1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pes 2008 Champions League! zonder geld!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jerooney, 23 mrt 2008.

  1. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Die riciliano is ook lekker, spreek je wat af, invite je en gaat ie offline. :confused: Zal vast een reden voor zijn, maar zeg dat dan gewoon..
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja sorry ik zat met hem op pv chat en hij moest net gaan trainen :p hij zei dat hij nog probeert vnavond de wedstrijden te spelen aangezien hij vannacht met school t/m donderdag naar Berlijn gaat. Moeten we maar zien hoe we dat regelen.
     
  3. colinxbox

    colinxbox Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stuur steeds berichten naar die gast met sevilla maar antwoord nooit,|:-.
    dus graag een invaller of 6 punten, want dan kunnen we weer verder :thumbs:. en ik had trouwens in de eerste wedstijd 2x met mutu gescoord (tegen juventus).
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja ik zelf ben haast zeker uitgeschakeld met valencia dus ik heb al voorgesteld om voor sevilla in te vallen , alleen jerooney is al een aantal dagen niet online geweest :9
     
  5. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok geen probleem, maar dan had hij dat ook even kunnen zeggen. Ik zal straks wel kijken of hij online is/komt.
     
  6. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Was dit weekend naar Newcastle geweest dus vandaar;) Maar zal straks de site wel bijwerken. Iemand al opvolger voor Sevilla gevonden?
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2008
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    maar hoe vind je mijn voorstel dat ik dan met sevilla ga?
     
  8. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    wachten nog wel ff een week ofzo, als er dan nog niemand met Sevilla wil spelen mag jij wel met ze;)
     
  9. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik zit ook nog steeds met de wedstrijd tegen Sevilla... hij reageert maar niet!
     
  10. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eigenlijk met wedstrijden die nog gespeeld moeten? Schema ging niet meer door, dus dan lijkt mij het het beste als iedereen gewoon ze snel mogelijk zijn wedstrijden afwerkt.

    Ik moet nog 1 wedstrijd spelen, maar dat kan pas eind deze week omdat riciliano er niet is.

    Gingen de kwartfinales over 2 wedstrijden of 1? In dit geval dat na 2 wedstrijden bv 1-0 en 1-0 voor de ander het gelijk staat, krijg je natuurlijk na die ene wedstrijd niet automatisch een verlenging, dat zou daarna dan nog moeten? (misschien potje van 5 mins als verlenging erna?) Of gewoon over 1 wedstrijd doen.

    De site is ook nog niet helemaal bijgewerkt, zoals de uitslagen en topscorers. Iig poule A klopt ook niet helemaal.

    Even wat vragen van mij, want het is hier een beetje te rustig imo ;)
     
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ben deze week druk met leren voor mijn tentamens.
    En het weekend zit ik in Engeland.
    Daarna vakantie, dus dan kan ik mijn wedstrijdjes wel spelen. :)
     
  12. ulas1905

    ulas1905 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik wil graag ook pes spelen met jullie maar kan ik nog joinen? En op welke plek staan jullie eigenlijk op de ranking?
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    nee sorry denk het niet, aangezien ik met jerooney heb besproken dat ik voor sevilla inval;)
     
  14. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Volgens mij sneeuwt dit een beetje onder ten opzichte van GTA IV. O-)
     
  15. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja volgens mij ook. GTA IV gekte slaat toe he. Jammer dat me xbox360 kapot is.
     
  16. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    90% van mijn friendslist speelt het, niet normaal, zal zeker een oorzaak zijn. Ik krijg hem morgen als het goed is binnen, kon niet achterblijven natuurlijk :9

    Heb van de week wel riciliano wat berichten gestuurd om die laatste pot te spelen, maar dat gaat allemaal een beetje vaag. Reageren doet ie niet echt en of hij gaat offline.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2008
  17. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen we dit tournooi niet beter stoppen aangezien iedereen nu overgestapt is op GTA? :9 Wel jammer maja als de helft maar actief is schiet het niet op
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een pauze anders? Ik denk dat we in juni wel weer verder kunnen gaan, dan is de GTA-hype verminderd en dan is het EK er waardoor voetbal weer populair is en iedereen weer PES2008 speelt! :+
     
  19. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook, zou ik wel jammer vinden. Wil best tijd maken voor een potje. Maar als een aantal niet meer echt actief meedoen, is dat misschien wel beter.
     
  20. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Zul je zien dat dan iedereen Uefa Euro 2008 gaat spelen:9 Maar lijkt me idd beter om in Juni ofzo verder te gaan...
     

Deel Deze Pagina