Ja Huntelaar scoorde bij mij, waren erg aan elkaar gewaagd en was een erg spannende wedstrijd! Ik had bijna mn controller uit het raam gegooid toen ik in de allerlaatste minuut die kans oog in oog met ricardo miste Maar wat je zei, jij was efficienter! succes verder nog Oja ik moet nog even kijken of ik een opvolger voor Turkije kan vinden voor in onze poule. Anders een 3-0 regelmentaire overwinning voor Portugal en Servie
Ja was zeker een leuke pot die 1-2 van jou gaf ik als een cadeautje weg aan je en dat eigen doelpunt was vrij ongelukkig jammer genoeg waren aardige kansen nog op t einde maar toch hoop dat ik nog tegen de andere 2 poule genoten voor een stunt kan zorgen
ja een vriend van me wilt vast wel joinen,gamertag Riciliano heb het nog niet met hem besproken maar hij zei nog dat hij het jammer vond dat er geen plek meer was
donny(Spanje) en zeme Z(zweden) hebben jullie aankomende zaterdagavond tijd voor die wedstrijd tegen ierland?
Oke supper! maar dan heeft hij al wel 1 nederlaag aan zn broek hangen he Dus weet niet of hij dat een probleem vind? Laat maar weten
Dan heb je wel de kans dat diegene (die vriend van Kripple) veel beter is dan degene die eerst Turkije was. Wilt EaZy xSpartan er echt niet mee doorgaan?
ach zo goed is hij niet en hij maakt toch nog maar een kleine kans om door te gaan ben wel benieuwd wat de lotingen hierna zijn. Wordt het zo dat de nmr 1 van poule A tegen de nmr 2 van poule B gaat en andersom
ja nou dan moet ik nog 1 potje winnen om zowiezo 1e te worden en dan tegen de nummer van 2 van poule A, interessant Ik moet namelijk wel ff 1e worden,anders word het waarschijnlijk tegen Spanje en dat is nou niet mijn meest favoriete tegenstander XD
Is het ook een idee om de uitgeschakelden die 3e en 4e te zijn ook weer mathes te spelen? Dus zo A3-B4 B3-A4 C3-D4 D3-C4
leuk bedacht maar zie het nut er niet van in, aangezien er ook een wedstrijd om de 3e en 4e plek gespeeld zal worden heeft het geen nut meer om die wedstrijden nog te spelen lijkt mij...Maar na dit tournooi was ik van plan nog een tournooi te organiseren mits er genoeg mensen zin hebben
Of een wk ofzo? maar zal lastig worden omdat je dan 32 actieve spelers moet hebben Of dat iedereen 5 euro ofzo inlegt en dan met prijzen, maja dat zal niet meevallen..dus word waarschijnlijk iets van een uefa cup of gewoon tournooi aangezien je bij Champions League al zoiezo 6x moet spelen in groepsronde..
ja ik denk idd dat een wk niet zal werken.. ten eerste is het al lastig om 32 spelers te krijgen en dan moeten ze ook nog allemaal meedoen.. UEFA Cup is denk ik wel goed of gewoon een toernooi dat werkt zoals dit ek alleen dan met clubs
@ Jerooney: Ik ben Frankrijk inderdaad. Heb van het weekend weinig tijd gehad om te spelen. Vanavond zal ik kijken of ik mijn wedstrijd kan spelen