1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Gaat niet alleen om d-pad. Gaat om de vorm van de controller en ook de R1+2 en L1+2 knoppen.

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    die triggers en bumpers zijn een stuk matiger op een ps3 controller.. Nee geef mij maar een xbox controller.. je weet wat je in handen hebt.

3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amen...PS3 controller weegt ook niks,nakkes nada!VInd de Xdoos controller echt lekkerder

4. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind ook de positionering van de analoge sticks niet lekker. Ze hebben echt een PS2 controller gepakt en die sticks er tegenaan geplakt. Gevolg is dat het ergonomisch gewoon niet lekker meer is. In de PS2 dagen was het prima, zeker ook met de D-pad. Maar nu de analoge sticks een belangrijke rol spelen vind ik de 360 controller toch echt prettiger in de hand liggen. Ik weet niet of de maat van je handen daarbij nog erg uitmaakt, maar die van mij zijn vrij gemiddeld.

Ik heb de game bij Shopto.net besteld. Is 'ie rond dezelfde prijs als bij Gamehubs, maar heb je 'm wel sneller (vermoedelijk).

Vanavond eens even naar de nieuwe podcast luisteren op WENB.

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb niet echt grote handen, maar mijn probleem met de dualshock controller is ook dat ik de stick op de plaats gewend ben waar de d-pad zit. Verder had ik de L2 en R2 liever niet als trigger gezien. Op een of andere manier ligt het allemaal met de Xbox controller beter in de hand.

Wat de podcast betreft: Moet hem ook nog beluisteren, maar ik las dat Adam voor de verandering objectief geweest is. Nou, ben benieuwd; dat moet een hele belevenis zijn :D

6. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Het ziet er grafisch allemaal zeer goed uit. En de animaties ook moet ik zeggen. Het dribbelen lijkt weer zoals het in pes5 was. Dus realistisch en niet meer van die 90graden hoeken tijdens volle sprint zonder snelheid en balans te verliezen. Je ziet ook dat close dribbeling nu uit meer animaties bestaat en subtieler is. Ook vind ik het goed dat je snelheid verliest tijdens een dribbel wanneer er een verdediger aan je hangt. Waarschijnlijk ben je als langzame verdediger niet meer kansloos tegen een snelle spits wanneer je body balance en strength hoog zijn. Hopelijk kan je dus ook spelers wegzetten met je lichaam.
    Als online goed werkt en online cpu cheats eruit zijn dan haal ik deze pes.

Laatst bewerkt: 1 sep 2009
  7. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook. Ik heb echter al vele cpu cheats gezien in de 1 tegen 1 filmpjes, en ik weet bijna zeker dat het weer geen reet aan is om met NAC tegen barcelona te spelen.

EDIT

Ik denk dat ik hem sowieso koop, want ik zit nog steeds met die schijtgame 2008. En voor een avondje met maten heb ik toch een voetbalgame nodig. Fifa lijkt me weer niks voor mij. En pes zal enkel en alleen voor de voetbalavondjes zijn. Online competities zijn met die cheats geen zak aan.

Maar ik koop hem zeker niet meteen als dit het geval is, dat gun ik Konami niet (meer).

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij ben jij de enige die deze cheats ziet? Player vs player heb ik echt 0,0 last van AI Cheats. Tuurlijk een bal komt wel eens niet aan, maar dat gebeurt in het echt ook wel eens...

Of ligt het aan mij?!

9. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Nogmaals bevestiging dat de Gamescom build geen graadmeter is van iemand van Konami (in hoeverre dit betrouwbaar is moet je zelf bepalen, maar ik heb een goed gevoel bij de dikgedrukte elementen):

Ik ga zo langzamerhand geloven, na de depressieve jaren, in een onwaarschijnlijke terugkeer. ;)

10. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ach als je niets verwacht kan het in iedergeval niet tegenvallen;)

11. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Dat kan het voor mij eigenlijk sowieso niet. Ondanks de slechte punten uit de twee vorige delen heb ik menig avond en nacht maximaal lol gehad met drie vrienden tijdens ettelijke potjes PES. FIFA 09 ook geprobeerd maar dat geeft toch minder voldoening met vier man. Als deze nieuwe PES veel beter gaat worden dan de vorige delen dan kan de lol wat mij betreft niet op.

12. YamaPI

YamaPI Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Maar dit spel komt al over 1 maand uit in europa. Dus max 2-2.5 weken is er nog tijd. Zoveel grote gameplay ingrijpende dingen kunnen er niet veranderd worden hoe groot het team wat er aan werkt ook is.

Al vind ik deze game nu al top (al wordt de PS2 versie het beste) :thumbs:

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Heb je het spel nooit gespeeld? :confused:

Iedereen die het (veel) gespeeld heeft ziet die bugs en cheats volgens mij wel. Erg frustrerend vind ik het in ieder geval. Het is ook toegegeven door Konami dus dan zijn misschien bertje, konami en ik de enigen die het zien.

14. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Heb het bij Fifa ook weleens dat ik het gevoel heb dat de ander in 1x sterker is aan de bal en dat soort dingen, maar dat kan net zo makkelijk me eigen concentratie probleem zijn.

Moet zeggen zit vol verwachting deze PES op te wachten, heb er weer een beetje vertrouwen in. Dan ben ik na 1 deel Fifa gewoon meteen weer terug als die bevalt :)

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nadeel voor PES is alleen dat FIFA ook steeds veel vooruitgang boekt. Ik heb toch het idee dat PES een beetje achter de feiten aanloopt, terwijl het een paar jaar geleden juist andersom was. Maar goed, PES liefhebbers kunnen ook een mooi spel verwachten. Alleen maar goed, die concurrentie. Ieder jaar komen we dichterbij het perfecte voetbalspel.

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie het meer als pech dan... Tegen CPU ken ik de cheats wel, dat je de hele wedstrijd sterker bent, er geen bal in krijgt en hun eerste kans gaat er in en dat soort ongein, maar 1vs1 heb ik hier nooit zoveel last van?!

17. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel eens 10 potjes online met pes 2008 of 2009. Speel met een club nivo NAC (ingame).

Zorg dat je tegen barca brazilie en inter speelt, en plaats hier je bevindingen.

Als je dan nog niet door hebt dat je genaaid wordt, dan zou ik dat knap vinden.

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Online... daar begin ik niet eens aan ;) Ik bedoel 1vs1 tegen vrienden op de bank ;)

Maar het is toch ook wel logisch dat een team zoals NAC, lang niet zo goed speelt tegen Barca dan tijdens een eredivisie wedstrijdje?! Kijk voor de lol even Villareal - NAC, daar werden ze ook compleet weggespeeld en lukte er bij NAC ook helemaal niks.

19. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja, hehe, laat dan maar zitten, haha.

ps. ik was er bij in Villareal........

20. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Zelfkastijding? :D