Word pas tegen volgend weekend, want ik moet deze week van 14.30 tot 23.00 werken en hij moet overdag gewoon naar school dus schiet niet egt op. En voor het volgend tournooi mischien een idee om iedereen 2.50 te betalen? Dan spelen we tenminste ergens om en verhoogd de spanning Ben alleen bang dat het niet gaat werken omdat er dan ruzie's kunnen komen door bijvoorbeeld als iemand scoord door lag enz enz enz,
Nee niet op jou bedoeld, maar ik had Denemarken gewoon erg hoog zitten.. Ik was echt dik kansloos tegen Denemarken..
Ik heb je toegevoegd aan me vriendenlijst, laat maar ff weten wanneer die vriend van jou bij jou is en wanneer we de pot kunnen spelen..
@Rolluf83: Spanje heeft gewoon veel individuele kwaliteit (ook achter in) en als een Torres en co ook nog eens van de zijkanten komen is dat niet makkelijk voetballen met Denemarken. Als je dan de beslissende niet maakt en penalties moeten er aan te pas komen houdt het op. Donny staat dan ook terecht in de finale. @jerooney: Dat met geld gaat denk ik niet werken, er zijn altijd mensen die dat niet willen en je problemen kan krijgen zoals je al noemt. Misschien dat er via Xbw wat te regelen is met wat kleine prijzen bijvoorbeeld. (ik noem maar wat) Gaat er btw ook nog voor de 3e/4e plaats gespeeld worden? Lijkt me wel leuk om nog een troostfinale te spelen.
Hoezo met Xbw wat regelen? net of die prijzen gaan weg geven En komt uiteraard een troostfinale, gewoon net zoals bij een echt ek
Het is ook maar een suggestie, op een andere site ook een keer aan een toernooitje meegedaan (ander spel) en daar werden wat leuke goodies beschikbaar gesteld. Hoeft van mij niet zo nodig hoor, ik speel een toernooitje voor de fun :b: Leuk trouwens dat er ook nog een troostfinale komt.
Ik denk wel dat ik zaterdagavond ff de tijd heb om de pot te spelen! Ik zie je dan zaterdag avond wel online!
We zitten nu in de halve finales dus ik verwacht dat eind volgende week het tournooi geeindigd is. Dus dan komt er uiteraard een nieuw tournooi als het aan mij licht
Ierland/Engeland(?) kunnen jullie gelijk al zondag spelen de finale. Of misschien al om 9 uur op zaterdag?