1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Nevermind...
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2009
  2. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de nieuwe stadions al bekend?

    Ik las dat de Duitse competitie er weer bij zit, is die gelicenceerd en is dat bevestigd door Konami? Ook de Spaanse competitie is weer volledig gelicenceerd las ik is dat ook bevestigd?

    En is verder de release date al bekend?

    Bvd!
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb ook n keer met de dpad moeten spelen omdat de pookjes op de ps-controller kapot waren. Dat was echt een hel... Ik kreeg kansen zat alleen met zo'n stomme dpad kan je geen hoek uitkiezen :mad:
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    :eek:


    Man, dat 8 richtingen voetbal word ik schijtziek van. Alle acties worden identiek. Stel je voor dat je gewoon de kant opgaat van je pook! Dan wordt het zo diverser. Dat zou echt wel wat toevoegen.
     
  5. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Anfield is toegevoegd, voor de rest nog niet bevestigd. Idem voor licenties. Release op 23/10 (vooralsnog).

    De eerste reacties op de nieuwe build (70%) duiken op. Het verschil schijnt enorm te zijn. Eurogamer is nu wel enthousiast.
     
  6. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 2008 aan het spelen, al vast als warming-up. En ook omdat die game zo frustrerend is, dat 2010 alleen maar mee kan vallen, haha.

    Maar ik speel altijd met NAC, en van de 100 potjes zijn er 95 tegen brazilie, inter of barcelona. Echt zwak van die rakkers. En nog wordt ik zelden weg gespeeld, verlies alleen door die ai.

    Ik hoop zo dat de nieuwe pes goed is.
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Die surprise is 360 control, ga daar maar vanuit ;)
    Het enige is dat dat eerder bekend zou worden ( vorige week ), maar Konami was niet erg blij met de wat al te makkelijke hints die Adam gaf ( "step in de right direction", om maar een voorbeeld te geven ) dat Konami maar besloten heeft dit nieuwtje op Gamescom ( 19 aug start dat ) vrij te geven. Hopelijk met veel andere nieuwtjes.

    Ik had trouwens niet in de gaten dat dit PES 2010 topic hier was. Ik heb niet alles gelezen, alleen de laatste 3, 4 bladzijden :)
     
  8. indir

    indir Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2009
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    nu doet hij het ;)
    je moet altijd 'http://www.youtube.com/watch?v=' verwijderen.
     
  10. indir

    indir Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ok dan haha thnks :p
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Moest ik gisteren nog in de party zeggen dat het me opviel dat je hier niet post.... (vond het al zo opvallend).:D

    Maar ik hoop toch dat het meer is dan alleen 360 control. Dat vind ik nou niet echt zo bijzonder. Perfect werkend online is het belangrijkste...
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Jawel, er komt zeker meer dan alleen de 360 control, maar die alleen was aangekondigd als een onverwachte surprise. Niemand had daar op gerekend.
    On-line staat ook bij mij bovenaan het lijstje. 2 vs 2 is nu geheel getest en zeer naar tevredenheid gegaan, dus dat klinkt goed.
    Nu gebruikt de on-line afdeling ( die Konami sinds dit jaar heeft aangesteld ) de tijd tot het spel 'gold' gaat om te testen of 3 vs 3 of zelfs meer haalbaar is. Ik verwacht dat op Gamescom wel wordt verteld dat 2 vs 2 nu perfect is en ze komen dan misschien met verdere uitleg over de on-line features. Over 3 vs 3 of meer zullen ze tot het laatst voor zich houden omdat daar nog aan gewerkt wordt. Daar kùnnen ze dus nog niks over zeggen.
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    2vs2? met 2 mensen op 1 xbox? :D
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat is in ieder geval niet wat ik bedoelde.
    Ik heb het over vier spelers op vier consoles die 2 vs 2 spelen.
    Of kan wat jij bedoelt, weet ik niet. Dat zou nieuw zijn t.o.v. PES 09
     
  15. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Bron: PESFAN.

    Ik verwacht geen geweldige video want ik denk dat de leukste dingen pas op Gamescom worden gepubliceerd. Maargoed, ieder nieuwe video is goed nieuws voor de PES-volgers.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    wat ik ook echt hoop dat ze verbeteren is het passen, wat is dat afentoe godsgruwelijk frustrerend8) wil je passen naar je spits die voor je staat pass je opeens terug naar een plek waar niemand staat .. echt achterlijk soms
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    [yt]ZnVcxMuPCF4[/yt]
     
  18. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoop dat dit nog steeds 50 % builth is en niet de 70 % die op Gamescom wordt gepubliceerd.

    Het ziet er allemaal wel leuk uit als de animaties hier nog niet erin zouden zijn verwerkt. Het tactische is voor vele een vooruitgang maar ik geef er niet al te veel om. Ik vind het tikken en rennen wel nog wat aan snelle kant (maar dat ligt aan videos?) en ik hoop niet dat deze tactische dingen steeds leiden tot het pauzeren van het spel.

    Het is gewoon even afwachten op Gamescom, dan kun je pas echt een conclusie geven (denk ik).
     
  19. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit is wel fijn om te lezen.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Big improvements werden ons beloofd in pes 2008 en pes 2009. Ik wacht gewoon totdat ik de finalbuild zelf heb gespeeld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina