1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pes 2008 tournooi!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jerooney, 14 feb 2008.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als we CL gaan doen, doen we dan in de poule dat iedereen 2x tegen elkaar moet? Dan is er wel meer mogelijk en is het dus spannender. En dan ook met Thuis- en uitwedstrijden bij de knockoutronde?

2. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    ja kan opzich wel dat je met 16 teams gewoon 2x tegen elkaar speelt in groepen van 4, dan in kwartfinale ook 2x halve finale 2x..wat vind de rest ervan?

Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  3. Rolluf83

Rolluf83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is toch goed!

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    klinkt goed, gewoon net als de echte champions league

5. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    En dan gewoon zonder Barçá en Inter en daarvoor in de plaats Porto en Fenerbaçe ofzo?:) Maak nog wel goede afspraken dat mensen die rood hebben ook daadwerkelijk geschorst worden

6. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Inter in de uefa cup:+. Ging niet alles goed dan toen ik een toernooitje organiseerde? En een succesvol toernooitje (op deze site) ligt vaak niet aan de maker van het toernooi maar aan de spelers. Die moeten gemotiveerd zijn om al hun wedstrijden op tijd te spelen. Ik weet nog dat bij mijn toernooitje Jerooney juist 1 van de probleemmakers was:p. En dat alles veel eerlijker is, is Fenerbache tegen Manchester United eerlijk? Dan kan je beter alle grote clubs wissen en een Uefa Cup maken. Dat maakt het veel eerlijker.

7. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog altijd eerlijker als Fenerbahce - Inter/Barca imo. Ik snap eigenlijk niet helemaal waar je je druk om maakt :{

De voorhoede van Barca en Inter zorgt hoe slecht of goed je ook bent altijd wel voor doelpunten. Daar vliegen de ballen bijna vanzelf in het doel. Bij de andere teams is dat veel minder.

Ik ben voor, lijkt me, als je Inter & Barca uitsluit, zeer vet om aan mee te doen. En dan gaat er geloot worden?

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja he bij de UEFA Cup is elk team precies gelijk. Bovendien was er bij het vorige toernooitje ook bijv. Denemarken tegen Engeland. Dat is dan toch ook niet eerlijk en toch kwam hij best ver met Denemarken.

9. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0

Lol hoezo was ik 1 van de probleemmakers?¿?
    Jou tournooi was ook top geregeld daar hoor je mij niet over klagen!
    1st woensdag de troostfinale spelen en dan open ik wel een nieuw topic waar jullie je kunnen inschrijven en betalen. Pas als alle 16 plekken bezet en betaald zijn zal ik loten, door lootjes trekken? Film het wel dat iedereen kan zien dat het eerlijk is gegaan.

10. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of er op internet een programmaatje of zo te vinden is, zou misschien wat handiger zijn.

Je kan ook bv op een lijstje iedereen die mee doet aan een team koppelen (nog niet de uiteindelijke teams, doe je bv landenteams) en dan in PES2008 een cup voor 16 aanmaken, waarbij je van tevoren ergens opschrijft/typed A1 is Juve, A2 is Bayern enz. En dan de gekoppelde landen 16x at random in de poules gooien. Ik noem maar wat, je zou het dan bv ook op alfabetische volgorde kunnen doen. A1 is AC Milan, A2 Ajax...

Idd, maar Den - Eng is way eerlijker als een Barca/Inter tegen Ajax of Porto. Ben er btw nog niet, kan nog 3e worden ;)

11. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dan donderdag middag topic openen omdat woensdag ik er niet ben en dan kan ik misschien niet meer meedoen:'-(

12. DirkieKuijt

DirkieKuijt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij maakt het eigenlijk niet echt uit wat we gaan doen, ik win toch :)

haha nee, mij lijkt uefa cup wel leuk met teams als tottenham, fiorentina, atletico madrid, sevilla, fenerbahçe, bayer leverkusen, enz. net geen topteams en daarom denk ik ook spannender, als je een topteam hebt is zowat elke aanval een doelpunt en met een minder team moet je daar toch wat meer moeite voor doen!

P.S snake we spelen woensdag de troostfinale!

Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  13. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    je moet tegen snake:9 Maar dat is opzich ook wel leuk met die teams, zal er nog wel is overnadenken welke teams precies

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja uefa cup lijkt mij eigenlijk leuker , minder individuele kwaliteite ;)

15. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    In de Uefa Cup zijn de teams meer gelijk dan in de Champions league.

Ik bedoel te zeggen dat het leuker is als er een Forlan tegenover een Kezman staat dan dat er een Rooney, van Nistelrooy tegenover Kezman staat...

Was iets met lag, iets van een halve wedstrijd die overnieuw gespeeld moest worden.

16. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, Uefa cup is mij ook best, maar ik denk dat de meesten hier toch liever met topteams in de CL spelen. De klasseverschillen vallen m.u.v Barca en Inter daar wel mee vind ik. Het maakt mij niet zo heel veel uit..

Als je bv dit lijstje neemt:

1 Real
    2 Valencia
    3 Sevilla
    4 Lyon
    5 Chelsea
    6 Man U
    7 Arsenal
    8 Tottenham/Newcastle (zijn in PES vrij goed)
    9 Liverpool
    10 AC Milan
    11 Juventus
    12 AS Roma
    13 Fiorentina/Lazio
    14 Bayern
    15 PSV/Ajax/Feyenoord/Anderlecht
    16 Porto/Benfica/Sporting/Fener

Dan heb je ook nog de Griekse en Schotse teams, volgens mij ben je echt niet kansloos als je met een team uit dit rijtje speelt (ok mss met F'noord en Anderlecht, ik weet niet precies hoe sterk die in PES zijn)

@ DirkieKuijt: Het scheelde maar 3 letters ;) Morgenavond gaan we spelen :9

17. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat het met die teams die jij hierboven zegt meer mensen aantrekt, al lijkt me een soort uefa cup dat je nog gewoon 2x tegen elkaar speelt met deze teams ofzo ook leuk!
    Tottenham
    Newcastle utd
    Fiorentina
    Sevilla
    Aston villa
    As Roma
    Fenerbarçé
    A.S. Monaco
    PSG
    Celtic
    Atletico Madrid
    FC Porto
    Benfica
    Villareal
    glasgow rangers
    Olympique Marseille

Maakt mij niks uit maar denk toch dat met die teams die Snake zei beter gaat werken.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Champions League OLE OLE!

19. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het word waarschijnlijk ook champions league met de teams die snake zei, kunnen we na dit tournooi alsnog uefa cup doen als er dan nog genoeg mensen zin in hebben

20. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    snake vanavond rond 21.00 op live zoiets? Dan is ierland wel klaar om te spelen

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008

Deel Deze Pagina