1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Permanente/hardcoded/ingebakken ondertiteling.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door (Smart)ass, 14 okt 2008.

  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een manier om mijn ondertiteling ( in wat voor formaat dan ook dat maakt mij even niet zoveel uit.) te hardcoden in een mkv of WMVHD file.
    Liefst een mkv file.
    Heb heel het internet afgezocht maar nergens vind ik het antwoord. Letterlijk uren gezocht en programmatjes uitgeprobeerd. Of het doet niet precies wat ik wil of hij ondersteunt het mkv formaat niet.

    Programmatjes zoals mkvmerge zoek ik niet aangezien die de subtitles er niet inbranden maar het simpelweg in de mkv container stopt.

    Ik wil echt dat het er ingebrand word en niet op een andere manier omdat ik vervolgens het wil encoderen naar een wmvhd bestand en deze speelbaar is op mijn 360. wmvhd bestanden en instelbare ondertiteling werkt niet goed op de 360 daarom wil ik het ook inbranden.

    Hopeljik is mijn vraag duidelijk.


    Ik bedenk net opeens iets. Ik heb mijn mkv file opgesplitts in een audio bestand en een video bestand zodat ik de video file makkelijk kon overzetten naar Wmvhd zoder verlies van de geluidskwaliteit.

    Vervolgens ga ik deze weer samenvoegen met microsoft stream editor ( Onderdeel van expression encoder als het goed is)
    Zou het niet mogelijk zijn om deze ondertiteling er ook bij te voegen? Zodat hij gehardcode word. Of word het dan weer instelbaar?
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  2. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    (mogelijk) antwoord gegeven in "Het dat vraag ik me nou altijd af" topic.
     
  3. erlapus

    erlapus Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik hier tutorial plaatsen of is dit tegen de forum regels?

    Gr.Erlapus
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo niet dan mag je het naar me toe pm'en:)
    Ben echt wanhopig, zoveel uur op internet lopen kijke, zoveel programmatjes geprobeerd. niks werkt gewoon:mad:
     
  5. erlapus

    erlapus Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Pm verstuurt laat ff wat weten als het lukt !:)
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt:) Ik zal het laten weten:)
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2008
  7. dvdspeler

    dvdspeler Guest

    zo hebben wij er eventueel toch weinig an? of gaat het om een "niet-legale-versie-waar-men-niet-over-mag-praten-maar-wel-iedereen-gebruikt" software 8)
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou het eigenlijk eerst uitproberen maar ik wil de tutorial best plaatsen hoor.
    Deze tutorial is in het nederlands, erg duidelijk en naar mij toe gepm'ed door erlapus.
    http://69.80.255.209/download/20535477a72b0c83/

    En deze tut maakt alleen gebruik van freeware, het proces is helemaal legaal.

    Wist trouwens niet dat meer mensen zich dit afvroegen?
     

Deel Deze Pagina