1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pes 2008 Champions League! zonder geld!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jerooney, 23 mrt 2008.

  1. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, ja khad vlak naar die update nog gespeeld maar het was een grote lag zooi, maar poort stond op moderate en sinds een uurtje op open straks maar eens even checken
     
  2. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het voor de "winterstop" al een paar keer geprobeerd en nu weer: ik stuur riciliano berichten wanneer en of hij kan, krijg totaal geen reacties terug. Ik moet alleen nog tegen hem, maar als hij niet reageert en dan zijn status op away of offline zet, tsja :confused:

    Ik weet niet hoe de anderen uit de poule dit hebben?

    Misschien idd beter om gewoon een nieuw toernooi te starten of dat een ander een toernooi gaat organiseren, met mensen die wel actief mee doen, want dit toernooi is aardig dood :{
     
  3. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ik denk dat de helft niet eens meer op dit forum kijkt, wil best een nieuw tournooi maken met dezelfde opzet als deze cl?
     
  4. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik prima, je kan even afwachten wat anderen er van vinden, maar de helft doet toch al niet meer mee.

    Dan kan je met examens en GTA als redenen aankomen (zullen ook best meetellen), maar als je meedoet aan een toernooi, moet je gewoon zorgen dat je de wedstrijden speelt en iets afspreken.

    Misschien dat nu een nieuw toernooi beter loopt.
     
  5. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is denk ik wel handig om voor het nieuwe toernooi dan ook ff een nieuw topic te openen, dat daarin weer word gereageerd/inschrijvingen worden gedaan
     
  6. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak er na het EK wel 1 aan want denk dat je anders weer prucies hetzelfde met dit tournooi krijgt aangezien iedereen voetbal aan het kijken is;)
     
  7. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het juist leuk (maarja wie ben ik, ik heb nog nooit meegedaan) een EK te maken, ik denk juist dat het dan juist een extra stimulans is. van de andere kant de meeste mensen waaronder ik zijn overdag werken en willen s'avonds voetbal kijken.
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is dat we dat de vorige keer al hadden gedaan. Maar misschien heeft iedereen hier weer zin in een EK?
     
  9. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil er best nog 1 maken maar moet ik wel zeker weten dat er uberhaubt intresse is en dat die mensen ook egt actief meedoen, anders heeft het weinig zin denk;)
     
  10. Dhirin

    Dhirin Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe wel mee:D
     
  11. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe ook graag mee hoor met een EK, zou ik wel graag een Ned, Fra of Spanje zijn of dat we bijvoorbeeld alleen de teams gebruiken die echt meedoen. En dan loten of zo.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en dan ook de echte poules van het EK 2008. Zou wel vet zijn.
     
  13. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad en dan gewoon de deelnemers door een loting gooien. Zullen wel genoeg mensen mee willen doen denk ik.
     
  14. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    idd gewoon loten wie welk team krijgt
     
  15. xboxl1ve

    xboxl1ve Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    klinkt leuk zou ook wel mee willen doen ;)
     
  16. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Een EK en dan met de echte poules en teams das wel vet:D Doen we weer gewoon dat 1st iedereen z'n eigen moet inschrijven en daarna gewoon weer loten met dat programma zoals we het bij dit tournooi ook deden. Zal van het weekend site weer updaten en nieuw topic aanmaken hier;)

    Edit: Heb een nieuw topic aangemaakt dus de inschrijvingen zijn begonnen\o/
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=2834757#post2834757
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2008

Deel Deze Pagina