1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Bij FIFA09 op de PS3 scoorde ik heel vaak op dezelfde manier, en leken die ballen er vaak ook 'mooi' in te vliegen. Bij PES was dat altijd toch vaak een stuk afwisselender.

Nu moet ik wel zeggen dat ik deze vakantie veel FIFA09 op de PSP heb gespeeld, en die had juist wel weer die afwisseling van verschillende soorten goals erin, en wellicht vind ik de PSP versie dus zelfs 'leuker' om te spelen dan FIFA09 en Pro Evo op de consoles, qua gamepla (single-player).

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Meh, de bal in FIFA09 is net een zak lucht. Flabberd alle kanten op. Nou vind ik zelf dat de EuroPass bal zelf ook alle kanten op schiet hoor, zelfs in het echt.

Ik vond dat de bal in PES daarintegen weer een stuk lood was. Net een raket als je hem eenmaal goed raakte :+

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    En terecht :D. Heerlijk hoe dat net bolt als je een bal echt precies goed raakt met Adriano oid.

4. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    http://winningelevenblog.com/blog/psm3-twitter-qa-round-up/

niet echt veel interessant nieuws, maar punt 8 is wel interessant.
    Dit geeft aan dat het sprinten, hopelijk, verleden tijd is.

5. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Klinkt Goed:)

6. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 14 jul 2009
  7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    overtuigt mij nog niet echt! Maar we wachten af

Als je bij die ene persoon op z´n linker scherm kijkt lijkt het net pes 2008=

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik ben bang dat het dit jaar toch PES voor mij gaat worden.
    Speel atm nog met alle plezier 2009 btw.

9. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Tja ik vind dat je weinig uit die filmpjes kunt halen, die feature met die kaarten bij Messie zien er wel aardig uit alleen ik hoop gewoon niet dat je online steeds wordt afgetroefd door de tactiek van de andere want ik speel liefste meteen altijd een match. Maarja het is natuurlijk wel wat realistischer.

Ik vind het eigenlijk nooit leuk om te zien als je beelden ziet hoe het spel in elkaar zit of hoe het wordt gemaakt. Vroeger heb ik wel eens met een editor gewerkt of mods met bijvoorbeeld spellen als FM of GTA dan begint het spel gewoon minder te worden omdat je weet hoe het in elkaar zit. Geef mij maar gewoon fullgame of natuurlijk gameplaybeelden.

Wel onbegrijpelijk dat zo'n maker maar nooit Engels spreekt.

@Tyrant: ik ben bang?}:]

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja, omdat ik dan moet gaan rekenen op offline gameplay, want online zal het wel weinig soeps worden...

11. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ja als je op voorafgaande jaren kijkt heb je gelijk maarja men zegt nu (voor de zoveelste keer) dat het dit jaar absoluut goed gaat komen maar bespaar je inderdaad dadelijk de teleurstelling om nu te hopen dat het dit jaar wel goed gaat komen.

Ik speel online eigenlijk niet zo graag omdat het altijd dezelfde potjes zijn (Barca, Manu, Inter) maar het zou leuk zijn als je tegenstanders vind die ook eens de Old Firm of de Klassieker willen spelen.

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    We moeten gewoon rustig wachten tot wij hem zelf kunnen spelen. ik zou het erg tof vinden als hij fia 2010 eens goed voorbij gaat met echt voetbal.

13. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Dan moet je op 19-23 augustus naar Köln gaan voor de Gamescom. Daar is hij speelbaar. ;)

Ik ben erg te spreken over die Messi animatie. Aan de andere kant zijn we nu ook wel extreem verwend met de openheid van Konami. Waardoor je al gauw denkt dat het goed gaat komen op basis van de impressies. Toch zie ik de release met vertrouwen tegemoet. Ook online heb ik vertrouwen in.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook! Ik ben juist blij met het uitdiepen van het tactische aspect. Vroeger speelde dit een veel grotere rol dan nu het geval is.

15. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Laatst bewerkt: 14 jul 2009
  16. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nice! Hopelijk haalt deze Pes terug zijn oude niveau qua speelplezier...
    Het openlijke gedrag van konami deze keer met de pers wijst er toch op dat ze zeker zijn van hun stuk. Go Konami! :thumbs:

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Snelheid ligt wel weer erg hoog aan de beelden te zien? Nouja, wordt even afwachten dan maar :)

18. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Snelheid in video-beelden is natuurlijk zowieso hoger dan de werkelijke snelheid... dit is een onderwerp dat terug elk jaar word aangehaald bij de eerste video's.
    Mag ik je ook geruststellen dat het geen echte gameplay-beelden zijn. _0/

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als dat linkerscherm geen gameplay beelden zijn, dan eet ik mijn hoed op.
    Ik blijf sceptisch.

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    [yt]-Erf-NNZ0Cc[/yt]

- er nog voor he :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina