1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nouja, het wordt even afwachten op GC09 in Leipzig. Neem aan dat pes2010 daar speelbaar gaat zijn. Hopen dat ze het grafisch en gameplay wise weer goed voor elkaar hebben.
    Tot op heden ziet het er leuk uit.

2. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ze mogen wat mij betreft ook wel dat publiek verbeteren. Heb liever een leeg stadion dan dit.

3. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Op de Gamescom in Köln is hij speelbaar. 19-23 augustus volgens mij.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Koln dit jaar? Niet in Leipzig?
    Anyway, zijn er mensen die er naartoe gaan hier?

5. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind die wide screen (of normal view?) op dat Franse artikel er verrassend goed uitzien!

6. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 11 jul 2009
  7. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ben je er al eens geweest? Valt echt tegen in werkelijkheid:b:

Maargoed, de supporters zien er vanaf die positie niet super uit natuurlijk maar als je zo die screen bekijkt krijg je toch ontiegelijk veel zin om daar een match te spelen.

Torres screen lijkt veel op die al een keer was gepost toch?

8. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, eindelijk iemand die het stadion van Liverpool op waarde in schat. Ik ben er ook geweest. Het stadion is idd helemaal niet mooi, en de sfeer was toen ook gewoon slecht.

Ja, als Liverpool de halve finale championsleague speelt is het daar supervet, maar normale competitiepotten, dan zit er veel meer sfeer bij NAC of twente.

Echt heel erg overschat. Geldt voor veel Engelse clubs, de sfeer in de meeste stadions is minder als hier in Nederland.

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Die supporters zien er nooit uit in een Pro Evolution Soccer deel.
    En eerlijk gezegd zal me dat ook weinig uitmaken hoe alles eruit ziet.

Het enige waar ze zich druk om moeten maken is de gameplay en het online gedeelte. :)
    Natuurlijk wil het oog ook wat, maar zorg eerst maar eens voor de belangrijke punten in een voetbalgame.

10. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben er geweest met de wedstrijd tegen Chelsea in de Champions League en vorig jaar tegen Aston Villa (toen de Kop zich weerde tegen de Amerikaanse eigenaren en keihard opkwam voor Rafa Benitez). Het stadion is niet het mooiste dat er is, het is vooral de beleving. Ik heb daar ook in de kroeg schuin tegenover de Kop vertoeft. Dat is geweldig om mee te maken. Dat is voetbalbeleving. Die beleving wil ik terugzien in PES. ;)

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik heb alleen 1x in Old Trafford geweest, maar als er 50.000 man met een sjaaltje boven hun hoofd You'll Never Walk Alone staan de zingen, daar kan geen Nederlands stadion tegenop!

12. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2

13. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten ze die connectie rondjes(groen, geel,rood) midden op het scherm weglaten in 2010!
    Ze zijn meestal toch rood!
    En dan ?..kan ik er verder nog wat mee ? nee, dus ophoepelen uit mn scherm. Gewoon een optie geven in die game, dat ik alleen wil connecten als de verbinding goed is. Ik wacht liever iets langer dan me constant moeten ergeren aan de verbinding.
    Erger me al rot, want de luilakken hadden dit jaar geen moer aan het spel gedaan...beetje teren op eerdere successen...poeh..maar goed dat fifa ze flink heeft ingehaald...zal ze leren :)
    En dan...heb ik eindelijk verbinding (dus 2 groene rondjes !)...dan worden deze rondjes rood(!!!!) als het spel begint..WAT IS DAT !!! je wil niet weten hoe diep ik die controler dan in mn vloer smijt..wat een takkezooi zeg.

14. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Laatst toen bij West-Ham United geweest echt geweldige sfeer buiten het stadion, lopen uit de trein (goed vol) en echt beetje koolmijnstadje daar met verrotte winkeltjes. Eerste Fish & Chips winkeltje stampes vol maar binnen 5min had je het binnen. Dan 10m verderop een barretje met een afgesloten terras nou dat die gasten nog dat bier in de mond kregen is ongelooflijk want ruimte om je arm te bewegen vond ik niet. :b:

Maar dan het mooiste is nog wel dat alles door elkaar loopt en samen drinkt zowel hammer supporters als de liverpool supporters. Zelfs de agenten daar waren gezellig en maakte grapjes :) kunnen ze hier in Nederland ook wel een voorbeeld aan nemen in plaats van die ME busjes die alleen maar aggressiviteit uitstralen.

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Grafisch gaat het er prima op vooruit! Jammer genoeg zul je alle details nooit zien omdat je nooit recht achter iemand speelt. Je hebt altijd de TV-camera...

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Replay's ;)

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja ... die klik ik met FIFA09 ook altijd weg, zal ik bij deze denk ik ook weer doen :+

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Er zitten ook zat tussenfilmpjes (bij gele kaarten/wissels bv)tussen, en inderdaad de replays. Dus mooie graphics zijn zeker wel mooi meegenomen.
    Al staan mijn prioriteiten ergens anders.. Anders had ik allang FIFA gespeeld :p.

19. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Wat mij trouwens opvalt is dat ik bij Pro Evolution toch altijd de tijd neem om de replay's (soms vanuit verschillende camerapunten en slowmotion) te bekijken, dit geeft toch aan dat je vaak verschillende goals hebt en het er toch aardig uit ziet.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Inderdaad. Vooral als er een lekkere curve inzit, kijk ik hem altijd vanuit het standpunt van de doelpuntenmaker :).
    Op de een of andere manier geven de goals bij PES meer voldoening dan bij FIFA...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina