Niet op die manier. Victor zat op private chat met mij en bracht mij verslag uit van de westrijd.
Edit :
Arsenal 2-3 Real Madrid
0-1 Baptista
0-2 V. Nistelrooij
1-2 V. Persie
1-3 Robinho
2-3 Adebayor
Leuke wedstrijd waarin ik op een vroege voorsprong kwam door een wereldvolley van Baptista uit de voorzet van Robinho. Een paar minuten later trof Robben (die daarvoor al 2x op Lehmann gestuit was) de paal en kon V. Gol de bal voor open doel intikken. Dit was een rotgoal en ik kreeg ook meteen zo'n zelfde goal tegen. V. Persie maakte de rebound op het schot van Adebayor. Toen werd het een schaakspel waarin Arsenal met zijn combinatiespel mijn verdediging probeerden stuk te spelen. Bij flarden lukte dit ook, maar Real Madrid was levensgevaarlijk in hun counters. De 3-1 van Robinho was dan ook een countergoal. Hij tikte de voorzet van Sneijder makkelijk binnen. Opmerkelijk was dat V. Persie in de aanval ervoor op de paal kopte uit ongeveer een zelfde voorzet. Arsenal ging door met hun combinatievoetbal en kwam op een gelukkige 2-3 achterstand. Arsenal drong nog aan maar Real Madrid hield stand. Al met al een volgensmij verdiende overwinning (maar wie ben ik om dat te zeggen) met leuk voetbal! en gelukkig geen last gehad van lag
Laatst bewerkt: 7 apr 2008