1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pes 2008 Champions League! zonder geld!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jerooney, 23 mrt 2008.

  1. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik deed het inderdaad niet expres. Ik vind eigenlijk dat we ff een andere dag moeten zoeken en het HELE potje opnieuw spelen. Toen ie uitflikkerde bij mij stond het nog 1-1 en allebij de goals waren al met veel lag. Zo komt niet de beste pro-er uit het potje en ik denk dus dat we het ff morgen opnieuw moeten proberen./ Het was trouwens ook de 70ste minuut
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja nu je het zegt. Die 2-1 was inderdaad een lag-goal.
     
  3. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag aangezien bij Valencia-newcastle ook al de wedstrijd werd verbroken. Maar mij lijkt het beste gewoon 1 helft overspelen met 1-1 stand aangezien shin david zelf ook aangeeft toen hij de 2-1 scoorde die speler 5 min naar de goal staarde en toen pas begon te juichen, dus dat is gewoon lag geweest. Erg jammer van die lag!
     
  4. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja nu ook iK speel tegen chelsea manne veel lagg opeens ben ik weg of hij weet ik veel
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja was echt een klote potje, alles ging fout. De 1-0 was een laggoal (ik had de bal en opeens had viduka hem die de vrijdstaande smith kon aanspelen) en daarna lukte niets meer. Elke keer als mijn buitenspelers vrijstonden en ik wilde gewoon heel simpel naar ze passen ging hij naar de verkeerde of ging hij uit. De 4-1 was ook een laggoal, een soort kopie van de 1-0. Ik dacht dat ik de bal afpakte en opeens had hij hem en scoorde die. Zo te horen een lag dagje vandaag online :confused:

    de 2-1 heeft Morientes trouwens gemaakt.
     
  6. DirkieKuijt

    DirkieKuijt Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Juventus - Fiorentina 2-2, door een lag goal in de laatste minuut kwam Fiorentina gelijk.. ik kon niks meer doen en de keeper trapte vol over de bal heen lol.

    De 1-0 was van Del Piero en de 2de was een eigen goal.

    Juventus - Lazio Roma 3-2
    Leuke wedstrijd waarin ik aan het langste eind trok :)
    De 1-0 van Del Piero,
    2-0 van Trezeguet
    3-1 van Trezeguet.
     
  7. Rolluf83

    Rolluf83 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had af en toe ook wel last van lag. Volgens mij is het gewoon druk op de servers vanavond en is er daarom zoveel lag..
     
  8. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar er komt geen patch meer tegen de lag? Aangezien een paar maanden geleden sprake was van nog een patch?
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Was een zeer leuke wedstrijd om te spelen, was op voorhand wel bang voor de aanval van Manchester United. En dat bleek ook wel want de beginfase was duidelijk voor Manchester United, wat ook resulteerde in de 1 – 0 van Giggs. Vervolgens kwam ik via een leuke aanval terug op 1 – 1 door middel van Guily. Daarop volgend scoorde Ferdinand uit een corner de 2 – 1. Toen kwam de actie, van ik meen Rooney, die eigenlijk doorgebroken was en alleen op mijn keeper afkwam. Doni nam de bal en Rooney mee naar de grond in het strafschopgebied en kreeg gelukkig voor mij geel, helaas wel een penalty tegen... Die Rooney vervolgens snoeihard richting kruising schoot, en wederom gelukkig voor mij ging de keeper richting diezelfde kruising. Kortom mis! En vlak voor tijd had ik nog van een soort van wanhoop schot wat Van Der Sar slecht wegwerkte en gelukkig stond Totti op de juiste plek om de bal erin te schieten, 2 – 2. Al met al een zeer leuke wedstrijd met een zeer goede tegenstander. :)
     
  10. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo gisteren druk bezig geweest zie ik, gelukkig dat ik nog niet gespeeld heb nu ik die verhalen zo lees. Dacht dat de lag wel meeviel met player matches.

    Mijn broertje zit nu bezig, maar als jullie (Dhirin of riciliano) een potje willen spelen stuur maar een bericht. Kom ik wel online met Pes.
     
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Juventus - Lazio was inderdaad een leuke wedstrijd..

    Helaas was er ook bij deze wedstrijd lag ( bij het 2e doelpunt had ik de bal rustig aan de voet die ik wou terugspelen op de keeper, ineens staat vervolgens de aanvaller 1 op 1 met de keeper! )

    Mja hoort er bij, iedereen heeft er helaas last van :mad:

    2-1 Pandev ( Lazio )
    3-2 Rocchi ( Lazio )

    Geel: Scaloni ( Lazio )
     
  12. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Gele kaarten hoef je niet bij te houden..En Chelsea wanneer heb je tijd?
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2008
  13. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde vandaag tegen chelsea spelen, maar wij kwamen allebei de game niet in maja Lyon warneer tijd dan? Ik heb donderdag eventueel wel tijd ben dan maar 1 uurtje weg naar iemands werk en rest van de dag vrij dusja\o/
     
  14. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    AC Milan - Liverpool is ook gespeeld, uitslag 3-4

    0-1 Pennant
    0-2 Fernando Torres
    1-2 Ronaldo
    2-2 Kaka
    2-3 Pennant
    rust
    3-3 Seedorf (?)
    3-4 Gerrard

    Geen rode kaarten

    Was een spannend potje en ben blij dat ik gewonnen heb, ik was de gelukkigste. Veel kansen over en weer, waar ik in de 1e helft een paar keer goed wegkwam. Rust gehaald met 2-3 en in de 2e helft vond ik mezelf beter, hij kwam toch via een corner door Seedorf dacht ik gelijk. Ik kon kort voor tijd gelukkig nog de winnende maken. Ging met Voronin of Kuijt op de uitkomende Dida af, bal gestopt en belandde bij Gerrard die van buiten de 16 de bal in het lege doel kon werken.

    Lekker potje en Dyonko zei het al, lastige tegenstander hoor die riciliano ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2008
  15. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Wanneer kunnen de mensen uit mijn poule? (Shin DvD, Rolluf en Bauke?)
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij moet alleen tegen mij en Bauke deze ronde he? Ik kan vanavond na het eten denk ik wel.
     
  17. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Bayern Munchen - Chelsea 2-4
    1-0 Klose
    1-1 Drogba
    1-2 ???
    1-3 Drogba
    1-4 Drogba
    2-4 Luca Toni
     
  18. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja maar als je al gelijk alle 3 de wedstrijden speelt is dat denk ik ook geen probleem:

    Bij deze geef ik ook even de stand van een wedstrijd van Victorr NL door:

    Bayern Munchen (b0ssiejj) 2-4 Chelsea (Victorr NL)
    22' 1-0 Klose
    27' 1-1 Drogba
    37' 1-2 Terry
    68' 1-3 Shevchenko
    73' 1-4 Drogba
    90' 2-4 Toni

    Victor zei over de headset dat het een zeer sportief potje was en daar geeft hij zijn complimenten voor. Hij vond je een goede tegenstander b0ssiej
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2008
  19. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Had zelf me headset niet op dus heb dat niet gehoord=P was een leuke pot begon al niet zo goed kwam nog wel op voorsprong maja kan niet alles winnen en Victor was de terechte winnaar
     
  20. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Niet op die manier. Victor zat op private chat met mij en bracht mij verslag uit van de westrijd.


    Edit :
    Arsenal 2-3 Real Madrid
    0-1 Baptista
    0-2 V. Nistelrooij
    1-2 V. Persie
    1-3 Robinho
    2-3 Adebayor

    Leuke wedstrijd waarin ik op een vroege voorsprong kwam door een wereldvolley van Baptista uit de voorzet van Robinho. Een paar minuten later trof Robben (die daarvoor al 2x op Lehmann gestuit was) de paal en kon V. Gol de bal voor open doel intikken. Dit was een rotgoal en ik kreeg ook meteen zo'n zelfde goal tegen. V. Persie maakte de rebound op het schot van Adebayor. Toen werd het een schaakspel waarin Arsenal met zijn combinatiespel mijn verdediging probeerden stuk te spelen. Bij flarden lukte dit ook, maar Real Madrid was levensgevaarlijk in hun counters. De 3-1 van Robinho was dan ook een countergoal. Hij tikte de voorzet van Sneijder makkelijk binnen. Opmerkelijk was dat V. Persie in de aanval ervoor op de paal kopte uit ongeveer een zelfde voorzet. Arsenal ging door met hun combinatievoetbal en kwam op een gelukkige 2-3 achterstand. Arsenal drong nog aan maar Real Madrid hield stand. Al met al een volgensmij verdiende overwinning (maar wie ben ik om dat te zeggen:p) met leuk voetbal! en gelukkig geen last gehad van lag
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2008

Deel Deze Pagina