1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    En dat zeg je als er nog weinig tot niks bekend is over beide games |:-
     
  2. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    helaas ik had het al zien aankomen pd0 word geen launch game:

    Lastly, we've learned that Perfect Dark Zero is not concretely set to launch day and date with Xbox 360. In other words, it's doubtful as a day one launch title. Expect to see it in 2005, and most probably before Christmas, but not day one.


    source: Ign
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo blijven er geen launchgames meer over. 8) Na de twijfel aan PGR3 en Kameo e.d. nu ook PD0? Ik geloof er écht helemaal niks van. Daarbij is het "doubtful", oftewel twijfelachtig. Dit zeggen ze dus al niet met zekerheid dus is het nooit bevestigd oid. Oh...en tussen de releasedate van de Xbox 360 en kerst zitten zo'n 3 weken. Wat een ramp 8)
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1


    Wie geloof je nou? IGN? Of microsoft? Wacht tot XO5, want ze gaan zekere PDO launchen met de xbox360. En met de launch bedoelen ze 22 november, en wij zijn pas aan de beurt op 2 december dus het kan zijn dat de game op 1 december in de winkels ligt, en dus niet de, amerikaanse, launch heeft gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2005
  5. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    jongens loop nou niet te mekkeren maar perfect dark zero wordt gewoon een launch titel zo tevreden ? :)
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer begint X05??, ben wel benieuwd naar wat gameplay
     
  7. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    4 en 5 oktober
     
  8. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    bron: IGN
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Prachtig om te lezen dat die wapens als de laptop gun er weer in zitten, waren altijd prachtige dingen. Als Microsoft dit werkelijk waar ziet als wat halo was voor de xbox, dan moet dit haast wel een prachtgame worden. Als deze game alleen al een beetje in de buurt komt van het origineel is mijn vertrouwen in Rare weer flink gestegen. Het word er dan overigens niet makkelijker op aangezien er dan steeds meer games komen @ de release van de 360 die ik echt zou willen. En het geld groeit me niet op de rug.;)
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nou heb je geluk want PD zal geen lauch game zijn ;)



    *haalt pas een 360 zodra PD er is*
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2005
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ik begin meer en meer vertrouwen te krijgen in perfect dark, in het begin dacht ik echt, deze gaat geen echte topper worden,maar nu ik deze scans zie...denk ik toch anders:)
     
  12. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Mooie screens. Kan echt niet wachten tot de X05, zodat we meer info over deze game krijgen. :9
     
  13. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    ja ik krijg ook steeds meer vertrouwen in perfect dark zero :) maar je kan het met 50 man online spelen tog ????
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Yep, en dat is supercool!:)
     
  15. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het artiekel had gelezen dan zou je weten dat het 32 player multiplayer zal zijn, mischien komt er later een patch voor meer spelers.

    wel mooie screens
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2005
  16. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke, na deze screens is M$ verplicht ons PDZ in beweging te showen op de X05!!!
     
  17. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word alsmaar verleid om de huidige Xbox spellen aan te schaffen. Maar al mijn geld gaat nu opzij voor de 360. Ik wil hem graag kopen met de kerst, dat wordt genieten geblazen. De screens van PDZ worden vetter en vetter. Kijk al uit naar de X05. Dacht er eerst over om Kameo te kopen, maar Perfect Dark wordt ook wel erg aantrekkelijk. Dead or Alive 4 is geen launchtitel, dus waarschijnlijk wordt dit mijn eerste 360 titel
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Int stukje van ign staat dat PD in Amerika zowieso geen launch titel gaat worden, dus het is eerst maar afwachten wanneer ie gaat uitkomen.
     
  19. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    heb je die afbeeldingen in goede pagina volgorde haha !
     
  20. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    wat een lol he hahah >_>
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina