1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren weer even PES6 gespeeld...man dat is een verademing vergeleken met 2008 en 2009..veel soepeler.Grafisch dan wat minder, maar goed spel is 3 jaar oud.Speelt echt heerlijk!!!!

2. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan bij pes 2008 spelers een review geven. Ik kan ze ''avoiden'' wegens onsportief gedrag.

Mijn vraag is: als ik iemand avoid in pes 2008, telt die avoid dan ook voor pes 2010?

Want je kan zo minimaal de helft van de spelers bannen, want djiezus, wat een kinderen zeg. Ik hoop ze niet meer tegen te komen, nergens niet.

Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  3. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat dat gewoon via xbl dus voor alle games maar ik kan het verkeerd hebben.

4. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dankjewel voor je snelle reply. Dat is een geruststelling.

Nu snel weer verder met geraped worden door barca/brasil exploiters.

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
  6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb het spel gespeeld, en grafisch is er echt niets op aan te merken (de gezichten van de spelers maken toch echt gehakt van die van Fifa 2010, sorry). Je zegt dat ze de animaties niet hebben verbeterd, 360 graden niet werkend hebben en noem het maar op. Vervolgens baseer je dat op screenshots die je hebt gezien???? Beetje zwak vind u niet?

Neen, je hebt het niet gespeeld en je kunt al helemaal niet oordelen aan de hand van screenshots of de 360 graden control werkt. Dat is een beetje vaag. Daarbij ben je ook wat bijziend, want PES 2010 ziet er grafisch behoorlijk goed uit, helemaal qua gezichten en belichting.

Ik ben het overigens wel geheel met je eens wat PES2009 betreft :) Dat is dikke bagger, zonder balans en controle.

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Wat was je grootste plus punt en grootste minpunt van je eerste indruk?

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Grootste pluspunt was de passing. Grootste minpunt vond ik toch de houterige besturing.

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Jij zegt dat jij het wel gespeeld hebt. Vervolgens kom je ons alleen vertellen dat het grafisch er goed uitziet, terwijl we dat juist op de screenshots kunnen zien. In plaats van Rampage af te zeiken, vertel ons dan hoe het wel zit. :emo:

10. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je een paar pagina's terug om dat te lezen, hij heeft namelijk wel een kleine pre(re)view gegeven.

Dus doe jij dat nou maar:emo:

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, binnenkort komt de demo en kunnen we ons eigen oordeel vellen!
    Hopelijk is het wel een demo van de review built en dus niet van de GC build, zoals Konami al jaren doet...

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Echt te erg dat ik mezelf moet quoten. Ik zeg nergens dat het NIET zo is ... K'zeg dat ze nog een lange weg te gaan hebben om alles uit te werken. En jij noemt de animties top? Tuurlijk knul.

Belichting? Spelen zie hier zonder veld-verlichting dan?

Heb genoeg video's gezien van de GC beurs en kan daarop toch wel zeggen dat ik de animaties net iets te snel vind gaan ... houterig. Dit was een early-build. En Cyrax77, doe me een fucking lol wil je? Ze laten jou heus geen andere build spelen daar hoor ... Laat FIFA2010 d'r buiten want ik heb PES en FIFA gespeeld ... dus ben een fan-boy van beiden. Misschien moet je eens realistisch naar beide dingen kijken? Het ziet er voor de rest prima uit hoor ... maar wat maken mij de gezichten nou uit van de spelers als ik 20 meter boven ze hang met de camera? :emo:

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Om Rampage nog even te ondersteunen:

Hij geeft dus zelf al een beetje aan, dat ze er nog niet zijn, dus dat er nog veel moet gebeuren.

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114

Kijk nu eens goed... je ziet linksachter de zon op het veld en de rest speelt in de schaduw... een prachtig plaatje juist!

Ooit van mist gehoord?

Ik denk dat je een heel eind achter loopt met je info. Bijna iedereen die hier en op andere forums hebben gepost weten dat de Gamescom build inderdaad 4 weken oud was ( toegegeven door Konami's grote man Seabass ) en 55 % af was.

15. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    SteRoger, come again? :emo:

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik hoef het hier met niemand eens te zijn om te zeggen dat ik de belichting gewoon bagger vind. Mist? Ja ... laaghangende wolk kan zelfs ook nog :+

Maargoed, iedereen voelt z'n eigen hier weer lekker aangevallen. Een build die 55% af was omdat Konami ineens met het 360 graden systeem aan kwam omdat FIFA10 dit ineens had. Lekker handig. Wat dat betreft zijn sommige mensen echt scheel als het gaat om de kwaliteit van een game :emo:

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ben wel benieuwd naar de demo, ondanks dat het toch al 99% zeker is dat ik dit jaar voor FIFA ga. Straks komen ze weer met zo'n oude build in de demo PES kennende. :emo:

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dit weet je al toch? Eerst lezen dan schreeuwen. Anders gewoon lekker je mondje houden.

Sorry, je zegt zelf dat ze de spelersgezichten moeten verbeteren, maar het boeit je dus niet. Als ik dan zeg dat ze erg goed waren, dan zeg jij dat je het niet belangrijk vind. Lees nog eens mijn preview, dan geef ik aan wat ik er allemaal niet goed aan vindt.

Natuurlijk weet ik dat het een early build is knul. Dat geef ik diverse keren aan in dit topic. Daarbij heb ik de belichting zelf gezien, en dat zag er erg mooi uit. Sorry, misschien begrijp je ook niet zo goed dat een screen niet altijd representatief is voor de game. Ga je me nu vertellen dat het de eerste keer is dat je dat hoort? Vast niet. Case closed dus. Ik heb het gezien, en jij niet. Tuurlijk kan je het niet met me eens zijn, maar laten we dat dan doen als jij ook de demo hebt gezien. Ben je het dan nog met me oneens, dan kan dat natuurlijk. Ik zeg alleen dat de screens niet representatief zijn voor wat ik zelf heb gezien.

Daarbij heb ik nooit gezegd dat de animaties top zijn, lees mijn preview naar maar eerst even. Daar staat heel duidelijk dat ik het grafisch mooi vind, maar dat de animaties dat wel weer teniet doen.

En wat nou doe me een fucking lol. Even normaal praten en discussieren graag. Stoer doen doe je maar op het schoolplein. Ik begrijp niet waarop je baseerd dat ze teveel hooi op hun vork hebben genomen, want de build die bekend is bij ons gamers is toch een oude build? Dus je kunt nog niet oordelen.

Ik heb geoordeeld over de demo, en volgens mij kun je lezen in mijn preview dat ik daar behoorlijk pessimistisch over was. Dus wat nou realistisch kijken? Realistisch lezen zal je bedoelen.

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Iets met spijkers en koppen?:thumbs:

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Serieus hé ... what the fuck? Moet ik mezelf nou weer gaan quoten? Nog één keer dan ;

... spelersgezichten moeten verbeteren...
    Vast jongen. Ze kunnen er nog genoeg aan doen maar het ziet er erg goed uit. Hier en daar zullen ze vast nog wel wat dingen aanpassen.

... een early build is knul...
    Ja, dat geef ik toch ook toe? :+ 55% af en jij bent het niet met me eens dat er nog genoeg werk te doen is? _0/

... Daarbij heb ik de belichting zelf gezien, en dat zag er erg mooi uit. Sorry, misschien begrijp je ook niet zo goed dat een screen niet altijd representatief is voor de game...
    Niet? Oh, raar. Want een screenshot hoort je toch zeker wel een impressie te geven? Of zie ik dat verkeerd? Ik vind de belichting 3x niks. Mijn mening ... ik hoef dus die van jou NIET te hanteren.

... Ik heb het gezien, en jij niet. Tuurlijk kan je het niet met me eens zijn ...
    Ik heb het ook gezien. Op preview-films, cam-films en released Konami footage. Jammer genoeg stond ik iets verder van het scherm dan jij zelf. Dus ik oordeel wat ik zie... zowel aan de hand van screenshots, als filmpjes. Ik kan het niet met je eens zijn? Nee, dat klopt. Maar kijk naar het vorige citaat van je. Schijnbaar MOET ik het wel met je eens zijn? :+

...Daarbij heb ik nooit gezegd dat de animaties top zijn...
    Gelukkig. Zijn we het daar over eens ... maar weer moet ik zeggen dat je WILT dat ik mijn mening omvorm naar die van jou en zeg : "ZE ZIJN ECHT WEL TOP HEUR!"

... Even normaal praten en discussieren graag ...
    Prima kerel. Maar kijk dan gelijk even naar wat je NA die zin zegt?

Cyrax77 en kwdtje zijn beide die-hard PES fans. Een normale discussie kun je hier dus ook BIJNA niet voeren zonder bepaalde mensen over de zeik te helpen. Zonder kleerscheuren een conversatie beginnen / eindigen met Cyrax77 of kwdtje lukt dus ook niet. Ik doe m'n best en probeer alles netjes op een rijtje te zetten voor je. Jammer genoeg is alles wat buiten de PES-FANS input valt altijd niet waar of "zien andere het gewoon niet". Ik ben gewoon reeel. Ik zie wat ik zie ... en vanuit daar oordeel ik. Prima, als je nou gezegd had dat ik NIKS had gezien dan had je waarschijnlijk gewoon gelijk gekregen. Met een 55% build vind ik de animaties gewoon echt tegenvallen en gaat alles veel-en-veelste snel. Lees mijn post over PES2009 maar ... en dat ik zelf toegeef dat ik hoop dat deze PES weer concurrentie bied met FIFA zoals voorgaande jaren. Dan vind JIJ het gek dat ik zeg : "Misschien heeft Konami teveel hooi op hun vork genomen?"

Jij bent aan zet. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina