1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nope, ik vind de gezichten in FIFA echt beter. En daar bedoel ik mee hoe het eruitziet bij de personage. De meeste spelers lijken in PES meer op de echte spelers maar mooier dan FIFA vind ik het niet. PES = Meer echte gezichten, FIFA = Mooiere gezichten. :+ Maar goed, dat vind ik. Ik hou er nu mee op want anders kunnen we door blijven lullen.

2. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas voor mij doet pes dit jaar nog meer af in vergelijking met fifa dan vorig jaar.
    grafisch zou het zowieso wel beter zijn geworden daar hadden ze niet veel voor hoeven te doen. de manier van pasen is voor mij gewoon onrealistisch :confused: zoals die bal aankomt bij een speler.. naja hoop dat de pes spelers er blij mee zijn.. ik als oud pes speler geef mijn voorkeur voor het 3de jaar aan fifa.. helaas maar waar

P.s de gezichten en grafisch zijn in fifa gewoon beter (vind ik).. en pes blijf het arcade gevoel geven

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Xabi Alonso zit nog steeds bij Liverpool, dus erg nieuw is de build niet.
    De gezichten in PES lijken meer, maar zien er pukkeliger uit. Net alsof ze van beton zijn. In FIFA zijn ze smoother.

4. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    elke voorzet komt aan das ook zo jammer... en ook elk schot gaat er vanaf hier in.
    keeper duikt als een stuk beton naar de vloer.. gezichten zien er pukkelig uit..
    alleen bevindingen die ik als pes speler toch jammer vind :mad:
    Dit is toch geen next gen? dit is meer een spel voor in zon arcade hal..
    helaas maar waar :mad:

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Welk niveau speel jij? Beginner ofzo?!

6. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    weet het nog niet precies maar pes geeft mij meer een voetbal gevoel, de manier waarop de cameras staat bij herhalingen, de opkomst van de spelers, veel meer het idee zoals je het ziet op tv.
    qua gameplay is fifa toch veel soepeler en minder arcade.
    fifa op all manual is moeilijk maar lijkt toch meer op "echt" voetbal

7. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, als we allebei maar blij zijn met het spel dat we spelen

8. shifty_afca

shifty_afca Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We weten nou wel dat je pro evo bent danny, daar heb je de laatste week goed je best op gedaan dit aan iedereen duidelijk te maken :b:

9. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja cartoony tegen realistisch

10. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hehe!Dus eindelijk duidelijk dat ik PES fanboy ben?

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    helaas een verademing om FIFA demo te spelen.. je weet niet wat je voelt qua verschil.. fifa is zóveel beter... zonde, PES was een paar jaar terug zóveel beter.. Konami kan beter stoppen met de PES serie imo en zich op andere games richten (adventures, action etc.) want dit is echt zonde van de tijd. Er is een tijd van komen en gaan.

12. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    hahah was iedereen al opgevallen ;) maar als jij 60 euro kwijt wilt voor een game wat al 2 jaar niets gepresteerd heeft is jouw feestje :p, ik ga komende dagen nog wat meer op pes concentreren om te kijken of het wat met me doet.. grappig blijft bij pes als je de paal raakt lijkt het net of je tegen een blikje schiet zon geluid :p.

@aernhem, ik had ook al zon gedachte.. miss moeten ze nieuwe werknemers zoeken die het toch iets meer kunnen vernieuwen, de pes serie houdt hun formule vast.. die laatste 2 jaar toch echt slecht was.

13. shifty_afca

shifty_afca Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whehehe, maar goed ik kan mijn mening pas over 2 uurtjes geven, dus nu krijg je van mij de voordeel van de twijfel :D

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    He waarom duurt het steeds zo lang totdat me actie wordt uitgevoerd. Ik maak een sliding dan duurt het veel te lang voordat de speler daarwerkelijk een sliding maakt, zelfde heb ik met passen. Heel vaag.

Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  15. Shock10

Shock10 Pro!

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 2,5 uur werken en dan snel de demo binnentrekken!

Ik ben benieuwd, op de PC altijd grote fan geweest van de PES series :)

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nou spijt me, maar Gerard heeft geen last van acné en dat heeft ie in PES duidelijk wel. :+

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het enigste wat ik lees is :

"Whoa! Grafisch is het spel echt vet!" en dan een hele rits aan tekst over de grafische pracht van PES2010. Maar niet meer dan dat ... veel berichten gaan gelijk over naar "Gameplay is nog steeds kut. Slechte tot ZEER slechte response" ...

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is dus de klote response tijd waar iedereen van baalt.

19. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem nog steeds goed genoeg om mezelf een heeel jaar mee te vermaken!!!Dus die 60 euro is voor mij geen probleem.COD en PES zijn al jarenlang de 2 games die ik daadwerkelijk intensief een heel jaar lang blijf spelen en er is nog geen ander spel dat mijn interesse langer dan een maand of 2 kon houden!Kan er niks meer en niks minder van maken!

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Duidelijk geval van echt blind zijn. Iedereen klaagt over de response tijd. Als jij 10 seconden wilt wachten totdat er iets op je scherm gebeurd? Prima .. koop dan PES. Maar als je een degelijke voetbal game wilt hebben, dan moet je echt die plaat voor je kop vandaan halen. Je klaagt in het FIFA2010 topic over het feit dat je "op tv niet terug ziet wat je met je controller doet" terwijl dit het grootste mankement is in de demo ... damn gast ... hoe scheef :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina