1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Persona 4 Arena

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 20 mei 2013.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja.

Ja, het is anders, maar dat is 1 screen....kijk anders eens een stukje de eerste ep op youtube; ze lijken voor mij genoeg.:9

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Het is beter inderdaad. Hopelijk komen zo een weirde lelijke gevallen als in de spoiler niet te vaak voor. Dat ziet er gewoon vreselijk uit.
    Al ben ik nog steeds teleurgesteld dat ook dit niet precies zoals de portretten is. :+ Deze tekenaar probeert wanhopig de stijl na te bootsen, maar het lukt hem niet. :p

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Je moet ook geen anime in het engels kijken 8) behalve DBZ.

Ik heb volgens mij de Persona 3 (of een andere Persona anime) gekeken, maar die viel ook zwaar tegen. Jammer genoeg zijn de anime series gewoon niet zo goed.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat? Waarom niet? Ik speel de game toch ook in het Engels. 8) Die dubs zijn gewoon hartstikke prima.

Het 'probleem' van deze anime is de art, niet de voice-overs. :+

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Voor mij is anime kijken in het engels vaak gewoon kut :+ maar als de stemmen & de artstyle niet kloppen, dan gaat het moeilijk worden om te genieten van de anime ;)

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Op het 2e: natuurlijk. Dat zal iedereen hebben.

Maar waarom is het in het Engels kut? Vooral omdat je vaak geen referentiemateriaal hebt zoals met P4. De meeste animes staan op zichzelf dus kun je niet zeggen of de art/stemmen kloppen. Waarom dan altijd de keuze voor Japans? Een taal die je niet eens verstaat. :+

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb ook liever engels....
    Ik snap ook niet dat mensen een JRPG in het Japans willen spelen.

Versta de taal niet, en als het engels is kijk ik meer dan bij japans; dan moet ik lezen...

Bovendien lijken de stemmen bij Japanse anime/games altijd zo ontzettend op elkaar....

Ben blij dat Persona de 'originele':9 engelse stemmen heeft (maar dat had ik al gezegd geloof ik :+).

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Kijk als je eenmaal een beetje anime kijkt, dan voelt Japans nou eenmaal wat natuurlijker aan. Het hangt vaak ook een beetje van de kwaliteit van de dub af, ik kan me herinneren dat de dub van Star Ocean echt een drama was en ik daardoor die game niet kon spelen.

9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het is natuurlijk ook gewenning....maar daar wil ik niet aan.:9

En ja, Star Ocean was K U T qua stemmen (als je Last Hope bedoelt tenminste, die heb ik gespeelt).

Maar gelukkig wordt daar steeds beter aandacht aan besteed. Persona 4, Tales of Vesperia en Tales of Xillia zijn alleen maar top stemmen....

Final Fantasy 13 was helaas ook weer tergend kut, maar dat kwam ook door de té cliche karakters (wat ze ook niet afleren bij SE....al ziet FF15 er hoopvol uit met weer eens een ietwat donkerder sfeertje).

10. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ben wel benieuwd geworden naar de Persona serie nu. De serie is alleen op de PSP/PSVita te krijgen toch?

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ook op de PS2. De remakes zijn op de PSP/Vita.

12. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Hmm ooit maar een PSVita aanschaffen dan.

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ja die bedoelde ik ook. Atlus levert vaak wel prima stemmen ik speel momenteel Shin Megami Tensei: Devil Survivor Overclocked in het engels en dat valt ook prima te doen, nog niet de neiging gehad om de stemmen te veranderen. (ook geen idee of het kan)

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Persona alleen is al de aankoop waard.:)

EDIT: Vita incl Killzone nu 180 bij de Media Markt!
    (er stond blijkbaar 199 op de afdeling maar bij de kassa was het 180)

Laatst bewerkt: 1 okt 2013
  15. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ondanks dat je Japans niet verstaat, merk je de emotie vaak wel beter. Ik kan begrijpen dat er meer geld wordt uitgegeven voor goede Japanse voice actors, aangezien de doelgroep voor animes grotendeels in Japan ligt. Maar die emoties maken een anime een stuk beter. Bovendien (na vele animes gekeken te hebben) past Japans gewoon beter bij de stijl. Engelse dubs zijn vaak erg matig (behalve bij DBZ of Pokemon) en brengen net die emotie niet goed genoeg over.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Weet jij veel of de emotie beter is, je kent de taal niet en herkend de nuances in de stemmen niet! Misschien is het allemaal vreselijk kut zonder dat je het merkt!
    :+

Nee, maar ik heb altijd het gevoel dat veel mensen Engels niet eens een kans willen geven. In hun hoofd hebben ze al beslist dan Japans beter is. 'speel jij game X in het Engels? HAHAHAHA, een echte purist speelt met de Japanse stemmen!'
    elitaire nerds zijn dat gewoon. :+

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Damn, game start op, muziekje komt uit de speakers.....heimwee!!:eek:
    Ik wil meer P4.:'-(

Pfff, die combo's van knoppen, dat kunnen mijn vingers niet!8)

Tutorial net gedaan, maar die laatste paar zijn onmogelijk.
    Gelukkig kwam ik erachter dat je knoppen combinaties onder 1 knop kunt zetten.:+

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Zo zonde dat deze er niet is voor de Vita. Zo'n fighter lijkt me perfect voor de Vita, helemaal als het om Persona gaat! :mad:

19. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Iemand interesse in de Special Edition van deze game? Ik heb er een besteld bij Amazon, maar die kwam maar niet aan dus heb er nog een laten komen. Heb er nu twee binnen, dus eentje mag weer weg :+

Het gaat hier om:

Het is alleen wel een fragiel doosje, dus de verzending vanuit de UK naar Nederland heeft ie met wat vouwen in het karton overleefd. Maar dat is alleen de sleeve, de inhoud is allemaal netjes.

20. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmmmmmmm.................prijs??:confused:

Deel Deze Pagina