Het zou wel jammer zijn als hij pas op de Xbox 2 komt. Hopelijk wordt het een verrassing en komt hij eerder dan we denken!
redden ze nooit meer??? xbox 2 op zijn vroegst eind 2005...dan hebben ze dus nog meer dan 2 jaar en misschien zijn ze al een tijdje bezig. Dat halen ze dus echt makkelijk...meestal dan
Ik heb ook bijna geen informatie gevonden op het internet over deze game. Die game is denk ik wel in verdere stage, want het is al langer bekend dat ie komt.
ik denk dat ze idd wel wat verder zijn dan een aantal schetsen, maar dat ze wachtten totdat het spel al wat in gevorderde fase is. ze hebben nu ook wel een aantal andere games om aan het publiek te laten zien dat ze wel bezig zijn ik hoop persoonlijk dat ze zoveel mogelijk bij de oude perfect dark blijven (liever geen 3thrd person view en graag geen cartoony graphics, daar krijgen we XIII al voor toch?) verder zou ik het geweldig vinden als ze de verrotte buitenaardse wezens zouden willen weggooien ik heb het spel het liefst zo realistisch mogelijk had btw wel verwacht iets te zien van het spel tijdens deze E3, dit moet toch de game worden die rare gaat maken voor de xbox of niet?
Ik vind niet dat hij zo realistisch mogelijk moet zijn, dan is het gewoonweg geen PD meer maar een standaart shooter.
niet met je eens, ik heb nml. nog geen zoals jij dat noemt standaard shooter gezien die op zo'n hoog nivo als perfect dark ( en natuurlijk goldeneye) speelt. ik bedoel als je dan eens een andere shooter hebt die in de buurt zou moeten komen als Die hard: vendetta of een van de nieuwere bond games dan valt het altijd weer tegen het liefst heb ik dan ook dat ze rare de bondlicentie gaan geven zodat zij eindelijk een waardig vervolg kunnen maken op goldeneye als ze dat doen, mag perfect dark wat mij betreft wel futuristisch blijven
jullie hebben wel gelijk wat betreft de aliens in PD, ik denk dat ik gewoon iets te veel verlang naar een shooter zonder aliens op het nivo van PD of Goldeneye die zal er voorlopig nog wel niet komen...
das idd wel een spel waar ik naar uitkijk! ik ben op het moment zelfs aan het sparen voor het eerste deel (medal of honor: frontline)
Ja hoor, Rare is zo druk bezig met andere spellen, die schetsen zouden idd wel eens het enige zijn wat ze tot nu toe hebben. Ohja, die aliens mogen van mij ook wel oprotten. Graag zelfs. GoldenEye was zo goed door het realisme.
PRECIES!!! Ik vond Perfect Dark trouwens een beetje tegenvallen op de N64. Golden Eye heb ik toch wat meer uurtjes in gestoken. Grabbed by the Goolies lijkt me wel een leuke titel van Rare.
^^^true en dan te bedenken dat ze zo ongelofelijk lang over pfd gedaan hebben echt een schande. pfd was te laat en te veel van het zelfde goldeneye 4ever lol
pd0 wordt iig een topgame op live maare ik zit tog wel met smart te w88 op alle rare titels, ze gaan zeker weten beter presteren dan ze voorheen hebben gedaan (hoop ik, hoop ik, hoop ik), maarja heb er wel vertrouwen in!
Kheb eigenlijk nooit echt superveel rare games gespeelt, alleen goldeneye Die was idd goed, ik hoop dat ze op de xbox een gelijk soort game zullen uitbrengen ( qua klasse )
Donkey kong country 2 rulede pas man Dat is zo een cool spel!!! Maar ik denk dat kameo er rond de kerstdagen pas zal zijn want dan worden er denk ik toch wel de meeste games verkocht. Maar ze moeten pdo snel af hebben want er is een deal met ms over de 5 games binnen een jaar (of was het 2 jaar???)
ze moesten 5 games hebben voor de xbox.. dus tot xbox 2 uitkomt moeten hun 5 games (minstens) uitbrengen.. d8 ik iig.. maar daar zullen ze zoals het er nu uitziet overheen gaan.. of ze bewaren nog anderhalf jaar om al te beginnen aan een launch titel voor xbox 2 (denk persoonlijk eigenlijk dat dat laatste zal gebeuren)
De multiplayer van Frontline is wel grappig maar niet echt van hoog nivo. De singleplayer is wel super vet!! Vooral de sfeer is erg goed!