1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pes 2008 Champions League! zonder geld!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jerooney, 23 mrt 2008.

  1. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet wel lukken, als ik dan nog niet online ben, ben ik er zeker om 7 uur wel.

    :b:
     
  2. Dhirin

    Dhirin Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    AC Milaan - Newcastle United 4 - 5
    AC Milaan begon goed aan de wedstrijd ze kwamen snel op een 2-0 voorsprong. Newcastle scoorde de 2-1 en AC gelijk de 3-1. In het tweede helf kwam Newcastle op een 3-3. 10 min voor tijd scoorde AC de 4-3 in de laatste minuten kwam Newcastle voor op een 4-5. Met veel geluk heb ik gewonnen ik had maar 6x richting doel geschoten en AC 13x.
    Doelpuntenmakers:
    1-0 Ronaldo
    2-0 Ronaldo
    2-1 Viduka
    3-1 ????
    3-2 Viduka
    3-3 ????
    4-3 Emerson
    4-4 Eigen doelpunt
    4-5 ????
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2008
  3. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Liverpool - Valencia 1-0

    1-0 Voronin

    Ging weer net zo gelijk op als de vorige, maar nu vond ik mezelf in de 2e helft wel wat beter. Veel kansen en hachelijke situaties voor de goals, maar ik scoorde de enige goal na een mooie voorzet van Pennant op Kuyt die terugkopte op Voronin en die kopte de bal mooi in de goal van Valencia.

    Kripple is echt een goede speler, ik had het heel lastig, succes nog verder.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    haha ja idd, al was het wel klote dat kuyt mijn verdediger zo een beuk gaf dat hij hem vrij kon terugkoppen ;) Maar denk wel terecht gewonnen. Soms werd de frustratie wel heel groot met sommige kansen van mij maarja, het wordt zwaar en heb het niet meer in eigen hand :eek:
     
  5. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik, maar ik probeer mijn sportieve plicht te vervullen en te winnen, misschien dat het je dan nog lukt ;)
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    hopelijk ;) en dan de finale valencia-liverpool (wat uitloopt op een zinderende 0-0 gevolgd door penals natuurlijk XD)
     
  7. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    :D daar teken ik voor, al heb ik liever geen penalties, win ik haast nooit mee. Ik scoor dan wel in de 120ste minuut 8)
     
  8. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ben afgelopen week nogal druk geweest, moet mede daardoor mijn wedstrijd tegen Real Madrid nog spelen.
    Heb deze week wel meer tijd, komt goed :)

    Wat is het schema tot en met aankomende zondag?
     
  9. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat jerooney het ook druk heeft, er is nog geen nieuw schema. Ik werk nu gewoon de wedstrijden in de meest logische volgorde af, moet er nu nog 2 spelen.

    Wil nu eerst nog tegen Newcastle spelen en dan het laatste potje thuis tegen Milan.
     
  10. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal morgen mijn site bijwerken;) En weet alleen niet of schema nog uithaalt aangezien er al mensen 3 of meer wedstrijden gespeeld hebben..En sevilla had mij op live een pm gestuurd dat hij er geen zin meer in had, Waarom deed die dan uberhaubt mee:9 Magoed Tottenham wanneer heb je tijd?
     
  11. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Site is bijgewerkt! Als er fouten zijn laat maar weten want heb het vlug gedaan..En schema haalt niet uit denk ik want in poule A heeft valencia al 5 wedstrijden gespeeld:9 En als iemand anders wil invallen voor Sevilla laat maar weten, zoniet dan 6 punten voor andere teams in poule C
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2008
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    aangezien ik er toch haast uitlig met valencia wil ik ook wel met sevilla hoor ;)
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Arsenal- AS Roma 4-7
     
  14. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Arsenal - A.S. Roma 4 - 7

    Ik weet niet precies in welke volgorde is gescoord.
    Weet wel welke spelers van mijn team, A.S. Roma, gescoord hebben.

    - Totti
    - Totti
    - Mancini
    - Guily
    - Totti
    - Vucinic
    - Totti

    Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, wat een absurde wedstrijd!
    Ik begon echt heel zwak en gaf Arsenal de kans om heerlijk door mijn verdediging te snijden, geheel tegen de verhouding in kwam ik om 0 - 1 voorsprong. Al snel stond het weer gelijk, en wederom kreeg in een penalty tegen.
    Door een domme sliding, gelukkig voor mij schoot Van Persie hem heel hard om de paal!
    De eerste helft was duidelijk voor Arsenal, mijn verdediging is nou niet bepaald de beste van de wereld...
    De tweede helft leverde wel een ander beeld, bij de stand van ik meen 3 - 4 ging Arsenal aanvallender voetballen had ik het idee.
    Hierdoor ontstond er super veel ruimte achterin en daar kon ik mooi van profiteren, vandaar de wat geflatteerde uitslag.
    Al met al vond ik Arsenal zeer sterk spelen en hadden ze misschien wel meer verdiend, was wel een enerverende wedstrijd! :)
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    0-1
    1-1
    1-2
    2-2
    3-2
    3-3
    3-4
    3-5
    3-6
    4-6
    4-7

    Zo was het geloof ik :+ En ja ik ging toen het 3-4 aanvallender spelen. Hleb ging dicht achter de spitsen spelen en ik bracht Eduardo Silva erin voor Touré die diep in de spits ging staan. Ja, dat kan dan wel eens averechts werken zoals vandaag.

    Het is ook wel dat één foutje dodelijk is bij jou. Je scoort dan vrijwel meteen. Dat mis ik een beetje bij mezelf. En bij mij is verdedigen ook niet echt mijn sterkste punt nee ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2008
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zo'n vermoede had ik al, je had trouwens ook wel pech vandaag.
    Je hebt volgens mij twee keer de paal geraakt. :eek:

    Ik weet dat bij jou Van Persie gescoord heeft en Adebayor twee maal.
    Dan missen we er alleen nog één..
     
  17. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Newcastle - Liverpool 1-2

    1-0 Owen
    1-1 Gerrard
    1-2 Kuyt

    Goede pot, waarin ik in de 1e helft echt geen grip had op de wedstrijd. Dhirin was gevaarlijker en maakte terecht de 1-0, ik had wel wat kansen, maar ging daar heel slecht mee om. In de 2e helft had ik wat meer controle, ergens na de 70e minuut kwam ik na een aardige uitbraak via Gerrard gelijk. Niet veel later met Kuyt had ik de onverdiende 2-1 binnen. Vlak voor tijd kon ik met Gerrard de pot beslissen, maar faalde jammerlijk en Dhirin kon uit de counter op naar mijn doel en schoot (helaas voor hem) op de paal. Waren nog wel meer kansen voor beiden en een gelijkspel had een eerlijker resultaat geweest.

    We misten allebei trouwens nog een kans waarbij de keeper van de goal was, Newcastle was er daar nog het dichtst bij, ik schoot wel heel ver naast.

    Ik ben iig door :D, wordt nog spannend wie er nog meer doorgaat.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2008
  18. Dhirin

    Dhirin Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Was inderdaad een leuke pot waar weer een gelijkspel terecht was geweest. Een beetje pech voor mij. Kansen hadden we beide het bleef een leuke wedstrijd waar ik het weer in de laatste minuten weg heb gegeven.
     
  19. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo blijft het nog wel interessant, want als ik het goed heb maken Kripple, riciliano en jij alledrie nog kans om door te gaan. Waar ik jou wel de grootste kans geef. Eigenlijk zonde dat er mensen af moeten vallen, ondanks het aantal punten dat ik al heb is dit geen misselijke poule.
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja ik moet gwoon van dhirin winnen en dan hopen dat riciliano me ff een vriendendienstje bewijst en ook van dhirin wint :p
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2008

Deel Deze Pagina