1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is alleen in de singleplayer in de multiplayer verdwijnen de lijken binnen een paar seconde alweer.
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wat wil je, anders krijg je gewoon een hoop lijken waar je dan niet meer over heen kan. Lijkt me ook wel logisch :+
     
  3. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    En je verbinding zal het je ook niet in dank afnemen lijkt zo:+
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Download Nu die video review van Gamespot.
    Een 9.0 klinkt zwaar positief en is zeer gunstig.
    Ben benieuwd welke punten ze precies benoemen in die review.

    Er zijn daar trouwens ook al 55 User Reviews :p, wordt wat meer van gebruik gemaakt, dan hier op XBW, bij reviews.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Woooohooooow, 90 op gamespot!!! DAT is al een supergoed begin voor Perfect Dark, hopelijk blijft het een score van 90, en komt Rare helemaal terug...:+ _O_
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    op TeamXbox 88, en volgens dat TeamXbox nooit echt streng geweest is, vind ik dat een mindere score
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, daarom dat ik zei, hopelijk blijven de scores goed, ik hoop natuurlijk van wel,maarja, de enige echte serieuze site die punten heeft gegeven is gamespot in mijn ogen en dat was wel direct een 9_O_ , maarja, we zullen zien wat de andere sites zeggen he...
     
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een community forum heb ik gelezen dat de amerikanen op verschillende fora nogal klagen over de 360. Hij zou freezen, crashen en zelfs overheaten na een paar uren...??
    Iemand link?
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Euhm fuck, dat is wel geen goed nieuws hoor,waar heb je het gelezen?(heb je een link van dat forum?)
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    klik
     
  11. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    best wel veel boze reacties;)
     
  12. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    sommige mensen moeten gewoon altijd wat hebben om over te zeiken.
    ik zie eerlijk gezegd niet wat er nou zo verschrikkelijk is.
    deze line up is nog altijd beter dan wat de PS2 had, of niet?
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar ik zie niemand zeiken, ik zie alleen Amerikanen die op xbox.com zeiken op de 360 en dat meld ik hier dan ook. Dit is een forum waar iedereen zijn mening mag uiten. Flikker nou maar op met je fanboy opmerkingen.
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft het tog niet over jou, hij heeft het op de mensen die bij x-box.com, dat jij niet normaal kan reageren is jouw probleem.
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    In het algemeen bedoel je. En als hij xbox.com bedoelde, dan zegt hij dat maar duidelijker. Hij heeft al verschillende keren in andere topics zo'n opmerking gegeven.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  16. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, jij moet je niet zo snel aangesproken voelen en die felle reactie van je was ook niet nodig geweest. Leek me duidelijk dat hij het over die Amerikanen had.

    Over Perfect Dark Zero, die ga ik samen met Dead or Alive 4 meteen aanschaffen als ik een Xbox 360 heb. ^^
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  17. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    ...En daar moet jij dan zo nodig steeds op in gaan. |:-

    Maargoed, zelf GameSpot zegt dat Perfect Dark Zero een game is die je niet snel zult vergeten! Hij krijgt een Dikke 9! :D
     
  18. Die gasten die die revieuws hebben ook gewoon nog te weinig tijd gehad om te spelen.

    Meestal merk je pas na een maandje of je verslaafd bent aan een game of niet 8)

    Aen als ze nu alleen maar tienen uitdelen, moeten de de volgende generatie spellen met 11'en en 12's gaan beoordelen.|:-
     
  19. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is deels waar, want aan het (de) cijfer(s) te zien weet je iig zeker dat Perfect Dark Zero een hele goede shooter is. Later kom je er natuurlijk achter wat de game echt te bieden heeft maar dat geld voor alle games. Als je nu nog niet overtuigd bent kan je alleen nog maar "mieren gaan n**ken" om te beargumenteren dat deze game SLECHT is...
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm je moet alle reactie op de launch dag met een korrel zout nemen... sommige hebben geen netwerk ervaring en komen niet op Live.. Andere klagen over oververhitting maar hebben de xbox 360 in een kastje gezet en alle ventilatie gaten dicht gemaakt... we moeten gewoon even een weekje wachten :) dan weet je welke verhalen waar zijn en welke niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina