1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Daarom.
    Met de AI komt het vast wel goed!
    Althans, ik kan mij moeilijk voor stellen dat een Game op de Xbox 360 een kl*te AI heeft.
    Dark Agent lijkt mij dus wel ZWAAR moeilijk, althans, daar hoop ik erg op! :)

Verder ben ik erg benieuwd naar de MP. De filmpjes enz. zagen er zwaar tof uit.
    Ook hoop ik dat de Co-Op via Live perfect werkt!! Niet zoals bij Splinter Cell: CT waar je soms gewoon gedisconnnect wordt :confused:!

2. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    er is zelfs een modus die "Dark" heet en volgens Rare moet je op dat niveau gaan spelen als je tegen je TV wilt gaan schelden! :p

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je speelt op servers dus dat zal wel meevallen.

Ik herinner me de Dark Sims nog :mad: Die waren ziek. PD uitspelen op Perfect Agent was al een hele uitdaging.

4. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    in xboxmagazine staat dat er in de echte versie die zij al hebben getest een zeer matige ai is en daarom ook maar een 7 krijgt:confused:

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    So ik heb het spel gespeeld en ik geef het een 11. Ieder blad heeft weer iets anders. Meeste bladen MOET je niet eens lezen.

6. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je em al gespeeld GForce? En, issie Perfect Dark van de N64 echt waardig?!

7. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Volgens mij bedoelt hij het Sarcastisch.
    Van, dat hij een 11 geeft, je het dus maar moet kopen.

Oftewel, in Elk blad, en op internet, staan verschillende reviews die eigenlijk niet de moeite waard zijn om te lezen ofzo.
    Oftewel, je moet niet altijd op reviews afgaan.
    Bijvoorbeeld omdat XboxMagazine een 7 geeft, zou jij het niet halen....
    Zou krom zijn.
    Het zelfde omdat G-Force (zogenaamd lijkt mij :)) een 11 geeft moet je het wel halen.....

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Persoonlijk vind ik PD op de N64 beter. Waarom? Bij PD vond ik de challenges het beste van de game. Deze co-op met 4 man spelen was gewoon geweldig. Helaas zitten deze niet meteen in de XB360 versie. Je kunt ze wel downloaden via marketplace dus dat komt goed. Verder is de MP van de XB360 wel beter gebalanceerd als het gaat om de wapens en spawns. Waar ik me in de MP wel aan irriteer is wanneer je tegen die meat sims (of welke het ook zijn die iig slecht zijn) speelt ze de hele tijd met burst schieten. Dan lijkt het of er een cd blijft hangen. Dit is ook in de verschillende filmpjes op IGN te zien/horen.

9. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Zij hebben de singleplayer gereviewd, dan kan ik me het voorstellen een 7. Ze zetten de mutliplayer altijd in een klein kader, wat ik raar vind want een spel zoals perfect dark koop je grootendeels voor de multiplayer.

10. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de video review van gamespot gezien en daar hoor ik ze niet klagen over de AI dus het zal dan wel niet erg zijn

11. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Oké, jongens, ik ga Maandag denk ik PDZ spelen ! :)
    Ben een LUCKY BASTAARD, ik weet het:cool:!
    Zie hier:
    http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=78020

Iemand hier die ook gaat? En weet wat de bedoeling is? :p
    Althans, ik hoop dat MS wat laat weten.

12. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ik behoor ook tot de lucky bastards :D appartement is echt gruwelijk want dit wordt 2de keer voor mij :9 Wordt leuk op gammo :) al me maten maar gaan vertellen dat ik op tv kom enzo :cool:

13. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    tis alleen jammer dat gammo vrijdag komt
    dus heb ik er niks meer aan want dan heb ik hem hopelijk al

14. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Tjah, toch even kijken.
    Want IK kom gewoon even op TV ;).

Ik ga morgen gewoon PDZ testen. Ben erug benieuwd namelijk.
    Ga vooral op de AI letten. Deze moet wel lekker zijn, en verstandige acties maken.
    Verder zullen de Graphics wel top zijn.
    En hopen, dat ik morgen PDZ al mee naar huis krijg! :)

We shall see.

15. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoorde van iemand dat bij hem bij gcshop pdz al op verzonden staat
    zijn er meer mensen die dat hebben?

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Heb er 2 gezien, ik kan nu helemaal niet meer wachten :). De characters vangen idd veel kogels op, maar dat doet me juist denken aan goldeneye op de N64. Daar kan je ook altijd superlang met iemand in gevecht zijn in multiplayer. Vooral als je allebei volle health en armor had. En dan had je ook nog die geheime doorgangen in muren waar je weer kon schuilen en dus weer het gevecht kon ontlopen als je tegenstander niet wist waar je was :D. Hopen maar dat ik de X360 van FRS op 2 december krijg thuisgestuurd.

Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  18. Quadra

Quadra M-a-x-i-m-u-s

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag best wel veel Pdark gespeeld met MIRIK ^_^ bij de Gamexpo en was wel gezellig. We Ownen ze he ofniet Mirik.
    @Niels & Jor-d meer oefenen he ahahahaha ;)

19. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook op de game expo geweest. Het was best gezellig maar ook wel een beetje erg druk. Van mij mogen ze toch wel wat meer ruimte reserveren voor het gamen.

Ik heb ook pdz gespeeld. Lijkt me wel wat, maar het is geen topgame denk ik. Het is wel de enige game die ik vrijdag met mijn 360 binnen heb. Ik zing het wel uit tot ghost recon in februari en oblivion. SVP geen uitstel meer!!!!

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees net op TeamXbox een leuke impressie van iemand die PDZ op Live speelt....:

"I haven't played much SP (I'm not much of a single-player guy), but the LIVE is amazing.

It seriously is addicting. I haven't been addicted to an online shooter for quite some time. Every single weapon is useful and has some kind of function/usage. All of the weapons look and feel great. The cover and roll moves are also incredible.

I really really like the gunplay. Yeah, its hard to take someone down if you aren't a good shot, but once you start learing how to headshot effectively, people can go down very fast.

I've had some awesome moments online. I can think of a few tonight. One happened when we were playing Infection on Tower. I got an SMG and some mines and hid in this little cubbyhole behind a vent. I set a mine in the vent and waited. Soon enough, an Infected came crawling through there. BAM! Mine got him. I laid a new one down and waited. Eventually I killed several and ran out of mines. Then it was just me and my SMG. Peeking outside the vent and seeing Infected charging at me was scary beyond belief. BTW, they finally did get me.

Another was when I was playing Eradiction on Urban. I got the FAC-16 (its an M-16 with a grenade launcher add-on and a silencer option). After killing a single enemy, everyone on my team except me had died. Problem was, one of the guys on the other team had a jetpack, and I knew that if he caught me, I was in trouble. So I attatched my silencer and got inside a building overlooking the main courtyard. I did the cover move under a window and looked around. Pretty soon I see someone stick their head up over the top of a wall. HEADSHOT! Go back into cover mode. Only two enemies left. Pretty soon aonother one of them stuck their head over the wall. I took a few shots at him, knocked his armor off him, but missed, and when I did, the jetpack guy, who had been patrolling, went after me.

He started shooting machine guns at me and ripping the crap out of the building I was in. It had lots of windows at front so I was getting hit a lot. I made my way around to a sideroom where I could get a shot off. I hit him just barely, I saw his jetpack lightup, and then he must have crashed or something because I got the kill. After that, it was only me and the other person left, and I took them out, too.

You just can't do that kind of stuff in other games. The only way I was able to take on 3 guys (one on a vehicle) was due to strategy. I had to be smart about using my silencer so I wouldn't show up on radar. I had to use the cover move so it wasn't easy to spot me. And finally, I had to make quality shots to get kills instead of just blasting in the general direction of someone and having auto-aim taking over."

_O_ _O_

Edit: ik lees trouwens ook wat negatievere zaken betreffende deze game... De meningen zijn erg verdeeld maar ik denk dat ik er vrijdag veel plezier mee ga hebben :)

Laatst bewerkt: 28 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina