1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Haha, daar heb je helemaal gelijk in!:+

Ik hoop wel dat PES dit jaar beter is (gameplay) want de graphics zien er dik uit.

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    De transfers lijken op up to date, zo speelt Huntelaar al bij Milaan in het verslag van Adam, top!

Las ook ergens dat de wedstrijd al laadt tijden het maken van de opstelling/bepalen van de tactiek. Als je vervolgens op 'start match' drukt start hij ook daadwerkelijk. Ook een goede toevoeging.

3. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
  4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Plaats alleen de code die na het = teken komt, zo dus;
    [yt]8cQo_e3tSTI[/yt]

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, die is te zien :)
    Ziet er goed uit. Is van een Preview code van een Gamer-Journalist ( Riot, de gast die steeds praat in dat filmpje).
    Is een duidelijk betere versie dan van de demo die het Gamescom-publiek zag.

6. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Alleen die HUD kunnen ze wel wat moderniseren. Voor de rest ziet het er goed uit!

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    HUD ?! Het is geen shooter :D
    Ik denk dat je de radar bedoelt? Hoe wilde je dat dan anders doen? Het is zeer fuctioneel.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik denk sowieso dat de balkjes met tijd en het balkje waar je de vlag van het specifieke land ziet. Vind dat ook nog steeds erg cheap en last-gen. Gewoon even een mooie echte balkje maken zoals bij FIFA bijvoorbeeld.

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het liefst zo weinig mogelijk.. alleen een radar is interessant. de rest kan me gestolen worden!

10. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heads-up display.;) Is niet alleen voor shooters hoor.

11. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Hoe zit dat dan met de Playstation 3 versie? Die versie gaat echt niet draaien op de Microsoft server! Als die versie wel op de konami server draait, wordt het weer een drama....

Of zal de PS3 versie op de server van Sony draaien?

12. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
  13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, inderdaad! :)

14. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Preview van een redacteur van PESGaming.com. Ook deze is toch ook enthousiast:

15. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Waarom kan ik het filmpje niet openen ?...is a private video, if it was send to you, please accept..blablabla

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    PES begint me steeds meer over te halen om het te kopen. Het ziet er gewoon zo mooi uit, en als het online gebeuren beter draait op de Microsoft servers, maakt het echt een grote stap in de goede richting.

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik blijf toch bij FIFA. Ik heb er vol vertrouwen in dat FIFA10 toch een hele goede footy gaat worden :)

PES ziet er dit jaar echt veelbelovend uit maar ben na vorig jaar definitief van de serie afgestapt. Veel beloftes en aan het einde wacht alleen maar teleurstelling. Ook al draaien ze momenteel op een build die 60~70% af is zijn er toch nog dingen die drastisch verbeterd moeten worden. Met name het online gebeuren want dat was ECHT een drama :emo:

In Oktober zal blijken welke game gewonnen heeft ... maar als ik moet beslissen op basis van graphics heeft PES toch wel een flinke stap in de goede richting gezet.

Laatst bewerkt: 31 aug 2009
  18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lees zeer goed, als ze die kleine foutjes er nog uit halen wordt dit de beste PES! Online heeft bij mij geen prioriteit, PES is voor mij echt een spel wat je met en tegen vrienden moet doen.

19. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    dat is zeker zo, maar na 2jaar dramatische online, mogen ze dat echt wel eens fixxen, tis belachelijk dat we 2jaar een half werkend product hebben gekocht voor een hoop geld.

20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Klopt, de maker moest het eraf halen. Ondertussen is het ergens anders gezet en ook nog met HD-kwaliteit ;)
    http://www.vimeo.com/6331277

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina