Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of et hier al is aangegeven maar Gamespot heeft em een 9 gegeven. Vind ik wel een goed cijfer en vond de videoreview ook best objectief. mischien wordt dit wel mijn game hoewel ik de reacties van de mannetjes wanneer je ze neerschiet een beetje vaag vind. Het ziet er wat mij betreft een beetje vreemd uit. rare impact misschien. Misschien ligt et ook wel aan mij.

2. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verschillenden smaken in de media

Echt heel merkwaardig dit zegt Gamspot.com over de presentatie: Awesome presentation en IGN geeft voor de presentatie een 5:confused: .Ik vond de Videoreview van Gamespot.com heel duidelijk uitgelegd wat de goede en sterke punten waren.Ik ga zeker deze game halen want ik ben zeker overtuigd dat dit een lekkere schooter is die goed weg speelt.*) .

3. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 up heeft Perfect Dark Zero ook een 9 gegeven*) *) *) ,nu ga ik echt twijfelen aan de review van IGN die een beetje mager is.Nu is het zeker ik ga Perfect Dark halen op de Launchdag_0/

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mensen wat zeggen die reviews nu? Smaken verschillen en verschillende bladen hebben verschillende meningen. Kijkt zelf naar de filmjes/trailers etc. Of was naar de gameawards gegaan of game expo. IK ben daar puur heen gegaan om PDZ te spelen.

5. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook doen, maar voor het geld dat ik kwijt ben aan treinkaartje en ticket kan ik ook het spel zelf kopen, en dan doe ik dat toch liever....

Maar revieuws verschillen ja... meningen he...
    Ik ga het toch zeker halen, lijkt me een echt vet spel (ben dus ook niet naar de game expo of game awards gegaan:+ )

6. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Jullie willen gewoon horen wat jullie willen horen. Je gaat dat spel toch wel kopen, tis in feite de halo 1 van de xbox op de 360. Das wat staat je dan te wachten

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja ik weet iig wat ik nu kan verwachten. Destijdes was ik vol lof over Halo 2 na reviews en fimpjes. Toen ik de game eenmaal had was ik er niet over te spreken. SP was slecht en de hele MP was een wanprestatie. Daar komt nog bij dat ze hele levels die op filmpjes te zien waren weg hadden gelaten.

Bungie heeft daar er tegen ook weinig tot geen ervaring met het maken van games. Halo 1 was ga, maar blijkbaar was dit meer een geluk dan een goed team erachter. Bij Rare is dat anders omdat deze alleen top games geleverd hebben. Jammer dat er toen mensen weg gegaan zijn, maar zorgen maak ik me niet aangezien Timesplitters ook niet echt een geweldige game was. Ze kopieeren GoldenEye en Perfect Dark wel, maar je ziet toch dat het "Rare-aspect" ontbreekt in die game.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De videoreview van GameSpot is echt iets waar je wat aan hebt. Zoals iemand al zei, ze geven heel goed de sterke en de zwakke punten aan.

9. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan echt niet wachten om dit spel te spelen, wat ik me afvraag is of er hier de games ook van te voren in de schappen liggen zoals in amerika?
    hoe dan ook
    heb net een 360 gereserveerd bij de media markt.
    voornamelijk omdat ik die verhalen uit amerika heb gehoord over sommige mensen die hun 360 pas in januari zouden krijgen.
    ik dus bij de media markt bang dat het hier ook zo zou zijn en nu sta ik 40 ste op de lijst.
    zegt toch wel iets over de populairiteit van games en xbox in Nederland.
    of gewoon dat nederlanders meer nadenken waar ze hun geld aan uit willen geven.

Edit: Er zijn dus blijkbaar wel challenges te krijgen in PDZ. maar alleen als downloads vanuit de marketplace (of het geld kost weet ik niet)
    ik weet niet of dit al is gepost, zo ja dan heb ik dat over het hoofd gezien.
    hier is het artikel van IGN http://xbox360.ign.com/articles/668/668614p1.html

Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat het probleem is weet ik niet, maar er worden niet zo heel veel 360's geleverd in Nederland. Ik hoorde waar ik hem gereserveerd had dat als je geen pre-order had het wel eens een maand zou kunnen duren voordat er weer nieuwe kwamen. Ik heb iig een pre-order paket gekocht om zeker te zijn dat ik er 1 heb.

Wat betfreft de games heb ik gehoord dat deze donderdag (1 december) pas bij de winkels zullen zijn. De 360's worden dan ook geleverd. Zoals altijd mogen de "officieel" pas 2 december de deur uit. Ik denk dat ze er deze keer ook aan houden aangezien het geen voordelen heeft om eerder te verkopen, want alle consoles die ze krijgen zijn toch al gereserveerd.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Oeh plaatjes van alle wapens

:cool:

12. FabianNL

FabianNL Guest

Ik ga dus niet verder kijken... ;)

13. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jepz dat was ik;) ,weet je wat ik ook zo tof vind aan dit spel de Wapens,het herladen en het schieten ziet er gewoon geweldig uit.Tot nu toe vind ik ook dat Gamespot je het best beeld geeft van deze game.*)

14. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
  15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, xbox magzine geeft het spel een 7 :confused: nu weet ik het echt niet meer de meningen zijn best uiteenlopend!!

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
  17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kijk gewoon naar de verschillende argumenten die gebruikt worden in de reviews. Ik bedoel kijk welke argumenten voor jou het belangrijkste zijn. Zo kun je altijd nog redelijk gemakkelijk tot een oordeel komen denk ik.

De een kan onderdeel A van PDZ heel goed vinden, maar onderdeel B een stuk minder, etc. Als onderdeel A voor jou verreweg het belangrijkste is in een game dan kun je er gewoon voor gaan en andersom.

Dit is iig hoe ik m'n keuzes maak bij games met uiteenlopende beoordelingen :+ O-)

Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  18. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
  19. Urtica

Urtica Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, de kritieken zijn vooral gericht op de kunstmatige intelligentie. Ik koop dit spel vooral voor de multiplayer op Live, en die schijnt wel in orde te zijn:)

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Zoals GOIZ en MeneervanderMeer al aangeven, kijk ook ik zo naar de reviews.
    Het is gewoon wat je het belangrijkste vind.

Net zoals bij COD 2 :). Schijnt SinglePlayer grandioos te zijn, en de Multiplayer gewoon een grote zooi.
    Oftewel, het is net waar je de meeste waarde op dat moment aan hecht.
    Gewoon de SP of de MP.

Zo kan je ook bij PDZ kijken denk ik, maar dan op andere fronten!
    Zoals IGN de verhaallijn bestraft....
    Boeit mij dus niet, want het is en blijft een vette shooter :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina