1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Persona 3 Portable

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 mrt 2011.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, om de zoveel verdiepingen kom je een teleporter/terminal tegen waardoor je vanaf die weer kunt beginnen.

Het zijn die grote terminals waar je op moet letten, niet die kleine! Die brengen je alleen terug naar beneden, maar geven je niet de mogelijkheid om vanaf de laatste verdieping weer te beginnen.

Oeh, en

Yay, Sexy Dance <3 :+

Tartarus is inderdaad een stuk minder interessant dan de dungeons in P4. Vraag me ook de hele tijd af of ik er wel genoeg in zit, of dat ik misschien achter lig op schema... Het nodigt iig niet uit om veel floors op 1 dag te doen. :p Hopelijk komt er binnenkort een verandering qua looks.

En:
    De volle maan heeft iets met de aanvallen te maken

Ik dacht dat we dat al vanaf het begin wisten. :lol:

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    na elke floorboss krijg je zo'n terminal toch? Ik ben nu wat op het internet aan het lezen en sommige spelers gaan maar twee keer per maand naar Tartartus. Ik ging geloof ik iedere dag?

weet het niet precies meer. Hoe zit het precies met Tartarus? Je moet naar de bovenste verdieping zien te komen en elke keer met full moon moet je er sowieso heen toch?

3. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een bepaalde vloer die je kunt bereiken in een "chapter" en tot daar kun je komen en niet verder totdat er een en full moon komt die de chapter afsluit zover ik het me kan herinneren.

In het begin van de game word je party snel uitgeput maar later in de game houd je party het langer vol zodat je meer kunt doen in één run door Tartarus.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar tot aan de fullmoon, hoevaak moet je dan naar Tartarus?

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij moet het niet, maar is het wel handig om een beetje te levelen omdat je anders tijdens de full moon wordt afgemaakt. ;) Moet je zelf een beetje aanvoelen of je genoeg gelevelt bent. (voor zover ik weet tenminste)
    Haha, dan zit ik blijkbaar niet genoeg in Tartarus. :+ Ben ik nog niet tegengekomen. Ja, 1 keer een trap die was afgesloten, maar die kon ik direct openen.

Ik vind het altijd eng om bv 11 floors in 1 keer te doen, dus wat meestal gebeurt is dat ik na een stuk of 6 terug naar de entrance ga, save en dan een volgende keer terug kom. Maar dus ook die 6 floors opnieuw kan doen omdat ik geen teleporter was tegengekomen. Zit er dus wel 'vaak' in, maar boek niet veel progressie. :p

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Nog even afwachten of het ook in Europa wordt afgeprijsd, maar dat zou wel een mooi prijsje zijn.
    De game is natuurlijk ook op de Vita te spelen.

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Heb persona portable 3 ook nog in de aanbieding, mocht iemand interesse hebben. Check de betreffende te koop thread.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, voor een tientje. Niet slecht.
    Alleen jammer dat PS2 games niet op de Vita werken. =( Anders zou ik er ook nog serieus over nagedacht hebben.

Oh, Kevf, ik zag dat je het Tactics Ogre topic een PSP/Vita tag had gegeven (waarschijnlijk omdat ie ook als download op PSN te krijgen is?). Kun je dat hier misschien ook even doen? Trekt misschien wat Vita mensen aan :+

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat hebben we hier? :+

Persona 3 FES Now Available To Download Across Europe!

Gekkoukan High School's Specialized Extracurricular Execution Squad is now recruiting members from the EU! You can join by downloading Persona 3 FES, which is now available in the PlayStation®Store for the PlayStation®3! Experience the enhanced version of 2007's award-winning Persona 3 game and continue the journey with a brand new epilogue.

Persona 3 FES is an RPG that has players balancing normal student life while taking part in the most dangerous after-school extracurricular activity: exploring the mysterious Tartarus, a tower that appears only within a mystical "Dark Hour" taking place between the seconds of 12:00:00 and 12:00:01 AM. As the newest member of S.E.E.S., it's up to you and your school chums to protect the world from the Shadows that lurk within the labyrinth.

Persona 3 FES includes both the critically acclaimed Persona 3, and "The Answer," a second adventure that takes place after the events of the main game. Get ready for a dark, gripping adventure and unleash your Persona on the denizens of the Dark Hour.

Persona 3 FES is packed with more than 120 hours of gameplay and is now available for download for €9.99/£7.99 in the PlayStation Store. Persona 3 FES is rated PEGI 16+

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    10? Is dit de ps2 versie of wat. We hadden het er gister over. Zo toevallig.
    Maar is dus niet op vita :'-(

Laatst bewerkt: 12 feb 2014
  12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Is dit dan niet dezelfde game als Persona3Portable?:confused:
    Die ook duurder is....damn, voor een 10tje had ik deze meteen gekocht voor de Vita...PS3....liever nie.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    P3P is de portable versie van FES. Maar FES heeft wel de 3d wereld, ipv een statische map waar je alleen maar een cursor bent.

edit: oh wacht

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Crap.

Hmm, 10tje is niet veel....fuck, komen al een paar lange RPGtjes aan (FFX, Trigger Happy Havoc) voor de Vita, dus weet niet of nog een verslavende JRPG voor de PS3 wel slim is.....:confused:

16. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Heb geen PS3, dus prima :+

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Tis juist op ps3

18. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    I know. Ik hoef me er dus niet druk om te maken. Kan hem toch niet kopen xD

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Damn, soundtrack van de film is echt echt echt dik. Weet niet of het ook in de game zat, maar shit is aan. Van de week maar even kijken. :cool:

Oh en eind theme van de game is ook echt geweldig. _O_

Meh, film na een halfuur uitgezet. Personages deden me niks, zo gigantisch emo. Jezelf neerschieten is dik, maar that's it.

Laatst bewerkt: 11 jun 2014

Deel Deze Pagina