Perfect Dark?

Discussie in 'Algemeen' gestart door GalO, 18 mei 2003.

1. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Jah GoldenEye is nog steeds superpopulair, en terecht. De sfeer was echt uniek en je was echt hele dag enthousiast bezig om toch dat ene level op 00 Agent te halen. En was je daarmee klaar en had je écht alle levels (petje af) dan kon je voor cheats gaan, die je ook niet zomaar kon krijgen. Maar door snelheid wat ook nog eens heel erg leuk was.

Perfect Dark was ook wel goed, maar mistte de leuke levels en goede sfeer. Eigenlijk vond ik de multiplayer van GoldenEye nog beter dan bij Perfect Dark. Ben zeker benieuwd naar PD0 op de Xbox, ik hoop dat ze met iets innovatiefs komen en dat cell-shading uit de verf komt....

2. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark Zero zal Xbox Live gaan ondersteunen!
    General - Stannol - 21/5/2003 - 8:29:00 PM

Een heleboel mensen zaten tijdens de E3 te wachten tot er wat nieuws binnen zou komen over Perfect Dark Zero, helaas voor hen, dit gebeurde niet! Maar nu hebben we dan toch nieuws weten te bemachtigen via de Japanse site van Xbox! Op deze site is namelijk onlangs een interview geplaatst waarin een leuke detail over Project Zero te lezen is!

In dit interview meldt James Veeveart, de grote baas van het ontwikkelteam dat aan deze titel werkt, dat Project Zero, Xbox Live zal gaan ondersteunen. Het was niet de bedoeling dat dit bekend werd gemaakt en het schoot dan ook tussen neus en lippen door. Verdere details over Perfect Dark wilde hij dan ook helaas niet geven.

Het is toch leuk om te weten dat ze bezig zijn met deze titel, want we hadden er eigenlijk sinds de overname van Rare niets meer over gehoord, tot nu.

3. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Welk spel gaat nou Live, Project Zero of Perfect Dark Zero? :confused:

4. Metski

Metski RelaX-BOXer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk Perfect Dark Zero, want Project Zero is dat horrorspel van Tecmo.

Laatst bewerkt: 22 mei 2003
  5. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Live had ik wel verwacht, als je ziet dat Rare zich, dan wel onder druk van Microsoft, met Conker al volledig richt op het Live gebeuren, dan kon je er natuurlijk vergif op in nemen dat PDZ dat zeker ging doen. De aliens voegden IMO echter wél wat toe aan Perfect Drak het maakte de game juist wel uniek, met een leuke twist en het verhaal was echt super. Ook de soundtrack vindt ik nog steeds één van de beste ooit. Toch mogen ze de bots er juist wél in gooien van mij hoor, als je ziet hoe leuk het was om even snel een potje simpel te knallen, het ontneemt dan misschien wel een deel van het sociale multiplayer gebeuren over Live, maar de mogelijkheden waren op de N64 al zo goed en uitgebreid verwerkt, dat kan alleen maar beter worden.

Deel Deze Pagina