1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha...sommige cpu cheats zijn gewoon irritant...neem nou eens een schot van een meter of 8 snoeihard vol in de kruising en de keeper die hem heeft...soms zelfs klemvast!!

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het veldspel van NAC was erg goed in die wedstrijd :+ Jammer dat de AI van Villareal ging cheaten haha....

Nee serieus,

Ik snap prima wat je bedoelt hoor, maar ik heb er zelf amper last van als ik 1vs1 speel (offline). Online kom ik niet eens meer sinds PES5 omdat je online niet je krachten kunt meten.

3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet helemaal waar Cyrax=(...je hebt nog meegedaan aan PES2009 tournooi:)

4. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    online cheats heb ik zeker ook last van. Met die cheats bedoel ik dan dat jou spelers inhouden op cruciale momenten. Terwijl je supercancel gebruikt worden je controls toch voor een seconde overgenomen waardoor je speler weg draait alsof hij op een onzichtbare barrière stuit, waardoor je net te laat bij de bal bent.
    Een steekpass die je in de loop van een compleet vrij staande speler wilt passen wordt opeens 80 meter te diep gegeven en gaat meer richting tegenstander dan jou speler.
    Jou speler die gedeselecteerd wordt net voordat je de bal wilt onderscheppen. Dat terwijl je manual select aan hebt staan???
    Jou spelers die opeens niet kunnen sprinten maar voor een fractie in slow motion sprinten waardoor ze net te laat zijn bij een vrijstaande bal.

Dit soort dingen kom ik in elke online potje tegen. Om gek van te worden. Ik snap ook niet of dit bugs zijn of dat konami dit met opzet erin heeft gedaan. Zonder deze dingen zou het spel namelijk geweldig zijn hoor. En zeg nou niet dat dit soort dingen niet waar zijn, want ik ben echt niet gek hoor. Misschien dat jij dit soort dingen niet opmerkt, good for you and enjoy the game, maar ik merk het zeker wel.

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Echt niet, dat weet ik wel heel zeker. Waar dan?

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit soort dingen kom ik dus niet 1vs1 tegen, thuis voor de buis. Denk dat het dan ook ligt aan de netcode van het hele online gebeuren! Hopelijk veranderen ze dit, want voor velen is dit blijkbaar heel belangrijk.

Maar niet voor mij ;)

7. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet?...ik dacht dat ik tegen jou gespeeld had

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Als je had gewonnen dan was ik het niet. Als je had verloren dan zou het best kunnen 8).

Nee hoor, het kan niet. Ik heb 2 wedstrijden online gespeeld daarna nooit meer wegens de lag.

9. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahah, nou, ik vond eerlijk gezegd de AI van de scheidsrechter heel erg dubieus.

Maar het was echt supertof daar. 2 dagen van de plaat aan de spaanse costa met 1500 andere lotgenoten.

--------

EDIT

Bestaan er ook Nederlandse pes sites zoals evoweb, pesgaming en pesfan?

En/of weten jullie nog meer van zulke sites of forums?

Laatst bewerkt: 2 sep 2009
  10. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt pes 2008 met die kop telefoon?

Want ik voetbal, maar heb nog nooit gesproken met een tegenstander. (heb die net nieuw en heb geen andere games om het te testen)

11. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij bestaat er geen NL PES site. De sites die jij noemt zijn samen met WENB wel zo'n beetje de meest interessante. Adam van WENB gaat tzt wel over naar http://www.welovepes.com/. Die is momenteel nog wat statisch.

12. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar Adam neem ik niet meer serieus.

13. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ik begrijp je punt. Maar moet je toch eens naar de laatste WENB podcast luisteren (mocht je dat nog niet gedaan hebben).

14. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gedaan hoor.

Doet me niks. Maar goed, er zijn zoveel mensen wel positief, laat ik nu niet zuur blijven doen en rustig de demo af wachten.

Vergis je niet, ik kijk ook heel erg naar deze game uit.

We zullen zien, nog ff geduld, ;-).

15. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Wnnr komt de demo trouwens? is dat al bekend

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat wordt geloof ik om de andere bladzijde gevraagd... :x

17. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    idd, maar gelukkig is het alweer een nieuwe bladzijde \o/

dus wanneer komt de demo nou? :+

18. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Nog wat screens gevonden. Rooney ziet er echt geweldig goed (qua gelijkenis dan he..) uit:

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ziet er toch nog wel goed uit qua gezichten. Ze lijken er wel allemaal meer op dan in FIFA, maar op een of andere manier vind ik de personen in FIFA meer echt lijken. PES lijkt een beetje cartoon achtig.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    henry is alsnog te goed..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina