hoe gaat het toernooi precies in werking?? Moet jezelf je tegenstander aanspreken om een wedstrijd te spelen of gaat dit per dag?
ongeveer ja, al vind ik poule D eigenlijk nog erger. Kunnen poule D en B niet beter even gemixt worden? Want poule B is wel erg zwak en D te sterk
Hoezo poule B zwak? Poule C heeft nog mindere teams. En denk dat ik het zo laat want alles is gewoon eerlijk gegaan door te loten
Je moet dus 2x tegen iedereen, moet je dan nadat je een wedstrijd tegen iemand hebt gespeeld gelijk weer spelen of moet je dat pas later doen?
Ik zou het net als in de echte CL doen, je speelt eerst gewoon tegen de drie tegenstanders (1,2,3 ) en dan tegen 3, 2, 1. Liefst nog echt met uit en thuis, maar dat maakt zoveel niet uit. Liverpool speelt wel lekker eigenlijk met de opstelling die ik nu heb.
Denk dat het leuker is om niet gelijk achter elkaar twee wedstrijden te spelen. Maar dat we het verspreiden.
Dus jij bedoelt om een speelschema te maken en dan bijvoorbeeld 2 wedstrijden per week te spelen? Is opzich wel leuk! Wat vind de rest ervan?
Hoe wil je dat doen 3x per week? Vaste dagen? Dat gaat denk ik niet lukken. Of een deadline dat je bijv voor zondag je wedstrijden moet hebben gespeeld? Lijkt me ook niet echt leuk.
@jerooney : kan je niet even een speelschema maken, van wie tegen wie moet zodat er meer duidelijkheid is
Ik ben ff een paar dagen afwezig geweest, dus vandaar ik niet gereageerd heb. Maar een lekker pittige poule, maar wel een heerlijk team met Manchester United! Wordt weer een leuk toernooi, hopen dat ik de poule fase doorkom...
Een speelschema + een deadline lijkt me het beste bijvoorbeeld elke week voor zondag 2 of 3 wedstrijden spelen en dan wanneer je niet kan op die dag(van het speelschema)zelf een afspraak maken met je tegenstander zolang je voor zondag je wedstrijden heb gespeeld. Ik denk persoonlijk dat dit het beste manier is anders moet je steeds wachten op uitslagen en weet je niet wanneer wie tegen elkaar speelt. 2 wedstrijden per week vind ik wel goed ik denk dat het te doen moet zijn voor iedereen.