1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Als ik VVV kies dan zal diegene een gelijkwaardige team moeten kiezen als hij bang is te verliezen. Dan verlies je namelijk niet veel punten. Dit zorgt ervoor dat je gevarieerdere team keuzes krijgt.
    Als ik in pes09 bijv met 700 punten verlies van iemand met 400 punten dan ga ik meteen 25-30 punten naar beneden. Alleen omdat ik 1 slippertje heb gemaakt. Dan moet ik weer 5 wedstrijden winnen om me punten terug te winnen. Dit systeem zorgt er juist voor dat iedereen maar barca kiest, omdat je geen slippertje mag maken.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik niet eigenlijk. PES 2008 wist tenminste wat het was, namelijk arcade. PES 2009 is half arcade, half simulatie. Dat werkt niet voor mij.

    Ik zit me eigenlijk alleen maar te irriteren aan het spel. De bugs zijn zo vreselijk irritant dat ik er niet meer doorheen kan kijken.

    PES 2010 gaat volgens mij draaien op dezelfde engine, ik kan me niet voorstellen dat Konami het aandurft om nu met een nieuwe engine op de proppen te komen. Een nieuwe engine betekent een zeker risico, een onstabiele factor. Er zullen dan zeker kinderziektes in zitten, hoe veelbelovend een nieuwe engine er ook uit ziet. Ik weet niet of Konami de tijd zal krijgen van de consument om met minder dan een perfecte game te komen.

    Kijk naar Fifa 2009, die is nu geweldig. Maar dat was Fifa 2008 niet, omdat het een nieuwe engine had. Er moet nog mee geexperimenteerd worden, het duurt even voordat dat geperfectioneerd is. Ik denk dat Konami het dus niet aandurft om met een gloednieuwe engine te komen. En toch zullen ze dat wel moeten, omdat de huidige engine helemaal op is.

    Als je met de huidige engine iets nieuws wilt doen, zul je consessies moeten maken. Dus moeten er andere (misschien wel goede) gameplay elementen uit moeten halen. Grafische verbeteringen met deze engine betekent gewoon dat het consequenties gaat hebben op de gameplay.

    Er is dus een nieuwe engine nodig om echt een verschil te kunnen maken. En ik denk niet dat ze die in een jaar in elkaar weten te flansen en deze vervolgens meteen bijna foutloos te hebben. En dat is wel wat de consument eist. Want er is gewoon een betere footie beschikbaar die de wens van de consument wel kan inlossen.

    En dan het online gedeelte: Daar verwacht ik dan wel verbeteringen, maar toch denk ik dat het daar allemaal te laat voor is. De concurrent staat namelijk zo'n honderd miljoen lichtjaren verder op het gebied van online voetballen. Nu al 10 vs 10, Konami kon bij PES 2009 nog niet eens een 1vs1 mode zonder lag laten werken online.

    Nee, mijn hoop is allang vervlogen, maar ik hoop dat ik het fout heb.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2009
  3. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    van mij mogen ze gerust een extra jaartje wachten met het uitbrengen van een nieuwe PES om zo aan een nieuwe engine te werken. Het lijkt mij sowieso wat krap om in elk jaar een nieuw spel te moeten uitbrengen.
     
  4. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af of uberhaubt iemand dit spel nog gaat kopen?
    Heel de die-hard pes fans waaronder ik zijn overgestapt op fifa dus ze moeten met een wereldgame komen willen ze mij weer terug zien, en bij ea zitten ze ook niet stil natuurlijk
     
  5. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn anders nog zat mensen die niks met Fifa hebben en het dus met PES doen (waaronder ik)
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik heb FIFA al vaak geprobeerd maar kom toch steeds weer bij PES terug..O-)
     
  7. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Jerooney, je grappen brengen iig een grote lach op mijn gezicht.

    Zelf hoop ik dat ze het iig flink verbeteren in vergelijking met 2009 en vooral de gameplay weer op orde brengen.
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Als dit én ingame is én het gros van de spelers hetzelfde detail heeft ziet het er verschrikkelijk goed uit! PES heeft altijd al de betere spelers modellen gehad dan Fifa en hopelijk slagen ze daar in 2010 weer in!
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Het lijkt me sterk dat die rechter ingame is he. Dat zou betekenen dat de spelers opeens ook heel veel verschillende emoties en gezichtsuitdrukking zouden vertonen, aangezien ik niet denk dat Konami Messi een gezicht met constant z'n bek open heeft gemaakt. Die linker is ingame en veranderd nooit.
     
  10. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de aankondiging werd anders gezegd dat ze spelers verschillende emoties wilden geven.
    vind ik zelf nou niet de handigste verbetering om tijd in te steken, maar het ziet er wel vet uit natuurlijk.
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    De huidige PES games hebben toch ook spelers die gewoon verschillende emoties laten zien in-game!? Waarom zou dat plaatje van Messi niet in-game kunnen zijn!? Als je ziet hoe die sporters in NBA en NHL games eruit zien, dan is het toch gewoon technisch mogelijk!?

    Afellay zag er in PES2009 ECHT heel goed uit. Leek precies. Zou mooi zijn als FIFA ooit dat niveau zou behalen in hun voetbalreeks, want de spelers-modellen vind ik in PES toch nog net iets mooier dan die van FIFA.
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dit jaar niet :cool:
     
  13. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Overall waren de graphics van FIFA mooier, maar de gezichten van de spelers in close up waren bij PES beter.
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, bekende spelers uit de eredivisie leken bij PES veel beter dan bij Fifa. Voor de duidelijkheid, de linker was PES 2009 en de rechter 2010. En ja PES heeft altijd al gezichtsuitdrukkingen gehad, ik heb goede hoop dat het gewoon ingame is!
     
  15. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    nee dat is zeker geen ingame. Kijk maar naar de details. Elke schaduw in zijn gezicht klopt gewoon en de licht effecten en kreukels in zijn shirt zijn gewoon te mooi. Dit ziet er beter uit dan killzone/crysis. Kan niet geloven dat het mogelijk is om 22 spelers in dit detail over het veld te laten lopen.
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk worden we positief verrast ;)
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    O nee daar gaamn we weer :) nu maar hopen dat het wachten echt beloont wordt.. Dit word weer een topic "dat als de geruchten een beetje hard gaan" snel met (on)zin gevuld gaat worden! ik ben benieuwd of Konami mij weer terug aan de Pils... ehh PES gaat krijgen.
     
  18. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Tja, tot nu toe zijn we de afgelopen jaren ook weer in de maling genomen, dus het vertrouwen in konami dat er nu echt een goede versie uitkomt is bij mij iig weg. Ik koop hem iig toch wel, en zie het wel weer :)
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik denk dat ik er ook weer gewoon in ga tuinen. Maar nee, ik ga niets geloven van de beloftes die konami gaat maken.
    Back to pes 5 gameplay met de graphics die in het eerste shot zijn getoond. Vervolgens de online multiplayer verbeteren en dan kan ik tevreden zijn.
     
  20. zeme

    zeme None other..

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah, een nieuwe PES. De game die inmiddels veel gelijkenissen vertoont met die overspelige echtgenote die ieder najaar toch weer bij je terugkomt. Wederom heeft ze je belazerd, wederom was je teleurgesteld. Maar wederom geef je haar een nieuwe kans. Gewoon.. omdat ze zo lekker is. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina