1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pes 2008 tournooi!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jerooney, 14 feb 2008.

1. Rolluf83

Rolluf83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heren, het maakt mij niet uit of we uefa cup of champions league spelen.
    Ik ben morgen (donderdag) de hele dag afwezig, maar ik wil wel graag meedoen aan het volgende toernooitje. Jerooney kun je voor mij (als winnaar :)) mij sowieso inschrijven. Zet ff in dit topic dan een link naar je nieuwe topic, dan kan ik hem makkelijk vinden.
    Ik denk dat je het loten het eerlijkst kan doen als je 2 bakken pakt, de spelers in bak 1 en de teams in bak 2. Je begint met een lootje uit bak 1 en dan pak je daarbij het team uit bak 2. Dan heb je de combinatie, speler en team. Ik denk dat dat de meest eerlijke manier is zonder een hoop gedoe.
    Ik hoor het verder wel.

2. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zo snel mogelijk 2.50 betaald ben je bij deze ingeschreven;) En die loting zoals jij het zegt lijkt me ook het beste, wil het ook best filmen als mensen er anders moeite mee hebben? En hij word pas tegen het weekend georganiseerd

3. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2100 is prima. Je hoeft die loting van mij niet te filmen hoor, ik geloof het wel.

4. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ondertussen de troostfinale gespeeld en gewonnen door Ierland.

Ierland - Denemarken 2-2 (4-2 na penals)

0-1 Bendtner
    0-2 Rommedahl
    1-2 Own goal
    2-2 R. Keane

Leuk potje, waarin ik mezelf niet best vond spelen en Ierland het wel verdiende om te winnen. Penalties zijn echt niks voor mij, ik schoot de bal 2x links van de keeper (dacht ik) maar ging 2x door het midden. :confused:

Het was al met al een geslaagd toernooi jerooney :thumbs:

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  5. DirkieKuijt

DirkieKuijt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, de troostfinale is gespeeld \o/

Uiteindelijk na penalty's gewonnen, maar ik had het eigenlijk al eerder af moeten maken verder een leuke pot en een mooi eind van dit toernooi! Goed geregeld Jerooney!

Ik doe ook mee met het volgende toernooi, UEFA Cup of Champions League maakt mij niet uit, als je wil kan ik een programmatje maken om de loting te laten doen, dan kunnen we het live uitzenden zodat iedereen die dat wil het live kan volgen.. laat maar even weten als je wil dat ik zoon programmatje maak!

Ik ga nu slapen, mzzl!:thumbs:

6. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het word champions league met de teams die Snake een paar posts hierboven zei..Maar dat zou wel fijn zijn als je dat zou kunnen doen met een programmatje! Want lootjes trekken en dan nog is filmen is allemaal zo,n gedoe:9 Kun je met dat programmatje ook de poules loten? Naja ik hoor het wel:thumbs:

Laatst bewerkt: 13 mrt 2008
  7. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik doe ook mee, maar kan je niet lijstje maken wie meedoen alvast? En dan ga je loten met programmatjeee

8. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Als je dit doet Jerooney zet mij er dan maar alvast op

9. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina