1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Volgens Wikipedia:

Met Licentie:

1 Anfield Liverpool
    2 Old Trafford Manchester United
    3 Wembley Stadium England
    4 Camp Nou Barcelona
    5 Santiago Bernabéu Real Madrid
    6 Estádio do Dragão Porto
    7 Estádio José Alvalade Sporting CP
    8 Estádio da Luz Benfica
    9 Amsterdam Arena Ajax
    10 El Monumental River Plate
    11 Saitama Stadium Urawa Red Diamonds
    12 Stade de France France
    13 Stade Louis II AS Monaco
    14 San Siro Milan and Internazionale
    15 Stadio Olimpico Roma and Lazio

Un-licensed/Fictional

# Stadium
    1 Konami Stadium
    2 Estadio Amazonas
    3 Bristol Mary Stadium
    4 Estadio Del Pelenque
    5 Mohamed Lewis Stadium
    6 Ville Marie Stadium

2. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    old trafford, chill, nu Ferguson nog :)

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Review copys zijn binnen gekomen bij een aantal pes sites, ben benieuwd!

4. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Nice, erg vroeg dan!!

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klinkt goed! Ik heb de Master League altijd zo verslavend gevonden.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Idd... Al was er geen ML had ik misschien allang fulltime FIFA speler geworden.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik hoop trouwens dat Konami meer trucjes zal toevoegen aan de game, hoe Fifa dit doet is gewoon top. Wat kun je in Pes 2009, alleen de roulette, schaar, akka?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja, lekker toch.
    Al die shit in FIFA doe ik toch nooit, als ik dat wil koop ik FIFA street 3 wel :+.
    Bij PES omspeel je je man gewoon net als in het echt, door loop acties enzo. Vind ik leuker eigenlijk.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Loop acties mja.. vind het wel leuk om met een mooie actie naar binnen te trekken dmv een trucje.

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Stukje op WEB:

FIFA 10 vinden ze op basis van gameplay net even beter, maar dat op basis van een versie die slechts 70% af is, is best een compliment waard. Fifa09 liefhebbers waren erg over PES te spreken, vooral grafisch!

Klinkt toch wel erg goed :D Vind dit een mooie screen trouwens! Ziet er echt realistisch uit kwa kleuren e.d.

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik begin warm te worden. Gaat het dan toch weer gebeuren dat hier pes in huis komt. ik hoop het!

12. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind PES2009 op mijn scherm er beter uitzien dat FIFA2010.. dan heb ik het over de realistische grafische kwaliteit. De animaties (vooral de fysieke!) en de licenties bij FIFA2010 vind ik echt een voordeel. Je hebt soms heerlijke fysieke duels die ik bij PES niet zo vaak zie voorkomen. Helaas is de gameplay verder van FIFA niet leuk genoeg en heb je het idee dat wat je op je controller wilt uitvoeren veel beter tot zijn recht komt bij PES09 dan bij FIFA2010 (demo).

Dat men nu zegt dat het grafisch er geweldig uitziet is dus nog leuker maar ik hoop toch dat vooral de sfeer (regenmatchen en avondmatchen een keer niet zo donker? en bij regen veel scrimmages?) en gameplay nu de irritante dingen eruit haalt. Ondanks de kritieke op PES2009 vind ik het nog steeds betere gameplay dan FIFA2010 (demo) en dus neem ik deze artikels niet al te serieus waar ze vertellen dat de gameplay nu meer in de buurt komt van FIFA2010.

Animaties en de fysieke duels zijn op gameplay gebied (helaas) wel beter bij FIFA 2010.

13. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    fysieke duels zien er iid beter uit in fifa, maar ik heb altijd het gevoel dat je naar een voor geprogrammeerd iets kijkt wanneer dit gebeurd.
    Dus wat dat betreft ben ik blij dat dit niet in pes zit.

14. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Nee man. Die truucen doos mag bij Fifa blijven, voegt totaal niks toe aan het voetbal. Als ik truucjes wil zien, ga ik wel naar het circus.

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, een truukje voegt 0,0 toe aan het voetbal. En die truukjes die PES nu heeft, worden in het echt ook wel wat vaker uitgevoerd dan al die circus acts in Fifa.

16. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ja dat is wel zo. Alleen vind ik dat fifa teveel circus trucjes heeft, maar pes weer te weinig. Pes mag er wat meer hebben, zoals variaties op schaar bewegingen, sleep bewegingen. Dit zie je wel vaak in het voetbal namelijk. En ook mogen ze een paar circus trucjes toevoegen die alleen de wereldtop spelers kunnen uitvoeren, zoals C. Ronaldo. Die haalt toch wel vaak de trukendoos open :)

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ehhm zitten we niet in het verkeerde topic :+

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee toch? Ik zou ook graag iets meer truukjes zien in PES 2010. Niet zoveel als in Fifa 2010 maar wel iets meer. Zeer technische spelers als C. Ronaldo kunnen gewoon veel met een bal, soms doen ze dat ook terwijl het niet zoveel nut heeft. Is toch leuk, als je dan 4-0 voorstaat om even een vette truuk te doen?

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee hoor, dit gaat over een toevoeging voor PES.

Inderdaad, zeker als zo'n actie beslissend kan zijn. Stel je kunt in PES 2010 met C. Ronaldo met hem snelle scharen gevolgd door een passeerbeweging maken waarna je hem voorbij speelt en de bal voorgeeft.. dat vind ik altijd leuk om te doen. (in fifa)

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik zie het woord fifa zo vaak voor bij komen :+

Ik heb begrepen dat er een test versie rond zou gaan... is die ook al bij xbw geariveerd zo ja wanneer kunnen wij de eerste indrukken verwachten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina