1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Begint bij mij wel weer te kriebelen. Vorig jaar heb ik hem laten liggen omdat ik het zat was dat er geen verandering kwam en Fifa gekocht. Maar het blijft PES. De serie heeft me zoveel plezier gegeven en dat wil ik graag weer terug hebben. :)
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ach grafisch zal het wel goedkomen. Zeker als ik op andere sites het volgende lees:

    Even later

    Bron: PS3clan.nl
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Grappig. Snap dat allemaal niet. Schrijf dan EERLIJK een review.


    FIFA niet vooruit? Beter dribbel systeem, 360 graden systeem, verbeterd op alle fronten en dan nog is het een klein stapje vooruit? FIFA hoeft nou eenmaal de engine ( grafisch ) niet te wijzigen. Maargoed, ieder zijn ding. Beetje kortzichtige preview.

    En dat van Messi en Ibrahimovic snap ik al HELEMAAL niet. Geen verschil? Scheelt een halve meter ... hebben die mensen uberhaupt FIFA2010 wel gespeeld? Leuk stuk voor in het PES vs FIFA topic.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Van welke site komt dat Jows? :)
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat weet ik niet, maar als ik puur kijk naar het veld dan vind ik het nogal een verschil met andere screens. Maakt ook niet uit verder, ik heb het spel al draaiend gezien en de graphics waren erg mooi. Ik neem aan dat ze dat niet gaan downgraden :D

    Morgen gaan we het allemaal zien. Ik ben benieuwd wat jullie allemaal vinden van het grafische gedeelte.
     
  6. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp ik wel, want de CAM bij FIFA2010 staat wel erg ver, vandaar dat je het zo niet ziet.Kwa skills vind ik het wel erg slecht in de DEMO(Zlatan is echt bagger traag)..als ze dat maar in the full game aanpassen.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Mwah, Zlatan is in't echt ook niet super-snel ... hij's behendig, niet meer dan dat. Messi is over het algemeen sneller. Maar laten we dit topic niet besteden om FIFA te bespreken.

    Ikzelf download morgen de demo. Grafisch zal het spel er super uitzien ... maar na 2 jaar mag Konami inderdaad wel trots zijn op het resultaat.
     
  8. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Grafisch moet FIFA echt wel beter hoor. En hun stukje is eerlijk naar hun mening. Dat wil niet zeggen dat het objectief is natuurlijk.

    [​IMG]
    \o/
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja, het blijft een mening. Hoewel je niet kunt ontkennen dat Fifa verbeteringen heeft toegepast. Omdat PES 2009 zo slecht was lijkt het alsof PES 2010 grote stappen heeft gemaakt. Grotere dan Fifa. Maar Fifa was al goed en is nu iets beter. Vroeger was dat ook met PES. De leek zei dat PES hetzelfde was als haar voorganger, maar de echte PES speler zag het verschil en de tweaks al heel snel. Dat zal net zo zijn in Fifa.
     
  10. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0

    1 ding weet ik wel, morgen ga ik niet voor een uurtje of 3 naar bed!!\o/;)_O_
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dan is't prima. Maar vind zo'n toevoeging toch best groot. Moeilijker dan je denkt.

    Ben benieuwd wat PES mensen van de demo gaan vinden morgen. Heel benieuwd :)
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hou je op de hoogte...
     
  14. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa, ik zal morgen op mn werk xbw wel ff in de gaten houden over de impressies van mensen hierzo ;)
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    YESSSSSS de demo morgen. 2008 bijna niet gespeeld en fifa 2008. Was ene saai voetbaljaar. Vorig jaar voor Fifa gekozen omdat pes gewoon bagger was. Demo van fifa overtuigd me niet helemaal en hoop dat Konami me morgen tevreden stemt en dat ik hem dit jaar weer zal kopen. En dat online dan weer goed werkt. Was echt verslaafd aan fifa maar het is niet mooier dan de jaren dat ik aan PES verslaafd was. Kijk uit naar morgen!
     
  16. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, dat is mooi nieuws dat de demo er is.

    Het eerste wat ik doe is het hoogste nivo aan kletsen. Dan het slechtste team kiezen, tegen het sterkste team spelen.

    En dan eens kijken hoe vaak ik genaaid ga worden.

    Ik hoop helemaal niet. Maar ik ben bang van wel.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik ga meteen Barça - Liverpool spelen. Daarna Spanje - Frankrijk. :cool:
     
  18. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Teams/landen in de demo zijn redelijk gelijkwaardig, dus dat wordt lastig.
     
  19. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ja, ik zie wel hoor.

    Nu nog ff een nachtje pes 2008 online spelen, zorgen dat ik flink geraped wordt door barca/inter/brazilie noobs.

    Dan kan het morgen alleen maar mee vallen.
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ben benieuwd naar de demo, jammer dat ik morgen pas laat thuis ben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina