1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het meevallen, alleen hoop ik dat ze het font nog wat aanpassen, niet mijn smaak namelijk.

2. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weer zo lelijke en drukke achtergrond bij het menu, simpel en zakelijk is veel mooier

3. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Tis wel een vooruitgang, maar wel een noodzakelijke vooruitgang! ML ontwikkeling stond al een paar jaar stil, en ik ben blij dat ze die oude man en hond uit de ML hebben gehaald 8) haha hopelijk komen ze in de loop van de maand met wat meer info, of je nog van club kan ruilen etc..

4. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die master league vind ik echt geen fuck aan. Ik snap niet dat dat zo populair is. Het is een verzonnen nepcompetitie. Die naam alleen al, daar krijg ik geen voetbalgevoel bij. Bij masterleague denk ik niet aan voetbal, maar 1 of andere vage lichtzwaarden competitie. Niks voor mij.

WK met vrienden op de bank, en 1 tegen 1 online, de rest speel ik nooit. Laten deze 2 ''aspecten'' van de game nu al 3 jaar zwaar onvoldoende zijn. Dat ze dat eerst eens opknappen ipv deze onzin toe te voegen.

Laatst bewerkt: 22 jul 2009
  5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jij vind het geen fuck aan en dat mag, maar het meerendeel van de PES spelers wilde een revamp van de ML en die krijgen ze. Moet Konami dan alleen maar naar jou luisteren ?

Vrienden op de bank, wat moeten ze daaraan verbeteren of toevoegen? Je zal toch zelf vrienden moeten zoeken ben ik bang.

Online ben ik het met je eens en ik hoop dat ze dat dit jaar voor elkaar krijgen.

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ben ik het wel een beetje mee eens. T is niet echt boeiend

Je voelt niet echt een spanning tijdens de competitie. (ik heb het gevoel dat dat echt iets Japans is die kunnen geen sfeer creeren..)

Gelukkig zit de CL er in maar het zal wel weer niet compleet zijn...

7. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ML voelde dat niet echt aan, maar het was wel het leukste wat er in single player te doen was, vond ik. Goed dat ze dat gerestyled hebben, het ziet er al een stuk beter uit.

8. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je aan een gerevampte masterleague als de gameplay nog steeds kut is?

Eerst de belangrijke zaken regelen.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat een menu 8)

Om SCHEEL van te worden.

10. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    tja de gameplay blijft toch wel kut, maar voor mensen die niks om gameplay geven of voor mensen die PES voor de chill blijven kopen, hebben ze nog ff wat aangepast. Voor een hoop gamers is het al te laat denk ik, zo ook voor mij.
    Kijk door dit soort dingen te showen trek je nog wel publiek denk ik. Kijk als je zegt dat de gameplay is verbeterd dan weet je nog niks, want dat kan je niet zien.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Kun je effe kappen met azijnpissen? Je weet nog helemaal niks van de game, en je hebt je oordeel al klaar. Lees het einde van je zin eerst eens, en dan je eerste zin. Gefeliciteerd, je bent de koning in jezelf tegenspreken.

En ben ik btw de enige die PES koopt voor de Master League? Beetje talentjes ontdekken etc..

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop het niet voor de ML, maar voor het spelen tegen vrienden offline :b:. Maar ML speel ik wel, net zoals BaL :)

13. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    tis maar wat je tegenspreken vind, ik heb die laatste zin daar bewust nog achter gezet. Ik ben niet dom ofzo.

je hebt wel gelijk dat ik wat aan het zeuren ben, maar ben ff boos op Konami
    ik zal wel ff stoppen met azijnpissen :+

14. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Sponsorship is een leuke toevoeging, maar ik denk dat konami de gemiste kans laat liggen door ook echt de logo's van de (fictieve) bedrijven te laten zien op het shirt in geval van een shirt sponsor. Daarnaast zou het helemaal mooi zijn als het echt bestaande bedrijven zouden zijn.
    Menus zien er goed uit. Ik heb nooit problemen gehad met het pes menu, alleen dat het er misschien niet altijd even mooi uit zag. Echter het bedieningsgemak en snelheid was altijd top anders dan het fifa menu wat ik maar omslachtig en traag vind.

15. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0

Ik koop hem niet alleen voor de master league maar ik snap wat je bedoelt. Ik speel meestal 3x de master league. 1x met een bestaand team, 1x met een costumized team en 1x met de echter knudde master league team waar je met talentjes enzo moet werken om zo stapvoets een team op te bouwen. Daarnaast koop ik pro om tegen vrienden te spelen.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja ok, Pro is ook standaard de game die ik tegen vrienden speel, heb in totaal 20 uur offline multiplayer ofzo 8).
    Maar idd, een ML met de default players is geniaal.. Je spaart wat geld, en dan kun je een EPL B speler kopen, om zo proberen te promoveren enz :D.
    Echt tof.

17. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    1/10 ongeveer wat ik offline heb gespeeld*)
    Dan hebben we weer zoiets, ach we besparen vandaag ons geld om uit te gaan en drinken we hele avond/nacht biertjes en PES. Hoe later het op de avond wordt hoe leuker (en vermoeiender).

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoe komen jullie toch aan die chille vrienden? Die van mij spelen Fifa...

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Door het heilige PES geschrift te prediken.

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, ik heb er vroeger heel veel moeite voor moeten doen om ze destijds over te halen naar PES4, maar het is me gelukt! Zelfs na 2 matige PES delen willen ze niet meer terug naar Fifa. :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina