het lijkt op het eerste gezicht stukken beter dan 2009 maar volgens mij is dat vooral doordat het minder schokkerig is en je 360 graden kan draaien. Het is ook wel ff wennen en toch wat lastiger om aan te vallen, maar het voelt al beter dan 2009. Ik ben alleen al veel foutjes tegen gekomen en ook vreemde passes, of dieptepassen waarbij je met je aanvaller niet vrij naar de bal toe kan rennen (hij blijft staan of rend door wat vaak nergens op slaat). Veel oude fouten zitten er volgens mij nog in. Ik denk dat als ik dit spel lang zou spelen dat ik toch wel geirriteerd zou raken.
Dat er weer geen wedstrijdcommentaar in de demo zit, wijst er volgens mij op dat het dus nog even bagger is als voorheen. Ook zie je nog steeds niet hoeveel extra blessuretijd er al verstreken is. Tis misschien wat negatief gedacht, maar ik vermoed dat wedstrijden weer langer door zullen gaan dan dat volgens de tijd gespeelt moet worden.
Ik had trouwens niet verwacht dat ik opeens in een Nederlands menu terecht zou komen. Alhoewel ik toch liever engels heb is het wel gebruikersvriendelijker en een pluspuntje waard. Bovendien viel het me mee dat ik na de wedstrijd gelijk naar het menu kon en gelijk een nieuw potje kon starten. Bovendien kan je het hoofdmenu volledig op 1 beeldscherm tegelijkertijd zien. Alle opties waar je naartoe kan zie je gelijk. Ook de taktieken aanpassen zag er niet te ingewikkeld uit om in te stellen. Goed uitgwerkt en ook weer gebruikersvriendenlijk.
omg, net gaf ik een voorzet en de bal ging lullig via een verdediger tegen de paal, langzaam tegen de keeper aan (die als een zoutzak stond) en zo rustig het goal in. Tis niet de eerste keer dat de keeper weer zeer stom overkomt en zeer vage acties maakt. Klopt nog geen bal van
Laatst bewerkt: 17 sep 2009