1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de live opties net zoals als halo 2 zijn uitgewerkt!!

zoals match making
    quick match
    opti match
    create party

enzzz

Maar dat mag je ook wel verwachten met de 360 niet?

2. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nou niet echt onder de indruk van deze movies, verwacht ik teveel of valt zowel visueel als qua gameplay deze game tegen (van wat er valt te zien)?

Animaties zagen er lelijk uit bij bijvoorbeeld het neerschieten van tegenstanders, of waren die physics uit gezet?

Via een koord naar een ander dak gaan heb ik ook al 100 keer gezien, misschien licht overdreven, maar het is in ieder geval niks nieuws.

Ik ben niet erg onder de indruk :{

3. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ff die posts boven je leest, zei je dat de physics uit stonden, daar moest je niet op letten. De beelden waren van slechte kwaliteit, maar wat is zag, was goed. Ik heb een veeeeel betere indruk van het spel dan een paar maanden geleden.

4. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Die post heb ik heel goed gelezen.

Er staat 'many phisics were turned of', dat wil niet automatisch zeggen dat enemy physics uit staan. Viewing distance is daarentegen wel weer erg vet.

5. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Zie je wel, niemand hoefde zich zorgen te maken over deze game. Grafisch ziet het geweldig uit en de fram-rate is beter dan die in Gears Of War.
    Persoonlijk denk ik dat ik PDZ leuker ga vinden als Halo 2!

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Same here. Nu nog even afwachten wanneer ze de game gaan uitbrengen, want volgens rare is dat zowieso niet bij de US launch van de 360.

7. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, maar wel voor de kerst. Dus je hoeft sowiezo niet lang te wachten

8. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Klopt, maar hetgeen we op de E3 te zien kregen was ook wel erg zorgwekkend. Snap eigenlijk niet waarom Microsoft zulke troep heeft laten zien.

9. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  10. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er geweldig uit :)
    Het spel ziet er gewoon leuk uit om te spelen, dat is al heel wat voor een trailer :p

11. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op xboxyde hebben ze die 4 filmkes in één file gezet

check here :9

tis blijkbaar met een camphone opgenomen, dus normaal dat de kwaliteit ondermaats is

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als deze game maar een beetje wordt zoals deel 1 op de N64 was, dan weet ik zeker dat ik na aanschaf van Perfect Dark Zero geen Halo 2 meer zal aanraken :9

13. FabianNL

FabianNL Guest

Hmm... het ziet er wel allemaal best leuk uit, maar om te zeggen dat het de Halo is voor de 360? Nee, duidelijk van niet vind ik... dit haalt me namelijk niet in 1 keer over om 399 euro neer te tellen... En ja, ik weet dat dit slechte kwaliteit is en nog niet de final build en alles, maar toch

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Nee maar is zo zonde dat je een 360 thuis hebt en geen games tot de kerst :+ ;)

15. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Perfect Dark Zero gebruikt de Havok Physics engine. Die zit ook in Halo 2 en overload nog wel eens, ik ben benieuwd hoe dat er in Perfect Dark Zero aan toe gaat.

16. FabianNL

FabianNL Guest

Dit is wel heel erg hoor... die mensen gaan hier compleet vliegen als er tegen aan geschoten wordt...

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja die ragdollphysics zijn een beetje over the top, ziet er wel erg onrealistisch uit. Op zich vind ik het ook wel grappig, het was ook ongeveer zo erg bij Minority Report het spel. Die game zelf is best lame en slecht, maar wel enorm hylarische moves had het imo. Je kon ook mensen vastpakken en een knietje in hun ballen geven, toen ik het voor het eerst deed lag ik dubbel :) Maar goed, ik dwaal af, wat ik hiermee wel wil zeggen is dat het gewoon een extra komisch sfeertje kan toevoegen wat niet atijd slecht hoeft te zijn. Maar voor het realisme is het niet goed nee.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de filmpjes best wel vet, ook de omgevingen, echt heel mooi:)... Maar de personages hadden van mij iets mooier gemogen...

19. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    agh op zown kwaliteit filmpje kan je weinig van de echte kwaliteit opmerken.

het enigste wat ik persoonlijk erg vet vind is dat als ze in de zon staat en het trappetje opgaat dat je de zon door haar ziet gaan en haar mooie rode lokken oplicht!

verder als je een kogel met een paar km per sec in je lichaam opvangt dat je ook wel naar achteren vliegt!

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Qualiteit kan ik ook nog niet echt goed beoordelen.
    Zo aan de beelden gezien te hebben kan deze game me nog steeds niet echt interesseren. Het ziet er leuk uit, maar dat overtuigd mij niet van een aankoop.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina