Griekenland 3-2 Zweden Charisteas 1-0 Ljungberg 1-1 E.D 2-1 Gekas 3-1 Allback 3-2 De eigen doelpunt was van mooie schoonheid hij kopte hem mooi in de kruising.Maar anders had Charisteas hem gekopt.Door de druk van Charisteas kon hij de bal niet anders wegkoppen. Het had eventueel 3-3 kunnen zijn als een domme speler van hem de bal niet aanraakte toen de bal rolde in de lege doel.Maar ik denk dat ik wel een doelpunt of 1 2 meer kon scoren. Charisteas schoot 1x keihard op de lat.En de rebound was een slap rolletje.
Welke wedstrijd heb jij gezien???!!! Anyway.. gefeliciteerd gast.. Zweden kan de laatste wedstrijd geheel 'om des keizers baard' spelen. Laidback dus..
Gaat snel hoor als hij bijvoorbeeld met 2-0 van jou wint. Jerooney: ik zie net op je site dat Italie boven mij staat met een doelsaldo van 4 voor en 6 tegen = -2, terwijl ik eronder sta met een doelsaldo van 7 voor en 8 tegen = -1
Volgens mij ging het met C1-D2, D1-C2 en A1-B2, B1-A1. Kun je het zo zien in de poules. Zo gaat het op het volgende EK ook dacht ik, opzich wel raar, want zo kun je in de halve finale al weer iemand uit je poule tegen komen. Zou misschien leuker zijn als het niet C-D, A-B enz. was maar bv A-D of A-C en B-C of B-D. Wie doorkomen spelen dan steeds tegen een andere tegenstander. En zou je een tegenstander uit de poule eventueel pas in de finale tegenkomen. Zoals Engeland al gekscherend tegen mij zei over Live
poule B wanneer spelen jullie je wedstrijden? Ierland speelt ze zaterdagavond dus dan is poule A ook klaar
Ik ben niet zo vaak online momenteel, omdat ik ziek was/ben. Kan je verklaren waarom Tsjechie dan ook nog niet tegen Italie heeft gespeeld? Dus het zal wel niet helemaal aan mij liggen
maakt niet uit, maar stuur een pm ofzo dat die wedstrijd wel snel gespeeld word want dan hoeven de andere niet te wachten en kunnen we snel door met de kwartfinales
Gister was ik tegelijk met Shin online, klopt maar er was een vriend bij mij en we zaten Forza te spelen en toen shin een pm stuurde moest ik eten en daarna trainen kzal straks kijken of ie online is