijd een goede game.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind dat ze ook meer aan de SP van games moeten doen zodat deze ook langer speelbaar zijn. Niet iedereen heeft XBL en niet iedereen houdt van MP.
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Damn, 2 dagen goed ziek in bed gelegen, en dus niet op Internet gweest.
    Eindelijk weer wat beter, en gelijk wat reviews :).
    Nice, Nice.

    Klinkt toch wel positief moet ik zeggen. Al twijfelen er hier nog veel volgens mij?
    Voor mij is het eigenlijk wel zo goed als zeker dat ik deze titel haal. Gewoon omdat het Genre mij aanspreekt, en de Reviews toch wel een aantal melden vermelden die mij aantrekken.

    Of er moeten straks allemaal KloTe Reviews gaan komen, dan laat ik deze titel toch maar liggen! :p
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben niet echt fan van het genre. Ik hou meer van realistische shooters zoals Battlefield MC en Black Hawk Down. Deze haal ik puur omdat ik PD op de N64 1 van de beste spellen ooit vind.
     
  9. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat Perfect Dark Zero wederom "anders" is als de meeste andere Shooters. Vooral Amerikanen houden niet van "anders" maar ik heb zelf nog steeds vertrouwen in Perfect Dark Zero.

    Als ik alle Reviews lees dan heeft Perfect Dark Zero een langer dan normaal SP met een vette A.I. en een lange replay waarde. De Dark Ops multiplayer Optie werkt ook geweldig...wat kan er fout gaan?!
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Lag.
     
  11. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is niet alleen een min-punt om Perfect Dark Zero mee lastig te vallen!
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is de eerste game waarmee je met 16+ online kan op de xbox/xbox 360.

    En BF:MD mag je niet meerekenen, want doordat het spel grafisch geen hoogstandje is, zal het zeker minder moeilijk hosten worden.
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Lag komt meestel doordat 1 persoon op dat moment geen goede verbinding heeft niet vanwege het spel. Lag teistert eigenlijk alle spellen.
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    90% hangt af van de host en de netwerkcode. Neem nu Rainbow Six 3/BA. Een amerikaan heeft een snelle verbinding, hij kan 16 amerikanen probleemloos hosten, maar hij kan ook 15 europeanen probleemloos hosten. Er hangt niet veel af van waar een speler zich bevindt of wat voor connectie hij heeft. Op PC games zouden alle servers crashen volgens jou, want velen zitten op smalband. Op PC zijn alle servers veel zwaarder logischerwijze. Gelukkig moet je breedband hebben om xbox live te spelen om enigzins onze zwakke connecties te steunen. Als developers voor hun live game nou dedicated servers zouden opzetten, zou lag minimaal zijn. Kijk maar naar xservers en ubiservers..die ubiservers staan in Canada en ze kunnen 16 mensen hosten waar die mensen ook maar vandaan komen.

    Als PDZ een goede netwerkcode heeft, geen probleem. Anders is 16 man al de limiet..zelf voor nederlanders.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2005
  15. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark op de N64 zeker nooit gespeeld. niets online aan, maar er is lag in de multiplayer bijvoorbeeld als er een granaat ontploft of als er teveel bots waren. Dan liep hij zo nu en dan wat langzamer.

    De lag die je op de pc hebt als je met een langzame computer een spel met hoge systeemeisen gaat spelen. Heb je ook lag. Of zie ik weer iets over het hoofd
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ok, dat is de N64.
    Die had nog niet genoeg hardware in zich om een granaten explosie goed te laten lopen.
    De 360 kan dat wel aan.
     
  17. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    @robertione & Wessiej

    Dat is geen lag...er is dan geen verbinding dus ook geen lag...dat zijn framedrops door het vele actie wat er gebeurt.

    Lag is als er vertraging in de verbinding optreedt.
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Over enkele uren is de Xbox360 uit in Amerika en sites als IGN en GameSpot hebben nog steeds geen review, vind ik eigenlijk een beetje slordig.
     
  19. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit van Star Wars Battlefront gehoord? Dat was 24 man online..
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga geen reviews meer lezen, geen screenshots en filmpjes meer bekijken, helemaal niks meer van deze game. Heb het sowieso niet veel gedaan, want dalijk is voor mij het verrassingselement weg :9 Ik koop deze game toch wel blindelings, de Limited Edition alleen al vanwege het strakke doosje :) Perfect Dark op de N64 is nog steeds mijn favo console shooter, en deze gaat helemaal vet worden ! :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina