1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Van PESFAN.com (360 graden bevestigd voor PES via analoge stick):

     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Eigenlijk het enige wat ik belangrijk vind is dat de AI niet meer 'cheat' om de wedstrijden 'spannender' te maken. Als dat er nog steeds in zit dan kies ik gewoon weer voor FIFA komend najaar.
     
  3. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    PESFAN hands-on PES 2010:

     
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Klinkt veelbelvond, maar zo gaat het eigenlijk ieder jaar.

    Koop hem toch wel, vermaak me nog steeds prima met 2009.
     
  5. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Adam van Wenb is erg enthousiast over de laatste build. Zie welovepes.com.
     
  6. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat is hij elk jaar:lol:

    De screens zien er wel erg leip uit btw...
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2009
  7. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Vanochtend de nieuwe podcast geluisterd van WENB. De indruk is erg positief. Men stipt nog wel wat kleine puntjes aan maar Konami heeft aangegeven dit nog weg te werken. Zelfs FIFA addict Suffwan Eltom is nog altijd enthousiast. Ze zijn vooral mega enthousiast over de graphics. Ze stellen op dit moment dat de animaties van FIFA nog altijd beter zijn, maar dat de graphics van PES die van FIFA overstijgen.

    Ook andere sites zijn positief. PESFan.com heeft een selectie gemaakt uit wat reacties. Ik kijk echt zo uit naar de final game. Niet normaal. Het word een mooi najaar voor de voetbalfans. Ongeacht welke van de twee je koopt volgens mij. _O_

     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Zojuist terug van mijn vakantie in het zonnige Malta en ik lees zoveel goede dingen over PES. De ML ziet er fantastisch uit, de online mogelijkheden zijn groot en 360 movement zit er in!

    Ben benieuwd welke build er op gamescom is!
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Als deze PES echt weer zo goed is als vroeger, hebben ze me waarschijnlijk weer terug.

    Was tot PES6 echt helemaal hooked aan PES, vanaf toen ben ik naar Fifa gegaan.
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben toch wel positief verrast door PES. Ben benieuwd naar de demo, en misschien dat ik het échte spel ook weer een kans ga geven.
     
  11. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb er ook ontzettend veel zin in en kan ook niet wachten.

    De screens vind ik niet zo super geweldig als iedereen vind.. de screens van Real-Barca en de screen in de tunnel vind ik wel geweldig maar de andere vind ik niet meer dan goed. De twee stadionscreens vind ik niet meer dan best redelijk. Als je ziet hoe de fotografen en de stewards langs het veld zijn geplakt vind ik dat toch jammer.

    Waar ik me ook zorgen om maak is het donkere effect bij regen of avondmatchen. Ik heb mijn HDTV altijd op dynamisch staan (heel fel) met gamen en bij PES2009 is het eigenlijk niet zo fijn om dan regen of avond match te pakken want dan is het nog wat donker. Stel je voor als je gewoon normal instellingen heb aanstaan op je TV.

    Ook hoop ik nu toch eens echt dat de regen meer effect heeft op het spel als nu. Ondanks dat ik FIFA maar enkele keren heb gespeeld bij vrienden (en er geen fijn gevoel bij had) viel het me wel op dat de animatieduels (tackles, kopballen) wel heel erg goed zijn. Ik hoop echt dat dit bij PES ook wordt ingevoerd want scrimmages of een duel op het middenveld waar een speler door een goede blok op de bal een meter de lucht invliegt zie ik nooit bij PES. De kopduels op het middenveld bij FIFA vind ik ook op de 1 of andere manier beter aanvoelen/zien. Het lijkt of het ietsje langzamer is het springen waar je dus duidelijk ziet wat er gebeurt en niet dat het allemaal zo snel voorbij gaat.

    Ook kan ik me zelfs geloof ik bij UEFA 2008 herinneren dat de bal soms stil bleef liggen bij een pass door de overmatige regen. Zo'n dingen vind ik wel heel erg belangrijk om unieke duels te krijgen.

    Maarja het kan ook zijn dat ik gewoon meer houd van vechtvoetbal in de regen dan combinerende acties in de zon maargoed ik ben niet voor niks Everton fan.:b:

    ps: morgen een gameplayfilmpje(s) te verwachten?
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Dat was echt zoooo awesome!!

    Ik denk dat ik dit jaar ga voor de footie met de beste weerseffecten! :)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Fifa heeft sneeuw. :D

    Hopelijk heeft deze titel dat ook.
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Lekker, wil je een potje spelen, wordt het afgelast ;)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dat zou alleen maar realistischer zijn, een afgelast wedstrijdschema. ;)
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Niet van Konami in ieder geval. Sommige mensen die ik ken gaan er echter wel naar toe met camera gewapend, dus die filmpjes kan je dan vanaf donderdag verwachten.

    Van Konami kan je morgen twee belangrijke aankondigingen verwachten:
    -De release datum
    -Een bericht over de licenties.

    Ik weet de inhoud ervan nog niet, maar daar probeer ik vandaag achter te komen bij mijn Konami-contact.
     
  17. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    gameplay

    Vind de gameplay belangrijk.De rest is aardig, maar niet zo belangrijk.Ik heb van de week PES 5 weer zitten spelen...man o man, wat een snelheid en wat is je poppetje daar soepel te besturen....echt heerlijk!Als pes2010 die gameplay weer krijgt wordt het voor mij weer de topper!2008 en 2009 leken wel op ISS gameplay..pff is 10 jaar oud of zo?
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Snelheid is er hopelijk uit, zo te lezen is dat ook zo. Daarmee krijg je een veel realistischer spelbeeld. Zoals spelers kunnen draaien, bewegen, rennen in pes08 en 09 is gewoon onrealistisch.

    Goed om te lezen dat we morgen weer aankondigingen krijgen :)
     
  19. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind de snelheid in 2009 wel realistisch hoor, alleen het poppetje beweegt maar naar 6 kanten of zo.In PES 5 kan je echt alle kanten op.
    Ik hoop dat er wel weer eerst een demo uitkomt overigens.
     
  20. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    In de podcast van WENB hebben ze het wel over duels die worden uitgevochten. Niet in de zin dat je gelockt zit in het duel maar dat er fysiek contact is waardoor de snelheid uit bewegingen gaat. Dat zou wel eens heel realistisch kunnen zijn. Bij FIFA vind ik dat duelleren wel mooi er uit zien maar het voelt inderdaad of je erin gelockt wordt. Ook hebben ze het er over dat afhankelijk van het punt van impact spelers op een andere wijze vallen door een tackle. Bij 1 van de tackles werd Theo Walcott op zijn enkels getikt waardoor hij rond ging draaien als het ware. Je kent dat wel.

    Morgenavond zullen de eerste filmpjes wel verschijnen.

    Releasedatum schijnt helaas later te zijn dan verwacht. De laatste week van oktober. Maar als men die tijd nodig heeft om de laatste knelpunten er uit te werken maakt het mij niet uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina