1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Het veld is wel bizar groot hoor

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.079
    IDD. Dan hadden ze beter geen demo uit kunnen geven, want hiermee haal je niet veel gamers over.

3. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ja toch? Breng dan gewoon een demo op de release datum uit met het uiteindelijke product.

4. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hallo!Ik wordt PES FANBOY genoemd(terecht ook wel :lol:) ik ga toch ook niet daar over vallen?Jij speelt alleen maar FIFA het afgelopen jaar, dus mag ik je toch wel FIFA maatje noemen?

FF alles op een rij:

Ja FIFA is verleden jaar PES voorbij gestreefd wat vooruitgang betreft, ook wat kwaliteit betreft voor de meeste mensen.
    Ja Konami liegt iedereen voor en maken hun woorden(beloftes) niet waar
    Ja FIFA verkoopt weet ik hoe veel meer games dan PES
    Ja PES zuigt online de laatste 2 edities(behalve dan the legends mode online,die is dik in orde)
    Ja FIFA is completer, ook met die nieuwe functie verleden jaar, dat je spelers z'n skills aanpaste aan de prestaties van de werkelijke speler op dat moment
    Ja PES zag er verleden jaar nog steeds niet next gen uit

Kan ik allemaal bevestigen, elk jaar probeer ik FIFA weer, maar elk jaar gaat hij na een maand de deur uit voor een schijtprijs van 30 a 35 euro's want hoe bagger PES dan ook mag zijn voor velen, ik vermaak mezelf nog steeds echt een heel jaar lang met PES,ik speel gemiddeld een uurtje of 20 online per week...nog steeds in de Legends mode.
    Ik heb FIFA demo een uurtje of 8 gespeeld en ik geef toe ik vond hem steeds beter worden, maar nu na een uurtje pes2010 doet PES het voor MIJ helemaal..kvind hem beter dan PES 2009...dus!

Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  5. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    @ danny, hetgeen wat ik zei : maar response mag miss wel zelfde zijn fifa gaan de combinaties wat vloeiender ..

Volgens mij staat er toch echt dat response mag miss wel zelfde zijn ? Miss staat voor misschien ;) denk je dat ik naar de response ga kijken ? ik speel om het spel en niet om op alles te gaan lopen letten.

Tevens mag je fifa en pes niet vergelijken. elke game heeft dingen die niet goed zijn.
    fifa heeft fouten .. en pes ook.
    En de één kiest voor fifa en de ander voor pes..
    een game verdedigen moeten de makers doen ;)

En wann ben je een fanboy ?,
    iedereen heeft wel is fifa gespeeld en pes.. als je een fanboy ZOU zijn zou je nog ineens kijken naar andere voetbalgames..
    dus dat fanboy gedoe moet is een keer over zijn. ieder zn mening en een ieder die de mening van een ander niet begrijpt hoeft daar
    toch niet op te reageren ? anders kunnen we nog wel 10 topics maken

Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  6. mikeVermeule

mikeVermeule Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BTW, Waarom was er ook alweer een pes vs fifa topic in het leven geroepen?:cool:

/Mod Ik heb je lettertype groot even weggehaald :)

7. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verdedig niets hoor zeg wat je wil over FIFA. Game hooguit 3 uurtjes per week heb wel andere dingen te doen. Ik vind alleen jullie argumenten vreemd, maarja ook dat is zeker mn zorg niet.

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, jij komt de hele tijd met lekkere argumenten. :emo:

9. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ligt aan het stadion waar je speelt, clubs mogen tot in zekere mate zelf bepalen wat de afmetingen van het veld zijn.

Lees trouwens nog weinig inhoudelijks, straks maar even zelf proberen.

10. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    toch blijf ik pes6 het beste vinden
    master league blijft iets waar pes iets beter in is.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    PES6 was nog goed, slechter dan de versie op de PS2 maar nog steeds oké. Daarna was het voor mij al afgelopen, toen begon ik al met FIFA die langzaam echt geniaal werd. Als PES echt weer koning wil worden moeten ze gewoon totaal opnieuw beginnen, nieuwe engine en eventueel een nieuwe wind inslaan daar bij Konami qua werknemers.

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :D

Sorry, maar hier moet ik dan toch even op inhaken. Als ik kijk naar wat jij post in het Fifa topic dan lees ik vooral dat je zegt dat we de demo wat Fifa betreft niet moeten zien als een juiste graadmeter. Ik qoute je even:

"Alles wat wij nu bespreken is waarschijnlijk sinds de GC in Duitsland allang verholpen. Geen nood, het uiteindelijk resultaat is NOG beter".

Dat is je reactie op wat negatieve ervaringen m.b.t. de demo van Fifa 2010.

Maar voor PES geldt dit dan niet? Als de response tijden in de demo slecht zijn, dan zijn die ook slecht in het uiteindelijke spel? Is dat niet een beetje meten met twee maten?

Want je noemt iedereen die PES wel wil kopen meteen blind en mensen met een bord voor de kop.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vreemd of niet, ik wil je bij deze wel verzoeken je mede-forumgenoten gewoon met respect te behandelen :)

Typisch trouwens dat zelfs bij voetbalcomputerspelletjes het er zo heftig aan toegaat. O-)

14. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha

15. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zorg jij nou maar eerst dat je van die belachelijke avatar afkomt...:+

16. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O dus nu ga jij persoonlijk worden?
    Is toevallig wel een foto van mezelf!(ok wel bewerkt door de cam van een I-Mac)
    Als we het over Avators gaan hebben...als ik die van jou zie ben je gewoon eeen erg...eh mooie vrouw zeg!!of ben je gewoon een g@#$%le puber?

OT:

PES 2010 RULES!!!!....For Me!!!:lol:

17. shifty_afca

shifty_afca Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok nou net gespeeld....

Eerste indruk... :'-(

Hoe de spelers rennen :'-(

Gevoel met het spelen :'-(

Scoren, hoefde niet eens te richten :'-(

Alles bij elkaar :{ :x O-) =(

Sorry Danny maar eerst FIFA10 demo gespeeld omdat ik aan het wachten was maar omg dit is history-gen

18. Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Old-gen pes2010 :D
    Fifa10 for me .. nadat ik jaren pes heb gespeeld..

19. shifty_afca

shifty_afca Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja de spelers lijken wel zo uit een zombie film te komen als ze in de tunnel staan, vooral Iniesta :lol:

20. Vriendloos

Vriendloos Guest

Hahahahahahhahahahahahahaha en Konami gaat weer vrolijk verder waar ze gebleven waren, wat een grappenmakers. Hup dat is weer een bekkie PES-spelers die overstappen naar Fifa, nog 1-2 seizoenen en dan heeft PES geen fanbase meer over 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina