hehe shin david ik pakte je net wel ff terug he met die 2 potjes (was vriendschappelijk , inter-milan)
vriendschappelijk maar t draait om de echte wedstrijden he kan je wel zeggen dat je achteruit in je stoel zat maar toch verloor je
Dat eerste potje werd ik totaal overrompeld door het duo Figo en Ibrahimovic. Ik kon maar geen grip op ze krijgen. De tweede wedstrijd kon ik iets meer mijn spel spelen en ging het ook een stuk beter. Helaas was het niet genoeg @ Robbin92 wanneer kan je één dezer dagen? Noem maar een tijd.
Oekraine- Tsjechie 2-2 0-1 Rosicky 1-1 ? 1-2 Rosicky 2-2 Shevchenko Een vermakelijk duel met veel kansen. Ik gaf er wel ongelofelijk veel weg door stomme fouten, dat moet wel beter straks in de kwartfinales.
In de kwartfianle wordt je denk ik afgemaakt, als ik ff aanzette was het gelijk een goal.. Moet inderdaad beter.. 1-1 ook van Sheva
ja alles is gespeeld Ik zal morgen de site bijwerken, kan nu weinig achter de pc omdat andere er achter moeten
uhh ja denk het wel maar dan wel rond max 9 uur ofzo want daarna hebk afgesproke met wat vriende van me
Spanje 5-2 Duitsland Voor duitsland gescoord: Schneider en Klose Echt een k*twedstrijd 1e helft stond het nog 2-1 voor mij. Toen zette hij Villa en Torres op de flanken en kon ik er niks meer tegen doen. Mijn verdedigers werden gewoon weggespeeld door die 2... Als je geen goede verdedigers hebt ben je echt kansloos tegen dit Spanje.Maarja volgend toernooi beter En veel succes Spanje
Kwartfinale Duitsland - Spanje 2 - 5 0 - 1 Iniesta 1 - 1 Schneider 2 - 1 Klose 2 - 2 Morientes 2 - 3 Xavi 2 - 4 Morientes 2 - 5 Reyes Eerste helft ging gelijk op. Tweede helft gooide ik Morientes erin en Torres aan de buitenkant en toen ging het counteren heel makkelijk. Maarja goed gespeeld.
@jerooney: gister was ik met andere dingen bezig, wanneer zou jij kunnen? Ik kan iig vanmiddag of vanavond wel het potje spelen.
Nederland - Denemarken 2-7 Jezus over effectiviteit gesproken zeg, Ik begon goed met flink druk op zijn helft maar na 2x een countergoal tegen en nog een onterechte penalty tegen is het gedaan, bij hem leek wel iedere kans een goal. terecht gewonnen maar ik baal er ontzettend van dat na 10 min ofzo al 2 counters in het netje lagen,en dan ook nog een onterechte penal tegen naja succes nog verder! Bij mij scoorde van persie en sneijder, wie bij jou weetk niet